חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סימון חניה

מאת: kinneret ovתעשייה30/07/2013717 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן שבו השימוש בכלי רכב פרטיים צובר תאוצה גם הדרישה למקומות חניה עולה. סימון חניה הוא למעשה שימוש בצבעים, בקווים ובסמלים אחרים על גבי השטח או אבני השפה שלו לגבי אופן השימוש באותו אזור למטרת חניה.

סימונים אלו נמצאים באחריות הרשות המקומית השולטת באותו אזור ונקבעים באמצעות חוקי עזר שמתקינות אותן רשויות ציבוריות וזאת מכוח סעיפים 250-251 לפקודת העיריות (נוסח חדש) 1964- תשכ"ד, סעיף 77 לפקודת התעבורה (נוסח חדש) תשכ"א-1961 וסעיפים 14 ו-22 לפקודת המועצות המקומיות (נוסח חדש).

סעיפים אלו קובעים למעשה שהרשות המקומית בהסכמתם של שר התחבורה ושר הפנים רשאית לקבוע בהתאם לסמכותה בחוק עזר הסדרים בנושא העמדת כלי רכב בתחום השיפוט שלה והאכיפה בעניין זה.

סימון חניה עוזר להשליט סדר במרחב הציבורי משום שהם למעשה קובעים איפה מותר או אסור לחנות, למי מותרת החניה, שעות החניה המותרות באותו שטח ועוד.

זו גם הסיבה שהרשויות קובעות סנקציות כדוגמת קנס כספי של כמה מאות שקלים, העמדה לדין ועוד על היעדר ציות מצד המשתמשים לסימנים המתייחסים לכללי השימוש באזור למטרת חנייה.

סימון חניה נעשה בדרך כלל על ידי צביעה של אותו אזור. כך למשל, כשיש אבני שפה שאינן צבועות ולא נמצא לידן שלט שמורה אחרת, הנהגים יכולים לחשוב שמדובר באזור שבו מותר להם להעמיד את רכבם ללא צורך בתשלום נוסף. לעומת זאת, כאשר אבני שפה צבועות בצבעים של אדום-לבן הנהגים מבינים שהחניה במקום זה אסורה ואם למרות זאת יחנו שם הם עלולים לקבל דוח של קנס כספי או שרכבם ייגרר. בדומה, סימון כחול-לבן הוא סימון חניה שמשמעותו שמדובר באזור המותר לחניה אך זו מותנית בתשלום.

מלבד זאת, סימון של כיסא גלגלים באותו שטח מלמד שזהו מקום חניה השמור לנכים בלבד ויש צורך בתעודת נכה על מנת שהחנייה שם תיחשב כחוק. לאור החשיבות הרבה של הסוגיה סימון מקומות חנייה ייעשה על ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך בלבד.

 



תגיות המאמר: סימון חניה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אחרת - אדריכלות, עיצוב פנים ובנייה ירוקה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kinneret ov

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142837 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: kinneret ovגינון30/04/141093 צפיות
תכנון גינה חסכונית במים לא יחייב אתכם לייבש את השטח אלא יגרום לחיסכון משמעותי בעלויות האחזקה. תכנון גינה באופן שיוביל לחיסכון במים רצוי שיעשה על ידי בעל מקצוע מתחום אדריכלות הנוף או הנדסת המים.

מאת: kinneret ovהשקעות20/03/141386 צפיות
השקעות בנדל"ן בארה"ב עדיין צריכות להיעשות בצורה הנכונה על מנת להפיק מהם את המרב ולא למצוא את עצמכם דווקא מול הוצאות וסיכונים מיותרים. לכן לפני שבוחרים נכסים בשביל השקעות נדל"ן בארה"ב כדאי לזכור שארה"ב היא מדינה גדולה המורכבת ממספר מדינות שלכל אחת מהן יכולה להיות המיקרו כלכלה שלה.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147757 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: kinneret ovעיצוב גינות27/02/141036 צפיות
בחזית הבית, או מאחוריו, יש לכם שטח קטן ואתם חולמים ליצור בו גינה יפה, מקום נעים וצבעוני, בו תוכלו לשבת וליהנות מקפה של בוקר, או מאחר הצהריים שמשי עם הילדים. אז מאיפה מתחילים? קודם כל, מתכננים! עיצוב גינות קטנות, מצריך תכנון מדויק, על מנת שניתן יהיה לשלב בגינה את כל האלמנטים הרצויים, אך בצורה הרמונית ולא מעמיסה. כמו כן, תרצו לתכנן גינה אשר יהיה קל לתחזק אותה ולשמר את המראה הנעים שלה.

מאת: kinneret ovניהול30/12/13974 צפיות
רואה חשבון ירושלים מסייע רבות גם בכל הנוגע להתנהלות יעילה ואיכותית מול גופי הממשלה השונים, כגון ביטוח לאומי, מע"מ ועוד. בצורה זו, ניתן לחסוך זמן וכסף, ולדעת באופן בטוח כי עניינים חשובים אלו מתנהלים כהלכה, ואינם נדחים או גורפים חובות וקנסות מיותרים.

מאת: kinneret ovאדריכלות נוף 26/12/131376 צפיות
עיצוב גינות באופן כללי הוא האומנות, התהליך ותכנון הצמחייה והנוף. הוא יכול להיעשות אומנם על ידי בעלי הגינה בעצמם אך על מנת לקבל תוצאה איכותית ומשביעת רצון כדאי להיעזר באנשי מקצוע מתחום הגינון והנדסאי או אדריכל נוף בעלי ניסיון בתכנון של גינות עם שטח קטן יחסית.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175150 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica