חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס הייטק SCCM

רוצים להעמיק ולפתח את הקריירה שלכם? אם אתם מנהלי  רשתות בעלי ניסיון וידע (גם אם בסיסי) ב  System Center Configuration Manager 2007 המעוניינים להעמיק ולהתמקצע בתחומם- מכללת נס מציעה לכם קורס הייטק מרתק!
למה דווקא מכללת נס? כי סגל המרצים של  מכללת היי טק ללימודי מחשבים מורכב מטובי המרצים בישראל. מרצים מקצועיים, אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב בשטח, בעלי ניסיון בתעשיית ההיטק המקומית והעולמית. המרצים שלנו מקפידים לשלב במהלך קורסי הייטק  הרצאות פרונטאליות המלוות בספרות מקצועית, תרגול אישי, מעבדות והדגמות.
מה לומדים במסגרת  קורס SCCM  ? סילבוס הקורס נוגע בתחומים ונושאים רבים: יכולת תכנון, פריסה וניהול של Microsoft System Center Configuration Manager 2012 לארגון, יכולת תכנון ופריסת מבנה של אתר יחיד, יכולת תכנון ופריסת לקוח מלאה, מיומנות שימוש במלאי, יכולת מדידת תוכנה וAsset Intelligence , בקיאות בנתוני שאילתות ודוחות, הפצת תוכנה ע"י Microsoft System Center Configuration Manager 2012, יכולת פריסת יישומים וירטואליים ע"י Microsoft System Center Configuration Manager 2012, יכולת פריסה וניהול של עדכוני התוכנה, פריסת מערכות הפעלה על ידי Microsoft System Center Configuration Manager 2012, יכולת הטמעה של System Center 2012 Endpoint Protection, מיומנות עבודה עם ניהול תצורה רצויה ומועדפת,  מסוגלות לקבוע תצורה של Wake on LAN , ניהול צריכת חשמל וכלים רחוקים, בקיאות בתכנון והגדרת הירארכיה כפולה של אתר, יכולת תחזוק ובקרה של Microsoft System Center Configuration Manager 2012  ושימוש בו לצורך ניהול לקוחות מבוסס אינטרנט. הערך הגדול של מכללת נס לסטודנטים בקורסי מיקרוסופט
מכללת נס מכינה אתכם לקראת בחינות והסמכות מיקרוסופט. בוגרי המכללה יכולים להבחן ולזכות הסמכות בינלאומית במרכז הבחינה הבינלאומי שבמכללת נס. כמו כן, במכללת נס כמרכז השמה, אשר חושף את מצטייני קורס SCCM למבחר הצעות עבודה מארגונים מובילים בתחום SCCM. במובן זה בוגרי קורסים מטעם מכללת נס הם בעלי יתרון בשוק העבודה על פני בוגרי קורסים של מכללות היי טק אחרות. הם לומדים בקורסים שבהם  תוכנית לימודים עדכנית, עשירה ומגוונת. הלימודים במכללת נס מועברים על ידי מרצים מובילים ומוסמכים בתחומם.

טכנולוגיה לומדים מחברת הייטק! מכללת נס שהיא חלק מחברת נס טכנולוגיות חברת שירותי ה-IT המובילה בישראל!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויחיות מחמד30/09/133025 צפיות
כל מי שמגדל חיית מחמד זקוק לחנות חיות שתספק עבור חיית המחמד שלו את הטוב ביותר. כאשר אנו אומרים "את הטוב ביותר", הכוונה גם למוצרים איכותיים, גם לשירות מקצועי, וגם לאנשי צוות הבקיאים בנושא ויודעים להעניק ייעוץ מעמיק ונקודתי לבעיות או דילמות הכרוכות בגידול חיות מחמד.

מאת: אלי לויצימרים16/09/13965 צפיות
אמירים משופעת בשפע של צימרים המתאימים למגוון אירועים: החל מצימרים ליחידים, לזוגות, למשפחות וכלה בסוויטות לזוגות שניאו או שחוגגים אירוע מיוחד. הנוף הנשקף מאמירים והטבע הסובב אותו הם כמובן פינוק בפני עצמו, בפרט לאלו מכם שמגיעים מהערים הגדולות והתוססות ומעוניינים בחופשה שקטה ואינטימית, ובפסק זמן מהלחץ שבשגרה.

מאת: אלי לויריהוט 16/09/131120 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול ואפיה ובין אם בישול אינו הצד החזק שלכם: המטבח הוא הלב של הבית. חלק ממה שמקנה לבית "תחושה של בית", הם הריחות העולים מן המטבח, שוב, ללא קשר לסוג התבשילים שלכם. מה יותר ביתי מריח של כוס קפה מהביל או חביתה?

מאת: אלי לויהסרת שיער15/09/131031 צפיות
אם בעבר טיפוח הגוף ושמירה על אסתטיקה היו בעיקר נחלתן של הנשים, הרי שכיום המודעות לאסתטיקה חלה גם על אוכלוסיית הגברים, ולמרות ההבדלים בין המינים- שני המינים מקפידים להסיר שיער מיותר מגופם, ובצדק. כולנו מעוניינים בגוף מטופח, נקי למראה, חלק משיער מיותר- טכניקת הורדת שיער בלייזר היא הטכניקה המתקדמת ביותר כיום לצורך עניין זה.

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/131005 צפיות
כאשר אנחנו עוברים דירה, יש לנו הרבה מאוד משימות וקשיים ביורוקרטיים שעלינו לעבור בדרך עד שנגיע אל המנוחה והנחלה החדשה שלנו, כמו למשל לבצע שינויים בדירה אליה אנחנו עוברים.

מאת: אלי לויריהוט 12/09/131079 צפיות
אנשים רבים שואלים את עצמם (ואולי גם אחרים) כיצד נכון לומר? האם יש לומר מזרן או שמא מזרון הוא הצורה הנכונה? השאלה הפילוסופית הזו כמו סוגיות רבות אחרות היוותה מקור לדיונים רבים, ולאחרונה אף חברת המזרנים (או המזרונים?) פולירון ביססה את הקמפיין הפרסומי שלה סביב השאלה הזו, אז... איך באמת נכון לומר?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/13984 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נדרש לבצע צילום ביוב, אולם המכנה המשותף לכולם הוא כמובן איתור הגורם לבעיה חוזרת ונשנית...

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181654 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181679 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181593 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181451 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171404 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171534 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162045 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica