חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה יכול להשפיע על המחיר של הובלות דירה?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/20131004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנחנו עוברים דירה, יש לנו הרבה מאוד משימות וקשיים ביורוקרטיים שעלינו לעבור בדרך עד שנגיע אל המנוחה והנחלה החדשה שלנו, כמו למשל לבצע שינויים בדירה אליה אנחנו עוברים. חלק מהאנשים מסתפקים בניקיון יסודי של הדירה אליה הם עוברים, אחרים מבצעים רק צביעה וסיוד של הנכס החדש ותיקונים קלים, ואחרים בוחרים לבצע שורה ארוכה של שיפוצים ושינויים מרחיקי לכת, הכוללים במקרה הטוב החלפה של כלים סניטריים בחדרי האמבטיה והרחצה, ובמקרה של האנשים שאוהבים להיסחף גם שינויים גיאומטריים הכוללים חלוקה מחדש של החדרים, פתיחת חלונות חדשים בקירות, החלפת צנרת וכדומה. בנוסף לעבודות הקוסמטיות בנכס החדש, יש לנו כמובן עוד משימות רבות כמו ביצוע של שינויי כתובת בדואר, במשרד הפנים ועדכון של נותני השירות בכתובת הדואר החדשה שלנו, העתקת תשתיות כמו כבלים, לווין, אינטרנט ותקשורת וכדומה, וכמובן - בחירה של חברת הובלות דירה שתבצע עבורנו את המעבר.

היות שבמקרים רבים, כאשר מדובר על הובלות דירה בת 4 חדרים ומעלה, עלויות ההובלה יכולים להגיע לאלפי שקלים, חשוב להבין שישנם גורמים רבים המשפיעים על מחירי ההובלה, כאשר על חלק מהגורמים הללו יש לנו השפעה ועל חלק מהם אין באפשרותנו להשפיע.

בין הגורמים שעליהם אין לנו השפעה נכללים כמובן המרחק בין הנכס אותו אנחנו עוזבים ובין הנכס החדש אליו אנחנו עוברים. אין לנו השפעה על כך, כיוון שאף אדם לא לוקח את עלויות ההובלה אל הדירה החדשה כחלק מהשיקולים בבחירת המקום לגור בו בדירה החדשה - ביחס למחיר הדירה ההובלה לא רק זניחה אלא במקרים רבים היא אפילו אפסית, ולכן זה פשוט לא רלוונטי. גורם נוסף שעליו אין לנו השפעה הוא כמובן הקומה אליה אנחנו עוברים או הקומה אותה אנחנו עוזבים. ככל שהקומות הללו גבוהות יותר, המחיר של הובלות דירה יעלה כיוון שחלק מהציוד יהיה חייב לרדת במדרגות, כיוון שלא יכנס למעלית. במקרה אחר נצטרך לעשות שימוש במנוף וגם לשירות זה יש מחיר.

אז,  על מה כן אנחנו יכולים להשפיע במחיר של הובלות דירה? במקרים רבים גמישות בתאריך ובשעת ההובלה תאפשר לנו להשיג מחירים טובים יותר, כיוון שנוכל לקבל שירות שהוא מבחינת - פילר - חברת ההובלה תבצע הובלות דירה לאיזור שלנו בשעות הבוקר, ואז מתי שהצוות יסיים את ההובלה הראשונה הם יגיעו אלינו. לחברת ההובלה זה משתלם כיוון שכך המשאית לא חוזרת ריקה, ולנו זה ישתלם כיוון שנוכל לקבל מחיר טוב יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויחיות מחמד30/09/133025 צפיות
כל מי שמגדל חיית מחמד זקוק לחנות חיות שתספק עבור חיית המחמד שלו את הטוב ביותר. כאשר אנו אומרים "את הטוב ביותר", הכוונה גם למוצרים איכותיים, גם לשירות מקצועי, וגם לאנשי צוות הבקיאים בנושא ויודעים להעניק ייעוץ מעמיק ונקודתי לבעיות או דילמות הכרוכות בגידול חיות מחמד.

מאת: אלי לויצימרים16/09/13965 צפיות
אמירים משופעת בשפע של צימרים המתאימים למגוון אירועים: החל מצימרים ליחידים, לזוגות, למשפחות וכלה בסוויטות לזוגות שניאו או שחוגגים אירוע מיוחד. הנוף הנשקף מאמירים והטבע הסובב אותו הם כמובן פינוק בפני עצמו, בפרט לאלו מכם שמגיעים מהערים הגדולות והתוססות ומעוניינים בחופשה שקטה ואינטימית, ובפסק זמן מהלחץ שבשגרה.

מאת: אלי לויריהוט 16/09/131120 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול ואפיה ובין אם בישול אינו הצד החזק שלכם: המטבח הוא הלב של הבית. חלק ממה שמקנה לבית "תחושה של בית", הם הריחות העולים מן המטבח, שוב, ללא קשר לסוג התבשילים שלכם. מה יותר ביתי מריח של כוס קפה מהביל או חביתה?

מאת: אלי לויהסרת שיער15/09/131031 צפיות
אם בעבר טיפוח הגוף ושמירה על אסתטיקה היו בעיקר נחלתן של הנשים, הרי שכיום המודעות לאסתטיקה חלה גם על אוכלוסיית הגברים, ולמרות ההבדלים בין המינים- שני המינים מקפידים להסיר שיער מיותר מגופם, ובצדק. כולנו מעוניינים בגוף מטופח, נקי למראה, חלק משיער מיותר- טכניקת הורדת שיער בלייזר היא הטכניקה המתקדמת ביותר כיום לצורך עניין זה.

מאת: אלי לויריהוט 12/09/131079 צפיות
אנשים רבים שואלים את עצמם (ואולי גם אחרים) כיצד נכון לומר? האם יש לומר מזרן או שמא מזרון הוא הצורה הנכונה? השאלה הפילוסופית הזו כמו סוגיות רבות אחרות היוותה מקור לדיונים רבים, ולאחרונה אף חברת המזרנים (או המזרונים?) פולירון ביססה את הקמפיין הפרסומי שלה סביב השאלה הזו, אז... איך באמת נכון לומר?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/13983 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נדרש לבצע צילום ביוב, אולם המכנה המשותף לכולם הוא כמובן איתור הגורם לבעיה חוזרת ונשנית...

מאת: אלי לויניקיון12/09/131071 צפיות
למרות העובדה ששואבי האבק הרובוטיים אינם תופעה חדישה וכבר נמצאים במחוזותינו למעלה מ-10 שנים, בשנים האחרונות הם זוכים לפופולאריות הולכת וגוברת, עד כי כיום כבר כולנו מכירים לפחות משפחה אחת שיש להם בבית שואב רובוטי, והסיבות לכך הן כמובן רבות ומגוונות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica