חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הורדת שיער בלייזר- הדרך הקלה להסרת שיער לצמיתות!

מאת: אלי לויהסרת שיער15/09/20131032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר טיפוח הגוף ושמירה על אסתטיקה היו בעיקר נחלתן של הנשים, הרי שכיום המודעות לאסתטיקה חלה גם על אוכלוסיית הגברים, ולמרות ההבדלים בין המינים- שני המינים מקפידים להסיר שיער מיותר מגופם, ובצדק. כולנו מעוניינים בגוף מטופח, נקי למראה, חלק משיער מיותר- טכניקת הורדת שיער בלייזר היא הטכניקה המתקדמת ביותר כיום לצורך עניין זה.

מהם היתרונות של הורדת שיער בלייזר על פני טכניקות אחרות?

הסרת שיער בעזרת גילוח או משחות מהווה פתרון זמני בלבד ומתסכל למדי. לא רק שאנו נהנים מהתוצאות למשך ימים ספורים בלבד, אלא ששיער שמוסר בעזרת סכין גילוח נוטה לצמוח מהר יותר, השערה מתעבה, שלא לציין את שלב הצמיחה  המחודשת, בו עדיין השערה אינה גלויה לעין באופן בולט, אולם המגע בעור מלווה בתחושה "דוקרנית", וטרם ציינו "תאונות עבודה" בסגנון חתכים ופצעים. הסרת שיער בעזרת גילוח היא לא רק בבחינת פתרון זמני, אלא גם בבחינת שיעבוד לכל החיים. אין אפשרות ל"גילוח חד פעמי". התחלתם? תאלצו להמשיך לטפל באותו איזור בגוף.

הסרת שיער בעזרת שעווה (או סוכר- שזו המקבילה "תוצרת בית" לשעווה ) עדיפה על פני גילוח, כמובן, אבל כרוכה בכאב ובסרבול. התוצאות מחזיקות מעמד לפרקי זמן ארוכים יותר (תלוי בסוג השיער, במידת השיעור וכו'), אולם דורשים תחזוקה שוטפת. כמו כן, על מנת למרוט את השערה בעזרת שעווה יש להניח לה לצמוח לאורך מסוים, מה שמחייב אתכם, כמובן, לספוג את שלב הביניים הזה. גם הסרת שיער בעזרת שעווה כרוכה, כמובן, שיעבוד.

הורדת שיער בלייזר מאפשרת לכם, בעזרת סדרה של טיפולים, ליהנות מגוף חלק משיער מיותר,ללא כל שיעבוד, ללא כאב. עם תום סדרת הטיפולים תיהנו מגוף חלק ומטופח. היות ומדובר בהסרת שיער לצמיתות, אתם תגלו את היתרון המשמעותי בהעדר הצורך "לתכנן" או "להיערך" למטרות הסרת שיער בהתאם ללו"ז שלכם. ומי מאיתנו לא התמודדה עם הערכות מוקדמת לים, לבריכה, לחופשה בארץ או בחו"ל? לא עוד.

הורדת שיער בלייזר- האם יש בזה סיכון?

לא. השימוש בטכניקה זו הוא בטוח לחלוטין קרן הלייזר היא קרן אור מרוכזת, שמשתמשים בה לצורך הריסת שורש השיער מהיסוד. ממש מהזקיק. הסיבה שבדרך כלל נדרשת סדרה של טיפולים ולא טיפול חד פעמי נעוצה בעובדה שאותו זקיק, למרות שלמן הטיפול הראשון הוא מוחלש, דורש כמה טיפולים על מנת לנטרל אותו לחלוטין. כמו כן, זה המקום לציין כי השיער שלנו (בכל הגוף) צומח באופן מחזורי, ורק בעזרת סדרה של טיפולים ניתן לחלוש על כל מחזורי הצמיחה מבלי לפספס אף שערה ואף מחזור צמיחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויחיות מחמד30/09/133027 צפיות
כל מי שמגדל חיית מחמד זקוק לחנות חיות שתספק עבור חיית המחמד שלו את הטוב ביותר. כאשר אנו אומרים "את הטוב ביותר", הכוונה גם למוצרים איכותיים, גם לשירות מקצועי, וגם לאנשי צוות הבקיאים בנושא ויודעים להעניק ייעוץ מעמיק ונקודתי לבעיות או דילמות הכרוכות בגידול חיות מחמד.

מאת: אלי לויצימרים16/09/13966 צפיות
אמירים משופעת בשפע של צימרים המתאימים למגוון אירועים: החל מצימרים ליחידים, לזוגות, למשפחות וכלה בסוויטות לזוגות שניאו או שחוגגים אירוע מיוחד. הנוף הנשקף מאמירים והטבע הסובב אותו הם כמובן פינוק בפני עצמו, בפרט לאלו מכם שמגיעים מהערים הגדולות והתוססות ומעוניינים בחופשה שקטה ואינטימית, ובפסק זמן מהלחץ שבשגרה.

מאת: אלי לויריהוט 16/09/131120 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול ואפיה ובין אם בישול אינו הצד החזק שלכם: המטבח הוא הלב של הבית. חלק ממה שמקנה לבית "תחושה של בית", הם הריחות העולים מן המטבח, שוב, ללא קשר לסוג התבשילים שלכם. מה יותר ביתי מריח של כוס קפה מהביל או חביתה?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/131005 צפיות
כאשר אנחנו עוברים דירה, יש לנו הרבה מאוד משימות וקשיים ביורוקרטיים שעלינו לעבור בדרך עד שנגיע אל המנוחה והנחלה החדשה שלנו, כמו למשל לבצע שינויים בדירה אליה אנחנו עוברים.

מאת: אלי לויריהוט 12/09/131079 צפיות
אנשים רבים שואלים את עצמם (ואולי גם אחרים) כיצד נכון לומר? האם יש לומר מזרן או שמא מזרון הוא הצורה הנכונה? השאלה הפילוסופית הזו כמו סוגיות רבות אחרות היוותה מקור לדיונים רבים, ולאחרונה אף חברת המזרנים (או המזרונים?) פולירון ביססה את הקמפיין הפרסומי שלה סביב השאלה הזו, אז... איך באמת נכון לומר?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/13984 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נדרש לבצע צילום ביוב, אולם המכנה המשותף לכולם הוא כמובן איתור הגורם לבעיה חוזרת ונשנית...

מאת: אלי לויניקיון12/09/131071 צפיות
למרות העובדה ששואבי האבק הרובוטיים אינם תופעה חדישה וכבר נמצאים במחוזותינו למעלה מ-10 שנים, בשנים האחרונות הם זוכים לפופולאריות הולכת וגוברת, עד כי כיום כבר כולנו מכירים לפחות משפחה אחת שיש להם בבית שואב רובוטי, והסיבות לכך הן כמובן רבות ומגוונות.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818370 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184315 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142340 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142574 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144369 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica