חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Eyal Geluda – שימוש נכון בצבעים כאשר מעצבים בית

מאת: Eyal Geludaבניין ואחזקה - כללי05/08/2013818 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


קורה שאתם נכנסים למבנה, בית, קליניקה או חנות, ומציפה אתכם תחושה נעימה ומיוחדת? על פניו העיצוב הוא אינו אקסקלוסיבי או חריג מאוד, ועדיין אתם חשים ביופי שעוטף אתכם מכל עבר, בלי שתצליחו לומר מה הדבר הזה שהופך את מראה המבנה לכל כך ייחודי. הסוד הוא בצבע. שימוש נכון בו, משפיע לחלוטין על מראה החלל המעוצב כולו.

עיצוב ססגוני

עיצוב פנים הוא הדרך של אדריכל פנים להוציא אל הפועל את מה שאתם חולמים עליו, מדמיינים אותו ושואפים לקבל בבית שלכם. אדריכלות בתים נכונה היא כזו שיוצרת את האווירה, את התחושה, תוך הקשבה לכם, היכרות עם האופי שלכם, הסגנון האהוב עליכם והפינה אליה תרצו להגיע בסופו של יום עבודה. אחד מכלי העבודה בה משתמש מעצב פנים הוא הצבע. מעבר למעוף, ליוזמה וליצירתיות של מעצב הפנים, ישנן גם טכניקות מקצועיות שהמעצב משתמש בהן, כדי להגיע לתוצאה המושלמת.

למשל, שימוש מרובה בצבע יכול להעמיס על העין ולגרום לתחושה של צפיפות, בעוד שצביעת קיר אחד בלבד בצבע עוצמתי, ושאר הקירות צבועים לבן, או צבע שקט אחר, יוצר את ה"וואו" יחד עם תחושה מרווחת.

צבעים תדמיתיים

כל אדריכל דירות יספר לכם כי בחירה של צבע נכון משפיעה על האופי והתדמית של המקום. ישנם צבעים שתורמים לתחושת האינטימיות ומתאימים לחדר שינה או לחדר טיפולים, בעוד שצבעים אחרים תורמים לאווירה רשמית, כמו למשל במשרדים. אם תבחרו בצבעים בגווני אדמה למשל, התחושה שתצרו היא של חמימות, טבעיות ומתאים למי שמבקש את האווירה הכפרית.

צבעים למצב הרוח

ישנה גם פסיכולוגיה שלמה מאחורי בחירתם של צבעים. מסעדות רבות יבחרו בצבעים חמים כמו אדום, צהוב או כתום, מאחר שהם ידועים כצבעים מעוררי תיאבון. לכן, מתאים לצבוע גם קיר במטבח, או בפינת האוכל הביתית, באחד מצבעים אלו. חדרים המיועדים ללימוד או לעבודה הדורשת ריכוז, כדאי שייצבעו בסגול, או לפחות קיר אחד. זאת מאחר שהצבע הסגול מסייע בריכוז ומעודד אותו.

אם ביקרתם בבתי חולים, תיווכחו לראות כי הצבעים השולטים בהם הם הכחול והירוק. הסיבה לכך היא כי אלו צבעים מרגיעים ולכן מתאימים גם לחדרי ילדים.

אדריכל מקצועי, העושה שימוש נכון בצבעים יכול לתרום לאווירה, לתחושות של דיירי הבית וכמובן, להוסיף יופי רב לפינות השונות בבית. חשוב לזכור כי לבן הוא צבע שאכן מאפשר את תחושת הקלילות, המרווח והנקיון, אולם יש בו גם משהו מנוכר, ולכן כדאי לשלב לפחות קיר אחד בצבע אחר, שירכז אליו את תשומת הלב והאנרגיות. אפור למשל הוא צבע נייטרלי לחלוטין שאינו מושך אליו כלל תשומת לב ולכן הוא מסייע לשני דברים: ליצירת תחושה שלווה וגם כצבע רקע לצבעים אחרים בקירות שונים.
אם בכל הבית יהיה מכנה משותף, של צבע אחיד, לפחות בקיר אחד בכל חדר, תיווצר בבית הרמוניה ויהיה קשר הגיוני בין פינות הבית, אפילו אם הן שונות אחת מהשנייה.
המלצה נוספת היא להשתמש בצבע שבחרתם לקיר מסוים, גם לפריטים שונים בבית שאינם קירות, למשך גוף תאורה מאותו הגוון, או פריט ריהוט. באופן כזה, מספיק שתמקמו את הפריטים ברחבי הבית, וכבר תיהנו מאחידות ומזרימה מאוזנת של האנרגיות בבית.


"הום אואטפיטרס" בהנהלת Eyal Geluda
הינה חברה המספקת את מגוון השרותים הקשורים בתכנון אדריכלי, שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק או משרד.
לקביעת פגישת ייעוץ עם Eyal Geluda - "הום אואטפיטרס" :
צרו עמנו קשר בטל. 03-6053035

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"Home Outfitters" הינה חברה המסרת את מגוון השירותים הקשורים בתכנון האדריכלי, שיפוץ ועיצוב החלל תוך מתן דגש על איכויות הגימור וניצול השטח ברמה האופטימלית והפונקציונלית לכל בית, דירה, עסק, או משרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eyal Geluda

מאת: Eyal Geludaשיפוצים06/10/13937 צפיות
גודל הבית מכתיב לנו את צורת העיצוב ויש להקדיש לו מחשבה מרובה יותר על כל פרט ופרט. ניתן לעצב בית קטן יחסית ובעזרת עיצוב נכון להפוך אותו למושקע ומרווח. כאשר מעצבים בית, ישנו הבדל באפשרויות העיצוב בין בית קטן לבית גדול. כאשר בבית גדול יש לנו מגוון רחב יותר של אפשרויות, ככל שהבית קטן יותר האפשרויות קטנות יחד איתו. אך לעתים האתגר רב יותר בבית קטן וכאשר יש אתגר התוצאות מעניינות יותר.

מאת: Eyal Geludaנדל"ן09/09/13976 צפיות
עבודות בינוי מצריכות עבודה שמתאפיינת בחריצות, סדר ופירוט. בין אם מדובר בפרויקטים גדולים ובין אם מדובר בפרויקטים קטנים, ניתן לערוך פירוט מסודר זה במסמך המפרט את חומרי הגלם או מרכיבים שונים אחרים שייכללו במבנה המוגמר. במסמך זה, המכונה "כתב כמויות", עושים שימוש בעלי מקצוע שונים כגון אדריכל מקצועי, מהנדס בניין, קבלנים ואנשי ביצוע נוספים.

מאת: Eyal Geludaבניין ואחזקה - כללי03/07/13884 צפיות
תחום עיצוב הבית הולך ומתרחב גם מחוצה לו. רבים מחפשים לשוות לגינה או לחצר מראה ייחודי, נעים וכזה שישתלב עם הבית וסגנונו. בישראל, גם בשל משמעת המים המגבילה השקיית דשא, בוחרים רבים לרצף את הגינה, או חלקים ממנה. סיבה נוספת ולא פחות חשובה היא כי ריצוף חוץ הוא פשוט מאוד יפה. אז מהן האפשרויות הקיימות וכיצד תרצפו את הגינה שלכם?

מאת: Eyal Geludaבניין ואחזקה - כללי11/06/13902 צפיות
נגרות מודולרית מסוגלת לתת פתרון מצוין למי שמחפש עיצוב מיוחד, מחיר משתלם וחיסכון במיקום. סוג זה של נגרות מסוגל להתאים את עצמו לבתים, לדירות ולמשרדים כאחד. בניגוד לנגרות כבדה ומסיבית, כאן מדובר בנגרות שמסוגלת להיות קלה יותר, נוחה יותר, ולהתאים את עצמה לכל חלל ולכל מקום. לב העניין הוא, במילה אחת - גמישות.

מאת: Eyal Geludaבניין ואחזקה - כללי04/06/13830 צפיות
מערכת אזעקה לבית מהווה למעשה מעין "מאבטח" בזמן שאנחנו ישנים או לא נמצאים. לכן, יש צורך בבחירת מערכת האזעקה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

מאת: Eyal Geludaשיפוצים04/06/13828 צפיות
איכותה של מלאכת שיפוץ הדירה תלויה במידה רבה באיכותם של החומרים שנבחרו לצורך השיפוץ. על פי רוב יעמדו בפניכם שתי חלופות – האחת תאלץ אתכם לבחור את החומרים באופן עצמאי ללא כל סיוע חיצוני. האלטרנטיבה תהיה הסתייעות באדריכל פנים מומחה אשר יעזור לכם לערוך רשימה מסודרת של החומרים להם אתם זקוקים על מנת להשלים את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

מאת: Eyal Geludaשיפוצים30/05/13920 צפיות
נגרות פנים איכותית תשפיע מאוד על שביעות הרצון של האדם מסביבת מגוריו. אחד החדרים המרכזיים בבית שבו נעשה שימוש רב בנגרות פנים איכותית, הוא המטבח. מטבח איכותי ישמש את האדם לא רק לביצוע פעולות פונקציונאליות כגון בישול, אכילה, או שמירה על הניקיון. מטבח איכותי הוא בעל משמעות שאין שנייה לה על יצירת האווירה שתשרור בכל הבית כולו. זו בדיוק הסיבה שאנשים רבים בוחרים במטבח בסגנון כפרי, כזה שמעוצב על פי עקרונות מתקדמים של נגרות פנים, ויחד עם זאת מעניק אווירה כמו של פעם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica