חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל היתרונות של מסוקים על שלט

מאת: גולדן טויתחביבים06/08/20131306 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ילדים רבים משיבים לשאלה "מה תרצה ליום הולדת?" – "מסוקים על שלט". אך ההורים לא תמיד תמימי דעים עם הילדים. ההנחה שמטוסים, טיסנים או מסוקים על שלט רחוק הם לא מתנה אידיאלית היא הנחה שגויה ומשוללת כל בסיס, ואם מקדישים כמה דקות של מחשבה ונכנסים לעובי הקורה, מגלים שמטוסים על שלט הם מתנה נפלאה לילדים שמגלמת כמה יתרונות ברורים.

אז רגע לפני שאתם אוסרים על החברים או הקרובים להביא מסוקים על שלט לילד שלכם, חשוב שתקראו את הכתבה הבאה, היא תחשוף אתכם לעולם שלם של חינוך, ספורט, שיפור מיומנויות, טכנולוגיה מתקדמת ומי יודע אולי הבן שלכם בסוף יצא טייס.

שוברים מיתוסים על מטוסים ומסוקים על שלט

- בטיחותיות – אחד החששות הרווחים של הורים שילדיהם רוצים מסוק על שלט או מטוסים על שלט, הוא שמדובר במוצר שאינו בטיחותי. ואכן, יש לא מעט מסוקים עם מנועים שעשויים להראות מסוכנים לעין הבלתי מקצועית. אולם חשוב לציין שרכישת מסוק על שלט מחברה אמינה ומקצועית מבטיחה מקסימום ביטחון ובטיחות. חברות רציניות  שמתמחות בייצור מוצרים אלו נוקטות בכל האמצעים הבטיחותיים המחמירים ביותר ודואגות שהמטוסים והמסוקים לא יחשפו ילדים לשום מפגע בטיחותי.

- דידקטיות – עוד מיתוס שחייבים לשבור הוא שמטוסים, טיסנים או מסוקים על שלט אינם חינוכיים ואין להם שום ערך מוסף לילד. כמובן, שאין כל יסוד להנחה הזו ולמעשה ההפך הגמור הוא נכון. במהלך הטסת הליקופטר על שלט יכול הילד לשפר מיומנויות מוטוריות, להתנסות בשליטה אווירית, הוא יכול לפתח תחביב מקסים וחיובי וכן ללמוד על שיתוף פעולה ועל מכאניקת תעופה. מסוקים עם שלט חושפים את ילד לחוויה חינוכית ומלמדת ואת זה יכולים לאשר גם טובי היועצים החינוכיים והפסיכולוגיים.

- ספורטיביות – מיתוס נוסף שרווח בקרב הורים הוא שאין טעם לרכוש לילד עוד מכשיר טכנולוגי וחשמלי או צעצועים, כי גם כך הילד מבלה את מרבית זמנו מול מכשירים טכנולוגיים כמו מחשב כל היום. גם כאן נראה שקיימת חוסר הבנה וחייבים ליישבה. מסוקים על שלט אמנם מבוססים על טכנולוגיה ומכאניקה אך הם גורמים לילד לצאת מהכיסא או הבית - החוצה לפעילות ספורטיבית ממריצה, שעדיפה אלפי מונים על ישיבה ממושכת וסטאטית למול המחשב.

? אינטראקטיבית – מסוקים חשמליים על שלט נחשבים גם למתנה שמגבשת משפחות ומקרבת בין אנשים וחברים. זה לא תחביב שרק אדם יכול לקחת בו חלק, כפי שרבים טועים לחשוב. זו מתנה אינטראקטיבית שמושכת אליה מתעניינים רבים. אם ניקח למשל את מלאכת ההרכבה של המסוק, לרוב ילד קטן לא יוכל להרכיבו בגפו, הוא יזדקק לעזרת מבוגר או אח גדול. וגם ההטסה עצמה היא חוויה שיכולה לאחד את כל המשפחה ולהוביל לבילוי משותף ואיכותי במיוחד.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גולדן טוי צעצועים http://goldentoy.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולדן טוי

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161860 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162891 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica