חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך המלא לבחירת קורס מחשבים

במאמר זה תמצא שלבי הדרכה מפורטים כיצד יש לבחור קורס מחשבים. ראשית כל, נדון בשאלה - מי זקוק לקורס מחשבים ? עקרונית ישנם שני סוגים של אנשים הנזקקים לקורס זה: אנשים ללא ידע מינימלי בתפעול המחשב: על פי רוב מדובר בבני אדם שהעבירו את שנות נעוריהם בעידן בו לא היה צורך תכוף במחשב כמו עידן המאה ה 21, או בתקופה בה לא היו כלל מחשבים. בהתבוננם על הילדים, הנשים והטף הצעירים מהם - הם כמהים לידע בסיסי ביותר במחשבים, אך אין בנמצא מי שיסביר להם.

הסוג השני של האנשים הנזקקים לקורס מחשבים הוא אנשים שגדלו בעידן המודרני, ויודעים לבצע פעולות במחשב, אך מעוניינים לשדרג את הידע שלהם על מנת לעבוד בתחום ולטפח בו קריירה. מדריך זה יסייע לך לבחור קורס מחשבים שמתאים לך:

  • בחר ברמת הידע שלך במחשבים. בהתאם לבחירה, עבור לשלב המתאים במדריך:

א.       שולט בישומי מחשב רבים, לרבות שפות תכנות, ובעל ניסיון בעבודה בהייטק מול מסדי נתונים ואתרי אינטרנט.

ב.       שולט בישומי מחשב רבים, ללא כל ידע בתכנות. הידע מתבטא בעיקר בתפעול office, אתרי אינטרנט מפורסמים כמו פייסבוק ו YouTube, והורדות דרך torrents.

ג.        לא שולט כלל במחשב. זה מוצר שאינני יודע איך משתמשים בו.

  • אם בחרת בקטגוריה א' עבור לשלב הבא. אם בחרת בקטגוריה ב' דלג על השלב הבא, אם בחרת בקטגוריה ג', דלג על שני השלבים הבאים.
  • בעידן בו פתרונות מחשוב רבים ניתנים עבור טלפונים ניידים, גם הידע הנרחב שצברת בתארים, בקורסים ובעבודות השכירות בתחום המחשבים - חייב להשתפר. קורס מחשבים מומלץ עבורך הוא קורס פיתוח ממשקים עבור טלפונים ניידים. בקורס זה המאמץ שיידרש ממך זניח ביחס לאנשים הנמצאים בקטגוריות ב' ו ג'. כל שיידרש ממך הוא להשתמש בידע שצברת על מנת ליישם תכנות במחשבי Ipad ובמכשירים סלולריים חכמים כמו Galaxy.
  • במידה ואתה מעוניין בקריירה במחשבים, עלייך להכיר שפות תכנות, ועבודה עם גיליונות נתונים. מומלץ להתחיל עם תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטה מוכרת. לאחר מכן יש להמשיך בקורס שנתי הנלמד במכללה לתכנות. מכללות מומלצות הן "סלע", John Bryce, "נס", ועוד. חשוב לשלב את שניהם, משום שברוב המכרזים במקומות העבודה נדרשת בעלות על תואר ראשון לפחות. מצד שני, היקף הפיטורין בגין חוסר ידע מעשי גדול לאין שעור, ובהיכרותך שפות תכנות לעומק, מחוץ לאוניברסיטה, תבטיח את מקומך בעבודה לזמן רב ככל הניתן.
  • במידה ואתה חסר ידע במחשבים, ישנם מספר צעדים מהירים בעזרתם תוכל להיכנס לעובי הקורה במהרה. גש לטלפון וחייג למודיעין בזק 144. בקש מהמוקדן לחפש ערך "לימודי מחשבים". הוא יספק לך 3-4 מספרי טלפון של מורים. רשום את כולם, והתקשר לאחד מהם. ספר לו כי אתה מעוניין ללמוד. אין לך מה לדאוג: אנשים רבים נמצאים במצבך, ולכן אינך נחשב חריג, גם אם באופן רגעי זה נראה כך. חשוב לבחור מורה שאתה חש כי יש לו סבלנות, וכי נוצר חיבור ביניכם. אל תהסס להחליף מורה אם אתה חש כי זה לא המצב.

לסיכום, בחירת קורס מחשבים תלויה ברמת הידע שלך, וברצון שלך להתפתח בתחום. כנקודת מוצא, מי שאינו מעוניין להתפתח בתחום לא זקוק לקורס זה, אך הרצון להתפתח בו תכוף יותר כאשר אתה חסר ידע לחלוטין, כי במצב זה אתה מצוי מתחת לרף הידע העולמי וייתכן כי תשאף להגיע אליו. ביתר הרמות, הן של בעל ידע מתקדם המעוניין לשדרג אותו, והן של בעל ידע חלקי, מדובר על פי רוב באנשים שמעוניינים לעשות קריירה בתחום המחשבים, ולכן ישנם מסוללים מאד ספציפיים שעליהם להשלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליטל כץ

מאת: ליטל כץעיצוב גרפי22/03/152484 צפיות
קורסי תעודה בעיצוב גרפי נמשך לרוב מספר חודשים, כאשר תוכנית הלימודים הספציפית נתונה לשיקול דעתו הבלעדי של מוסד הלימודים שעומד מאחוריה. יחד עם זאת, ניתן להזכיר מספר נושאים מרכזיים העומדים בבסיס העיצוב הגרפי, ואשר נכללים כמעט תמיד כחלק אינטגרלי מתוכניות הלימודים בו. קורס עיצוב גרפי ברמה מקצועית חייב להכיל את התכנים הבאים :

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע24/12/141190 צפיות
כיוון הביקוש בתחום גדול, מוסדות רבים עורכיםמיונים קפדניים לפני שהם מחלטים על מועמד כזה או אחר. אנשים שמרגישם שזהו הכיוון שלהם, אך הם חסרי ניסיון, יכולים להתעודד כיוון שכיום קיימות מכינות בדיוק עבור מטרה זו, עבור לקבל עזרה לעבור את מבחני הקבלה ולהשתלב במסלול לימודי עיצוב גרפי.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/11/141172 צפיות
ממש כמו כל קורס אחר, גם קורס לינוקס מביא עמו אפשרויות קידום ותעסוקה. בוגרי הקורס משתלבים בעבודות בתחום המחשבים וההייטק.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע29/10/141086 צפיות
כבר זמן רב שמחשבים הפכו להיות חלק טבעי מחיינו, הם נמצאים בסביבה הטבעית שלנו ומשמשים אותנו יום יום- בבית, בעבודה וכמעט בכל מקום אשר נהיה בו יהיה לפחות מחשב אחד שיעשה בו שימוש. המחשבים מאפשרים לנו לעשות כמעט הכל- לקבל מידע חדש, להעביר את הזמן בגלישה, לבצע רכישות און- ליין ועוד.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע04/09/141079 צפיות
בשונה מהנהוג בעבר, שעסקים היו מנהלים את עצמם בצורה ידנית וצוברים ערמת ניירת על השולחן, כיום כל עסק ולו הקטן ביותר מחזיק ברשותו מחשב המחובר לרשת וכך בעצם מנהל את עצמו בצורה יעילה, מהירה וחכמה.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/08/141077 צפיות
תנופת הפיתוח של עולם הסלולר עוררה ביקוש רב למפתחי אפליקציות בעלי הכשרות שונות. קורס פיתוח אפליקציות הוא ללא כל ספק אחד הקורסים המבוקשים והמעניינים ביותר בענף.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/08/141114 צפיות
תנופת הפיתוח של עולם הסלולר עוררה ביקוש רב למפתחי אפליקציות בעלי הכשרות שונות. קורס פיתוח אפליקציות הוא ללא כל ספק אחד הקורסים המבוקשים והמעניינים ביותר בענף.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195906 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189110 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183058 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181959 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171666 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171766 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171777 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica