חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס עיצוב גרפי

מאת: ליטל כץעיצוב גרפי22/03/20152482 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום העיצוב הגרפי, ברמת ההגדרה הבסיסית מאד שלו, עוסק ברזי השילוב שבין תמונה וטקסט על מנת להביע מסרים מכל סוג. מה שחשוב להדגיש הוא שתחום זה הוא רחב לכל הדעות, וכניסה לתוכו מצריכה ידע נרחב. זה בדיוק מה שיכולים אנשים הלוקחים חלק בקורס עיצוב גרפי לקבל. לפניכם המאפיינים העיקריים של קורסים מהסוג הזה.

על קורסים לעיצוב גרפי

קורסי תעודה בעיצוב גרפי נמשך לרוב מספר חודשים, כאשר תוכנית הלימודים הספציפית נתונה לשיקול דעתו הבלעדי של מוסד הלימודים שעומד מאחוריה. יחד עם זאת, ניתן להזכיר מספר נושאים מרכזיים העומדים בבסיס העיצוב הגרפי, ואשר נכללים כמעט תמיד כחלק אינטגרלי מתוכניות הלימודים בו. קורס עיצוב גרפי ברמה מקצועית חייב להכיל את התכנים הבאים :

·         הכרת תוכנות העיצוב הגרפי על בוריין – תוכנות דוגמת פוטושופ, אילוסטרייטור, פירהנד ואוטוקאד.

·         בניית קומפוזיציה.

·         שימוש בצבעים.

·         טיפוגרפיה ואיור.

·         דו מימד מול תלת מימד.

·         עיצוב ממשקים.

·         נושאים כלליים הנוגעים לתולדות האומנות, מגמות עיצוב וכיוצא בזה.

כמעט תמיד, מוצעת גמישות בימי ובשעות הלימודים, כך שניתן לשלב אותם עם קריירה, וכמובן – גם עם ניהול חיי משפחה.

כמעט תמיד, מוצעת גמישות בימי ובשעות הלימודים, כך שניתן לשלב אותם עם קריירה, וכמובן – גם עם ניהול חיי משפחה. הלימודים מועברים

בקבוצות קטנות יחסית, מה שמאפשר גם תרגול והדרכה אישיים, לצד העברת החומר בצורה פרונטלית על ידי איש המקצוע.

קורס עיצוב גרפי: היום שאחרי

בתום הלימודים זכאים אלה שסיימו אותם בהצלחה, לרוב לאחר הגשת פרוייקט גמר ויצירת תיק עבודות, לקבל תעודה מקצועית שתלווה אותם משך כל חייהם.

עם סיום קורס עיצוב גרפי, ולאחר קבלת התעודות, יכולים הבוגרים הטריים למצוא תעסוקה מגוונת. הם יכולים לשמש כגרפיקאים בהתאם לתחומי העניין שלהם, בחברות פרסום ושיווק, חברות צילום, בתי דפוס, חברות לעיצוב מוצר , בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה או כפרילאנסרים בתחומם. כך או כך, עבודת הגרפיקה היא מאתגרת, יצירתית, חוויתית ומלאה בסיפוק עצמי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליטל כץ

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע24/12/141190 צפיות
כיוון הביקוש בתחום גדול, מוסדות רבים עורכיםמיונים קפדניים לפני שהם מחלטים על מועמד כזה או אחר. אנשים שמרגישם שזהו הכיוון שלהם, אך הם חסרי ניסיון, יכולים להתעודד כיוון שכיום קיימות מכינות בדיוק עבור מטרה זו, עבור לקבל עזרה לעבור את מבחני הקבלה ולהשתלב במסלול לימודי עיצוב גרפי.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/11/141171 צפיות
ממש כמו כל קורס אחר, גם קורס לינוקס מביא עמו אפשרויות קידום ותעסוקה. בוגרי הקורס משתלבים בעבודות בתחום המחשבים וההייטק.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע29/10/141086 צפיות
כבר זמן רב שמחשבים הפכו להיות חלק טבעי מחיינו, הם נמצאים בסביבה הטבעית שלנו ומשמשים אותנו יום יום- בבית, בעבודה וכמעט בכל מקום אשר נהיה בו יהיה לפחות מחשב אחד שיעשה בו שימוש. המחשבים מאפשרים לנו לעשות כמעט הכל- לקבל מידע חדש, להעביר את הזמן בגלישה, לבצע רכישות און- ליין ועוד.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע04/09/141078 צפיות
בשונה מהנהוג בעבר, שעסקים היו מנהלים את עצמם בצורה ידנית וצוברים ערמת ניירת על השולחן, כיום כל עסק ולו הקטן ביותר מחזיק ברשותו מחשב המחובר לרשת וכך בעצם מנהל את עצמו בצורה יעילה, מהירה וחכמה.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/08/141076 צפיות
תנופת הפיתוח של עולם הסלולר עוררה ביקוש רב למפתחי אפליקציות בעלי הכשרות שונות. קורס פיתוח אפליקציות הוא ללא כל ספק אחד הקורסים המבוקשים והמעניינים ביותר בענף.

מאת: ליטל כץלימודי תעודה ומקצוע20/08/141114 צפיות
תנופת הפיתוח של עולם הסלולר עוררה ביקוש רב למפתחי אפליקציות בעלי הכשרות שונות. קורס פיתוח אפליקציות הוא ללא כל ספק אחד הקורסים המבוקשים והמעניינים ביותר בענף.

מאת: ליטל כץתוכנה06/08/14997 צפיות
בואו לקבל הסמכה נחשבת מבית מיקרוסופט ולהכנס לשוק המחשבים וההייטק בכל הכוח. אצלנו תרכשו ניסיון מעשי ותלמדו על יסודות ענף התכנות כך שתהיו מוכנים להיות הראשונים במקום העבודה שלכם. גם אם אתם לא מגיעים ישירות מהתחום, אנחנו כבר נדאג להכניס אתכם לעניינים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213639 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162007 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162394 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161964 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica