חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קונצרטים במסגרת טיולים מאורגנים לארה"ב או דווקא הופעות באירופה?

מאת: רוני מיכאלאטרקציות18/08/2013710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הטרנדים הנפוצים ביותר בעולם כיום, הוא נסיעה ליעדים שונים ברחבי העולם, על מנת לצפות בהופעה של אחד מהאמנים הגדולים ביותר בגלובוס. האפשרות של שילוב טיול ליעד מרתק ובילוי בבית המלון לצד יציאה לאתרים מרתקים ביום, ולהופעת רוק בלילה, הופכת את הטיולים הללו לפופולריים מאין כמותם.

הופעות במסגרת טיולים מאורגנים לארה"ב

כמובן שבהתאם למדינה ממנה יצאו רוב האמנים, המקום אליו נוהרים הכי הרבה אנשים הוא ארצות הברית. אם במהלך מסע הופעות של אמן מסוים הוא יגיע לכמה יעדים נבחרים בעולם, סביר להניח שאת תחילתו של המסע או את סופו הוא יעביר במספר מדינות בארצות הברית. לכן, טיולים מאורגנים לארה"ב המשלבים הופעה באחד מאולמות הקונצרטים הגדולים של המדינה הינם טיולים שצוברים תאוצה. אין ויכוח על כך שהאמנים הגדולים ביותר בעולם הינם אמריקאים. בין אם מדובר באמנים צעירים יותר כמו ביונסה או ריהאנה ובין כשמדובר באמנים ותיקים הרבה יותר כמו ברוס ספרינגסטין, ליאונרד כהן וברברה סטרייסנד, את כולם סביר להניח שנמצא יותר מופיעים בארץ המוצא שלהם.

צפייה בהופעה באחד מהאולמות המרהיבים של לאס וגאס, בצוותא עם ביקור בבתי הקזינו המפורסמים של העיר או טיול במדבר נוואדה הסמוך, הינו טיול נפוץ מאין כמוהו. בדומה לו גם טיול בניו יורק, שכולל ביקור בכל האתרים המרשימים של התפוח הגדול דוגמת האמפייר סטייט בילדינג או פסל החירות, שמשלב הופעה במדיסון סקוור גרדן, נחשב לאחד הטיולים המבוקשים ביותר.

הופעות באירופה

אך ישנם את אלו שארצות הברית אינה מושכת אותם, או לחילופין היעד נחשב עבורם למרוחק מדי ואולי אף יקר מדי. עבור אלה מציעות חברות הנסיעות אפשרויות טובות לא פחות שמביאות את ההופעות קרוב אליהם בסבב הופעות באירופה אותו מבצע האמן. ביקור ברומא עם טיול בוותיקן, בקפלה הסיסטנית ובמזרקות המרהיבות שבכיכר הפיאצה נבונה, יחד עם קונצרט ענק בקולוסיאום, המהווה אתר תיירותי מרשים לא פחות ואולי אף יותר מאלו שהוזכרו קודם לכן אינו זר עבור תיירים רבים. כמוהו גם טיול בלונדון המשלב מלבד ביקור בביג בן או בארמון ווסטמינטר, גם הופעה באולם המרשים 2O שבבירה האנגלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157018 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156047 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195632 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica