חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי לחגים

מאת: ספיר ספירהפקות אירועים18/08/2013752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

לקראת פרוס החגים נראה ששוב יש התעוררות בשוק הקייטרינג בארץ. בדיקה קלה של מנהגי ראש השנה והמאכלים המקובלים והמצווים עלינו לכבוד החג הזה מגלה שלמעשה אין אף לא מאכל אחד המחייב בשר, ולמעשה קייטרינג חלבי יכול להציע תפריט מלא ומגוון לחג מכיוון ואין כל צורך במנות בשריות. המסורת קוראת לתפוח בדבש, תמר, דלעת, ראש דג, עלי סלק, כרישה, לוביה, רימון, דגים, פול, דבלה, שומשום, גזר וחבוש.

קייטרינג חלבי מציע מגוון רב של מנות דגים, ראש דג ודגים שונים מבושלים, אפויים או מטוגנים, כל אחד והעדפותיו, כל אחד וטעמיו. מעבר לכך, כל מה שהמסורת מזמנת, הופך על ידי קייטרינג חלבי למעדן בפני עצמו או שמוגש כפי שהוא.

את התפוח בדבש נהוג לאכול כפי שהוא. לפרוס את התפוח ולטבול אותו בדבש. גם את התמר ניתן לאכול טבעי ושלם, אך אפשר גם לשלב אותו במאפים ובתבשילים. מן הדלעת ניתן להכין מרקים, פשטידות ומאפים, וכן גם עלי סלק וכרישה, שממנה אפשר להכין קציצות נפלאות, פשטידות מצוינות מלאות בגבינות מיוחדות ולהשתמש בכל העלים הללו כמילוי למאפים אותם קייטרינג חלבי מציע בתפריטו העשיר. את הלוביה שהיא למעשה שעועית ירוקה עדינה וטעימה, קייטרינג חלבי יציע במגוון אפשרויות, ממעדן העומד בפני עצמו ועד תבשיל קדירה עם ירקות שורש, או בישול עם דגים. הרימון גם הוא יכול להיות חלק מסלט או תבשיל, ואת הפול יציע קייטרינג חלבי במגוון רב של מנות.

את הדבלה אפשר יהיה למצוא במנות התפריט של קייטרינג חלבי כמילוי של פסטות ייחודיות, כתוספת לתבשילים ופשטידות, אבל גם על השולחן כעצמאיות וייצוגיות. השומשום יופיע בסלטים, על פשטידות ומאפים, ובעוד מקומות לא צפויים.

מהגזר קייטרינג חלבי יציע מספר סוגי סלטים. יש מי שאוהבים אותו מתוק, אחרים חריף, יש מי שאוהבים אותו מבושל, ויש אפוי או חי.

והחבוש שיכול להיות מילוי לרביולי, לפשטידה או למאפים, יכול גם להיות ריבה או קינוח עם גלידה.

כך בעצם נפתחה תעשייה שלמה של היצע קייטרינג חלבי לחגי תשרי על בסיס מסורת ישראל הקוראת למזונות טבעיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר ספיר

מאת: ספיר ספיראירועים וחתונות – כללי11/05/14971 צפיות
קייטרינג חלבי בכל הארץ נותן לכם את השירות ואת האוכל הטוב ביותר בייחוד כיום עם הביקוש הגודל לאוכל חלבי גורמה איכותי טרי וטעים .

מאת: ספיר ספירקייטרינג11/05/14872 צפיות
חברות שמנוסות בהכנת אוכל של קייטרינג חלבי ידעו להכין ולקבל כל בקשה שלכם גם היא הא מיוחדת וקשה במיוחד והאמת זה סוג של סינון ראשוני לקבלת החלטה טובה ביותר .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי29/03/141005 צפיות
אזור השרון ידוע בביקוש הגדול לחברות קייטרינג חלבי ולכן הרבה מאוד מחברות קייטרינג חלבי מכוונות את מאמציהם לכיוון אזור השרון מה שמבטיח אוכל חלבי איכותי עם תחרות בריאה .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון29/03/141144 צפיות
ברצונכם אירוע קצת יותר מפתיע ? הפתרון חברת קייטרינג חלבי לשבת חתן שתעניק תחושה של עוד באירוע .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי04/12/131146 צפיות
מנות של קייטרינג חלבי מתאימות לכל בילוי כזה אפילו שאתם לא חושבים שמתאים לכם ככה אפילו לסוג של בילוי .

מאת: ספיר ספירקייטרינג27/11/13958 צפיות
רעיון של הקמת קייטרינג חלבי כעסק משפחתי זהו רעיון טוב למדי בייחוד אם אתם כמשפחה מסתדרים ביחד .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון27/11/131270 צפיות
לבחון הקמת עסק של קייטרינג חלבי לכאילו שיודעים את המטבח וגם את העולם העסקי זהו רעיון טוב עבורם רק יש לקחת בחשבון את ההקרבה בפתיחת עסק משלכם .

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195868 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192996 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182276 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181469 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181564 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181591 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181711 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica