חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי -הדמיית הקמת עסק

מאת: ספיר ספירעסקי מזון27/11/20131271 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הם קיבלו פרויקט סיום. היו צריכים להקים עסק מתחילתו עד סופו, כולל כל התפקידים שבו כולל ניהולו ותפעולו בשטח. כמובן שהכל היה עניין של "על הנייר", אבל הכוונה היתה שילמדו איך עושים את הדברים מא'. הרי זו הסיבה שלשמה הגיעו לכאן. ללמוד בדיוק את זה. זה היה פרויקט קבוצתי. הם יכלו להתאגד ולהטיל תפקידים זה על זה ולהחליט מי אחראי על מה ואיך עושים כל דבר.

אחרי ישיבת צוות ארוכה הבינו שעליהם לחלק תפקידים, אבל לא ידעו מה הם מקימים, לכן יצאו לבחון אופציות. כשחזרו עם רעיונות ובחנו את כולן, התקבעו על הרעיון של הקמת קייטרינג חלבי. משהו ברעיון הכללי, או בדרך ההצגה של הרעיון על ידי חבר הקבוצה שהציג את הרעיון, קסם לכולם.

הם החליטו על חלוקת תפקידים. בחרו מנהל עסק. תפקידו לנהל קייטרינג חלבי. לנהל את העסק ולנהל את כל השאר. עכשיו החלו לחלק את השאר. קודם בחרו מי יכול לשווק עסק של קייטרינג חלבי. למי יש את הכריזמה והמרץ למכור את העסק ולשווק את יכולותיו. לצד המשווק מינו מפרסם שתפקידו היה פרסום קייטרינג חלבי. מעין משרד פרסום פנימי, או האחראי על הקשרים עם משרדי פרסום חיצוניים. תפקידו היה להחדיר למודעות הציבור את קיומו של אותו קייטרינג חלבי וללמדו עד כמה הוא טוב וכדאי להשתמש בשירותיו. משם פנו למנות את האחראים בפועל על המטבח, על העובדים, על הארגון של האירועים והציוד, עד אשר ניתן היה באופן מעשי פשוט לקחת את כל הנתונים ולהקים קייטרינג חלבי על פי כל אותם נתונים ולהתחיל לעבוד באופן שוטף. הם בדקו את כל הקצוות, סגרו כל פינה אפשרית, ווידאו שאכן יש להם את כל הנתונים המדויקים כדי לפתוח את העסק.

את הבחינה התיאורטית הם עברו בהצלחה. גם הציון שלהם היה מושלם. עכשיו כל שנותר להם היה לבדוק אם אכן זה יעמוד במבחן המציאות, אבל לשם כך היה עליהם להקים קייטרינג חלבי אמתי, ולהתחיל להריץ אותו ולעבוד בו, ואת זה הם לא היו בטוחים שהם רוצים לעשות. הרי בסופו של דבר לא קייטרינג חלבי היה משאת נפשם. הם ישמחו להקים כזה, אבל עבור אחרים. הם בצד היועץ...

קייטרינג חלבי ספיר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר ספיר

מאת: ספיר ספיראירועים וחתונות – כללי11/05/14973 צפיות
קייטרינג חלבי בכל הארץ נותן לכם את השירות ואת האוכל הטוב ביותר בייחוד כיום עם הביקוש הגודל לאוכל חלבי גורמה איכותי טרי וטעים .

מאת: ספיר ספירקייטרינג11/05/14874 צפיות
חברות שמנוסות בהכנת אוכל של קייטרינג חלבי ידעו להכין ולקבל כל בקשה שלכם גם היא הא מיוחדת וקשה במיוחד והאמת זה סוג של סינון ראשוני לקבלת החלטה טובה ביותר .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי29/03/141005 צפיות
אזור השרון ידוע בביקוש הגדול לחברות קייטרינג חלבי ולכן הרבה מאוד מחברות קייטרינג חלבי מכוונות את מאמציהם לכיוון אזור השרון מה שמבטיח אוכל חלבי איכותי עם תחרות בריאה .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון29/03/141144 צפיות
ברצונכם אירוע קצת יותר מפתיע ? הפתרון חברת קייטרינג חלבי לשבת חתן שתעניק תחושה של עוד באירוע .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי04/12/131146 צפיות
מנות של קייטרינג חלבי מתאימות לכל בילוי כזה אפילו שאתם לא חושבים שמתאים לכם ככה אפילו לסוג של בילוי .

מאת: ספיר ספירקייטרינג27/11/13959 צפיות
רעיון של הקמת קייטרינג חלבי כעסק משפחתי זהו רעיון טוב למדי בייחוד אם אתם כמשפחה מסתדרים ביחד .

מאת: ספיר ספירקייטרינג18/11/13842 צפיות
אם ברצונכם לקבל את ההזמנה של האוכל באירוע לפי מה שאתם בעצם הזמנתם עדיף תמיד לבדוק זאת בעצמכם .

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213651 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214053 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205516 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810501 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173513 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica