חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי תענוג מאכלים

כשחשבו לאן לצאת, לא האמינו שיגיעו למסעדה. בטח לא למסעדה שהיא בכלל קייטרינג, ובוודאי לא קייטרינג חלבי. הם היו בכיוון של בילוי בפאב, מועדון ריקודים, משהו תוסס, לא ישיבה בבית זקנים! של מי היה הרעיון להתיישב במקום שהוא שום דבר מכל האמור לעיל, ועוד קייטרינג חלבי מכל האופציות האפשריות? מה עלה על דעתכם?

ואז הערב התחיל להתגלגל. הם ישבו במקום הקטן שלא נראה היה כמו שום מקום שתכננו להגיע אליו באותו יום. הטלפון לא פסק מלצלצל, הזמנות ובקשות, תיאומים להזמנות לימים הקרובים. קייטרינג חלבי כמו שכל קייטרינג חלבי מתנהל. בהחלט לא מקום בילוי לחבר'ה צעירים שמחפשים מקומות בילוי ויציאה לערב של אמצע השבוע.

אבל ככל שהשעה התאחרה, הטלפונים פחתו, ויותר לקוחות נכנסו. המקום כאילו שינה את פניו והפך להיות מקום אחר בעולם אחר. האורות התעמעמו, המוסיקה הוחלפה, והכיבוד הוגש לשולחנות באופן שונה. היה זה אותו אוכל שהוגש על ידי קייטרינג חלבי זה כמנות לכל דבר, אך עכשיו הן הוסבו למנות מתאבנים, ותפקידם שונה על ידי בעלי המקום. קייטרינג חלבי של שעות היום הפך למקום מפגש לילי סוער, מבלי לפגוע במטבח, ואף ליהנות ממטעמיו.

הוא לא הצליח להבין איך הכל קרה כל כך מהר לנגד עיניו, וכאילו לא שם לב למתרחש. הרי ישב שם ברגעים בהם הכל התרחש. הכל קרה כל כך מהר אבל עם זאת באופן כל כך חלק, שלא ניתן היה לשים לב. רגע אחד ישבת במסעדה שהיא קייטרינג חלבי לכל דבר. קייטרינג חלבי שמספק שירותי קייטרינג לסביבתו ולאירועים, אבל גם משמש כמסעדה חלבית, ובתוך מספר דקות אותו קייטרינג חלבי הופך למועדון לילי שאמנם הכיבוד בו הוא על טהרת המטבח החלבי, אך שום דבר בו לא מזכיר מסעדה חלבית או קייטרינג חלבי. לא המקום, לא התפאורה ולא האווירה.

והקסם של המקום לא פג. לאורך כל שהותם במקום באותו לילה הם היו תחת התחושה שיש משהו מכושף במקום, שהפך אותו לאחר ברגע שהתפאורה השתנתה. והכישוף והקסם הללו היו גדולים מכל דבר אחר שהיה לכל מועדון או פאב אחרים להציע.

קייטרינג חלבי ספיר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר ספיר

מאת: ספיר ספיראירועים וחתונות – כללי11/05/14978 צפיות
קייטרינג חלבי בכל הארץ נותן לכם את השירות ואת האוכל הטוב ביותר בייחוד כיום עם הביקוש הגודל לאוכל חלבי גורמה איכותי טרי וטעים .

מאת: ספיר ספירקייטרינג11/05/14878 צפיות
חברות שמנוסות בהכנת אוכל של קייטרינג חלבי ידעו להכין ולקבל כל בקשה שלכם גם היא הא מיוחדת וקשה במיוחד והאמת זה סוג של סינון ראשוני לקבלת החלטה טובה ביותר .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי29/03/141009 צפיות
אזור השרון ידוע בביקוש הגדול לחברות קייטרינג חלבי ולכן הרבה מאוד מחברות קייטרינג חלבי מכוונות את מאמציהם לכיוון אזור השרון מה שמבטיח אוכל חלבי איכותי עם תחרות בריאה .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון29/03/141151 צפיות
ברצונכם אירוע קצת יותר מפתיע ? הפתרון חברת קייטרינג חלבי לשבת חתן שתעניק תחושה של עוד באירוע .

מאת: ספיר ספירקייטרינג27/11/13965 צפיות
רעיון של הקמת קייטרינג חלבי כעסק משפחתי זהו רעיון טוב למדי בייחוד אם אתם כמשפחה מסתדרים ביחד .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון27/11/131276 צפיות
לבחון הקמת עסק של קייטרינג חלבי לכאילו שיודעים את המטבח וגם את העולם העסקי זהו רעיון טוב עבורם רק יש לקחת בחשבון את ההקרבה בפתיחת עסק משלכם .

מאת: ספיר ספירקייטרינג18/11/13846 צפיות
אם ברצונכם לקבל את ההזמנה של האוכל באירוע לפי מה שאתם בעצם הזמנתם עדיף תמיד לבדוק זאת בעצמכם .

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205319 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205239 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205538 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205628 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195941 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196149 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183104 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica