חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה כולל ביטוח לעסק שלכם

מאת: גיל שושיצילום19/08/2013800 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה מילים של הקדמה על המאמר שלפניכם

אתם מקיפים את עצמכם בלא מעט שכבות הגנה על כל צרה שלא תבוא. חלק מהשכבות האלו מוכרות לכם בתור ביטוחים. סדרה שלמה של מוצרים שתפקידם העיקרי להתמודד עם מצבים בהם אתם נזקקים לסכומים גדולים תוך זמן ממש קצר. בתור בעלי עסקים יש כמה מצבים בהם אתם נזקקים להגנות ביטוחיות שונות ובדיוק על כך אנחנו עומדים לדבר במאמר הקצר הנוכחי.

אם יש לכם עסק אתם וודאי מבטחים את מה שצריך

ביטוח עסק הוא שם כללי למגוון גדול של מוצרים. יחד עם זאת הליבה של מוצרי הביטוח לעסק שלהם קשורה לשני מצבים עיקריים. קודם כל ביטוחים שמגנים עליכם מפני פגיעה כזאת או אחרת בתכולה שלכם. תחום שני עליו מגן ביטוח העסק שלכם הוא המבנה של העסק שלכם. בשונה מדירת מגורים פוטנציאל התקלות הרבה יותר גדול כך גם פוטנציאל הנזק שעשוי לקרות. בנוסף לביטוח העסק שלכם בראיית המבנה ישנם ביטוחים שנקראים ביטוחי חבויות והם מגנים עליכם אישית בכל מקרה הקשור בתביעות אישיות הקשורות בתפקוד המקצועי שלכם.

ביטוח תכולה לעסק שלכם כי יש בו ציוד יקר ערך

נניח שאתם בעלי מוסך, אתם מחזיקים ציוד יקר ערך, חלקו נייח וחלקו נייד. בזכות ציוד זה אתם יכולים לתת שרות ללקוחות שלכם. נניח שהציוד נפגע וחלקו של הציוד הנייד נגנב.אתם רוצים לדעת שיש לכם כיסוי ביטוחי ממש איכותי אחרת העלויות שתצטרכו לספוג עלולות להגיע לסכומי עתק.

ביטוח מבנה לעסק שלכם

חלקו השני של ביטוח העסק שלכם נוגע בהגנה על המבנה שלכם. כשמדובר על מבנה תעשייתי הוא חשוף הרבה יותר לסכנות מאשר הדירה הממוצעת. קצר חשמלי או גיץ שגורמים לשריפה, פיצוץ בצנרת ועוד. הדרך היחידה להגן על המבנה של העסק שלכם היא באמצעות ביטוח מבנה איכותי

ביטוחים נוספים שמקובלים בעסקים מסחריים

עוד ביטוחים בהם סביר להניח שתתקלו אלו הם ביטוחי חבויות שונים שעוסקים בקשר שבין בעלי מקצוע שונים ולקוחותיהם. הם עשויים לתבוע אותם וביטוחי החבויות הם שכבות ההגנה של בעלי המקצוע במקרים מעין אלו. ביטוחי חבויות נמדדים בסכומי המכסימום אותם עשויים לכסות במקרה של תביעה ביטוחית.

כמה טיפים חשובים בהקשר של עולם הביטוח

ישנם שני טיפים חשובים אותם נרצה להביא לכם. קודם כל בדומה לשירותים ומוצרים אחרים, גם ביטוחים משווים. כשמדובר על מחירי הפוליסות זה נשמע טבעי לחלוטין. אבל בנוסף כדאי מאוד שתשוו גם את האותיות הקטנות. לעיתים אתם עשויים לגלות נתונים שממש לא תאהבו אותם. הדרך הנכונה להימנע מכך היא רק באמצעות היכרות עם האותיות הקטנות שבביטוח. מומלץ בחום. טיפ נוסף הוא שכדאי מאוד שתישארו מעודכנים ותקראו מידע באופן שוטף.

כמה מילים נוספות לסיכומו של המאמר

במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו מעודכנים בכל המוצרים שקיימים עבורכם.

 



תגיות המאמר: ביטוח עסק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131377 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138718 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131325 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131222 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134791 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131260 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131392 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182950 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172903 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172209 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172073 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174041 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171770 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica