חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות בירושלים הקרובים לעיר העתיקה

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/2013903 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוף סוף הצלחתם להוציא לפועל את הטיול שלכם לירושלים והגיע הזמן לבחור מלון. ברור שאתם לא מתפשרים על המיקום הטוב ביותר בעיר ולכן גם תחפשו מלון בקרבת העיר העתיקה המפורסמת ביותר בעולם. אז באיזה מלון תבחרו? להלן כמה המלצות למלונות בירושלים.

אמריקן קולוני

מלון אמריקן קולוני הוא מוסד ותיק בירושלים, כמעט כמו הדמויות הססגוניות וההיסטוריות שהתארחו בו לאורך השנים, מאז הקמתו בשנת 1902. לאחר מלחמת ששת הימים, המלון עבר שיפוץ נרחב, וכמה אגפים חדשים נוספו. אך, הנהלת המלון הקפידה לשמר את הארכיטקטורה המקורית ואת האווירה ולשלב את החדש עם הישן.

הכניסה למלון מעוצבת להפליא עם קשתות אבן, ובמרכזה נמצאת מרפסת המוקפת בעצים עתיקים, ערוגות פרחים צבעוניות ומזרקת המים הממוקמים בלבו של הגן. קומת המרתף הפכה לאחרונה לבר, ומגיעים אליה אורחי המלון כמו גם ירושלמים. המלון מציע 96 חדרים המעוצבים באלגנטיות, התואמת את האווירה ברחבי המלון, והכוללים את כל המתקנים והשירותים שהייתם מצפים ממלון ברמה כה גבוהה, כולל גישה חינם לאינטרנט אלחוטי.

האווירה האלגנטית והשירות המושלם הופכים מלון זה לאחד מהמלונות המפוארים ביותר בארץ ובחו"ל, וליעד מושך לחופשה רומנטית.

מלון בית שמואל

בית שמואל - מרכז שמשון הוא בית מלון ובית הארחה הממוקם במרכז ההיסטורי והתרבותי של ירושלים, מול חומות העיר העתיקה, בין מלון המלך דוד ומלון מצודת דוד. הבניין תוכנן על ידי האדריכל הנודע משה ספדיה, כחלק מהפרויקט ממילא. המתחם, הצופה לנוף היפה של ירושלים, מציע מגוון רחב של שירותים, הוא כולל מלון וחדרי אירוח בבית הארחה, מרכז כנסים, תוכניות חינוכיות וחדרי פעילות, פעילויות תרבות ופנאי ואולם בעל כיפת זכוכית המשקיף אל העיר העתיקה, והמיועד לאירועים פרטיים.

כל אחד מ41 החדרים יכול להכיל עד שישה אורחים בכל חדר, החדרים מתאימים לזוגות, משפחות, חגיגות וכנסים. האורחים מוזמנים ליהנות ממגוון של פעילויות חינוכיות ותרבותיות, מופעים, סיורים פרטיים או בקבוצה, וכן במרחק הליכה קצרה ניתן להגיע למרכז העיר, מרכזי קניות וחיי הלילה של ירושלים. האורחים יכולים לבחור בין אפשרויות הלינה הבאות:

מלון: 11 החדרים מעוצבים יפה, החדרים מרווחים, יכולים להכיל עד ארבעה אורחים בכל חדר, ויוצרים אווירה אינטימית לזוגות ולמשפחות. ברוב החדרים יש מרפסות עם נוף מדהים של העיר העתיקה ומגדל דוד. כל אחד מחדרי בית מלון מציעים לאורחי מסך טלוויזיה LCD עם כבלים ולווין, גישה לאינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר וחדר אמבטיה מאובזר.

בית הארחה משופץ: 16 חדרי אירוח ששופצו לאחרונה, ועכשיו מציעים חדר אמבטיה מאובזר ושירותים נפרדים, מיזוג אוויר המרכזי, מסך טלוויזיה LCD עם כבלים ולווין, מקרר ופינת קפה. החדרים מתאימים למפגשים חברתיים ומשפחתיים, ומתאימים לקבוצה של עד 6 אורחים בחדר. בחדרים אזור ישיבה מרכזי וכן גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם.

13 חדרי בית הארחה, המאפשרים לינה של עד שישה אורחים (מיטות קומותיים), מציעים גישה לאינטרנט אלחוטי, מיזוג אוויר, מקלחת ושירותים נפרדים. ברוב החדרים יש מרפסות עם נוף מרהיב של העיר העתיקה. החדרים מתאימים לקבוצות נוער וסטודנטים.

דירת המלך דוד - ממוקמת ברחוב המלך דוד, בסמוך למלון המלך דוד, הדירה מעוצבת באלגנטיות ומרוהטת עם סלון גדול ובו מסך טלוויזיה LCD וכבלים ולווין; אזור מטבח מאובזר, מקרר, תנור ופינת אוכל. סוויטת הורים וחדר רחצה צמוד, וחדר ילדים עם חדר אמבטיה ושירותים נפרדים. בדירה יש מיזוג מרכזי ובבניין יש בריכת שחייה מחוממת. מתאים למשפחות.

מלון גרנד קורט

במיקום מרכזי, מלון גרנד הקורט נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה ואתריה ההיסטוריה והדתיים, השווקים הססגוניים, מסעדות, מרכזי קניות, ואטרקציות היסטוריות ותרבותיות אחרות. הרכבת הקלה החדשה קרובה ונגישה וניתן להגיע באמצעותה במהירות למקומות רבים שתרצו לבקר בירושלים.

גרנד קורט ירושלים הוא מלון הכולל 442 חדרים מפוארים ומרוהטים בפאר, כולל חדרי דלוקס, סוויטות ג'וניור ונשיאות. אורחי מלון ייהנו ממזנון ארוחת בוקר ישראלית עשירה בחדר האוכל המרווח בעל נוף לגינה.

האורחים יכולים גם ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם ועמדות מחשב. המלון מציע שירות השכרת אייפד יומי. במלון חנייה תת קרקעית ללא תשלום, בריכת שחייה חיצונית עונתית יפה המשקיפה על עיר ירושלים העתיקה ומכון כושר מקצועי.


 



תגיות המאמר: מלונות בירושלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד לוי

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/131322 צפיות
בשנות ה-20 המאוחרות גילו תושבי ירושלים הקטנה כי במרכז העיר ומול חומות העיר העתיקה נבנה מלון פאר ברמה שלא נראתה עד אז. המלון הייתה התשובה המוסלמית של המופתי של ירושלים, חאג' אמין אל חוסייני למלון המלך דוד שנבנה ממול.

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/131233 צפיות
ההיסטוריה המרתקת לא פוסחת גם על המלונות בירושלים. בעיר הכל כך טעונה התרחשו אירועים רבים וחשובים שהפכו לאבני דרך בתולדות המדינה, חלק מהם התרחשו גם במלונות בעיר.

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/131005 צפיות
האתר tripadvisor.com הוא מדד חשוב מאוד לבתי מלון בעולם. בדקנו 2 מהמלונות המובילים בירושלים.

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/131040 צפיות
למרות שירושלים מלאה באינספור חנויות בגדים, זה עדיין לא תמיד נוח או אפילו משתלם לצאת ולקנות בגדים חדשים. הטיפים שלנו יכולים לעזור לכם לתכנן איזה בגדים לוקחים לחופשה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica