חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארבע עונות: טיפים לנופש במלונות בירושלים

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/20131039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לארוז את הבגדים הנכונים לנסיעה לנופש במלונות בירושלים יכול להציל או להרוס את החופשה שלכם. כמה פעמים יצאתם לטיול והתחיל לרדת גשם, אבל שכחתם לארוז את מעיל הגשם והמגפיים שלכם? או ששכחתם שיש בריכה במלון והייתם חייבים לרוץ ולקנות בגד ים? למרות שירושלים מלאה באינספור חנויות בגדים, זה עדיין לא תמיד נוח או אפילו משתלם לצאת ולקנות בגדים חדשים. הטיפים שלנו יכולים לעזור לכם לתכנן איזה בגדים לוקחים לחופשה.

מה אורזים לקיץ? הקיץ בירושלים ארוך וחם, מתחילת מאי ועד סוף ספטמבר לפחות. למרות שברוב בתי המלון יש מיזוג אוויר מעולה, כשיוצאים החוצה מרגישים את החום. לכן חשוב להביא בגדים קלים רבים- מכנסיים קצרים, בגד ים, סנדלים וזוג נוח של נעלי הליכה. לא לשכוח קרם להגנה מהשמש, משקפי שמש וכובע להגנה מפני השמש החזקה. לעומת היום החם, הערב בירושלים יכול להיות קריר אפילו בשיא הקיץ ולכן כדאי להביא מעיל דק או סוודר קל.

מה אורזים לחורף? עונת הגשמים קצרה יחסית, מדצמבר ועד אמצע מרץ. כאשר יורד גשם הוא יכול להיות כבד ולהימשך כמה ימים, אך, יכולים להיות שבועות בהם לא יורד גשם כלל. שלג הוא נדיר ויורד אולי פעם אחת בחורף. כדאי להביא מכנסיים חמים, סוודרים, מעיל כבד, צעיף, ציוד לגשם וגרביים חמים. אך כדאי להביא גם בגדים שמתאימים למקרה שמזג האוויר חם יותר או שנמצאים במקום מחומם מאוד. ברוב בתי המלון יוכלו לעדכן אתכם על תנאי מזג האוויר הצפויים לתקופת שהותכם.

ומה עם הסתיו והאביב? מדובר בשתי עונות שלעיתים אפשר לפספס אם ממצמצים. באופן רשמי הסתיו מבקר מאוקטובר עד נובמבר והאביב מאמצע מרץ ועד סוף אפריל. בדרך כלל מזג האוויר ביום נוח ובלילה קריר ולכן מומלץ להביא בגדים מכל הסוגים- מכנסיים ארוכים וקצרים, סוודר אך גם בגד ים, נעלי הליכה וסנדלים.

 



תגיות המאמר: מלונות בירושלחם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד לוי

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/131322 צפיות
בשנות ה-20 המאוחרות גילו תושבי ירושלים הקטנה כי במרכז העיר ומול חומות העיר העתיקה נבנה מלון פאר ברמה שלא נראתה עד אז. המלון הייתה התשובה המוסלמית של המופתי של ירושלים, חאג' אמין אל חוסייני למלון המלך דוד שנבנה ממול.

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/131233 צפיות
ההיסטוריה המרתקת לא פוסחת גם על המלונות בירושלים. בעיר הכל כך טעונה התרחשו אירועים רבים וחשובים שהפכו לאבני דרך בתולדות המדינה, חלק מהם התרחשו גם במלונות בעיר.

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/131005 צפיות
האתר tripadvisor.com הוא מדד חשוב מאוד לבתי מלון בעולם. בדקנו 2 מהמלונות המובילים בירושלים.

מאת: אוהד לויבתי מלון19/08/13903 צפיות
סוף סוף הצלחתם להוציא לפועל את הטיול שלכם לירושלים והגיע הזמן לבחור מלון. ברור שאתם לא מתפשרים על המיקום הטוב ביותר בעיר ולכן גם תחפשו מלון בקרבת העיר העתיקה המפורסמת ביותר בעולם. אז באיזה מלון תבחרו? להלן כמה המלצות למלונות בירושלים.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica