חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות השמה

מאת: מרגולהשמה28/08/20131121 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
חברות השמה – באילו מצבים משתלם ללכת אליהן , מתי לא , ומה אתם מפסידים מכל העניין .
הנושא של חברות השמה מוכר היטב לצעירים רבים בישראל . צעירים אלה , לרוב חבר'ה לאחר צבא , יוצאים לשוק ומוכנים לעבוד בכל מיני עבודות לא משתלמות . מדוע ? התשובה פשוטה עד מאוד ועד כאב – לאחר 3 שנות שירות בצבא במשכורת מקסימאלית של 730 שקל לחודש ( ! ) הצעירים הללו מוכנים לקבל כל עבודה וישמחו גם לקבל אותה . בשל כך הם פונים לאותן חברות השמה המאפשרות להם למצוא כל מיני עבודות , לרוב בחברות הגדולות ביותר בשוק .
האם כדאי להצטרף לאותן חברות השמה ?
העניין הוא כזה . חברות השמה אלה חוסכות לכם זמן רב במציאת עבודה, ומבצעות  שירותי אאוטסורסינג ושירותי מוקד טלפוני שמקלים עליכם את העניין . במקום ללכת לעשרות ראיונות עבודה הן יאפשרו לכם לבוא לפגישה , להיבחן בכמה מבחני כישרונות , לקבל ייעוץ ואז יתקשרו אליכם הלוך ושוב כדי להציע לכם משרות שונות הקיימות בשוק . לרוב חברות השמה אלה עובדות עם החברות הגדולות במשק כגון חברות הסלולר ( פלאפון , אורנג' , סלקום , מירס ) וחברות הטלוויזיה הגדולות במשק ( הוט , יס ) . לרוב הן יפנו אתכם לעבודה בחברות הללו . המשכורת תהיה נמוכה יחסית ( אלא אם אתם עובדים במכירות ועושים זאת היטב ) אך החברות הללו פתחו לאחרונה תנאי עבודה מכובדים ביותר ( בונוסים , טיולים לעובדים , ימי גיבוש וכו' ) שהופכים את העבודה בהן ללא רעה ביחס לאפשרויות הקיימות בשוק כרגע .
לסיכום , במידה ואתם רוצים להצטרף לחברות הגדולות במשק חברות השמה הן בישבילכם. אם לא ? אז חפשו עבדו לבד וכתתו רגליים בחיפוש זה . בהצלחה .


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרגול

מאת: מרגולעסקים - כללי17/09/13989 צפיות
מענה טלפוני, הנו חיוני בכל בית עסק. גם כשאתם אינכם נמצאים בעסק, תמיד יהיה מי שיענה וייתן מענה הולם ללקוחות בשאלות מידע ועוד. לרוב, שירות של מענה טלפוני, מוענק באמצעות חברות למיקור חוץ. ישנן חברות המעניקות שירות זה למגוון רב של חברות ובעלי עסקים. המוקדניות בשירות המענה הטלפוני,

מאת: מרגולשימור לקוחות17/09/13929 צפיות
לקוחות הם הליבה של כל עסק משגשג או עסק חדש המעוניין להיות משגשג. שירות לקוחות חייב היות בעדיפות ראשונה בכל חברה או עסק. יש להשיג תמיד לקוחות חדשים בכל עסק קיים ויש להשקיע מאמצים בשימור הלקוחות הקיימים. כל עסק חייב לדעת כיצד ניתן תמיד לשפר את השירות שלו. אין עסק או חברה שלא ירוויחו משיפור מערך השירות שלהם.

מאת: מרגולעסקים - כללי17/09/13817 צפיות
היום, עם ריבוי החברות והאפשרויות הבלתי מוגבלות יש בפני הלקוחות המון אפשרויות בחירה בחברות מסוימות. תשומת הלב החשובה ביותר שכל חברה המכבדת את עצמה חייבת להעניק זה השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה. שירות זה, הוא מרכזי שאם הוא אינו בנמצא, החברה יכולה להיקלע לקשיים רבים.

מאת: מרגולצרכנות16/09/13823 צפיות
ברזים הינם צינורות אשר מהם יוצאים מים לתוך הכיור, לתוך האמבטיה או לתוך כלי קיבול אחר. ברזים בעיקר ממלאים תפקיד פונקציונאלי, הרי אין לנו דרך להתקלח, לשטוף ידיים, לשטוף כלים או לעשות כביסה ביד ללא ברזים. עם הדגש הרב על עיצוב כל האספקטים של הבית ישנו דגש גם על עיצוב של ברזים, כיורים, קרמיקה ולמעשה כל המרכיבים השונים במטבח ובחדרי האמבטיות.

מאת: מרגולעבודה וקריירה - כללי29/08/131485 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה ביקורת רבה על התנהלותם של חברות כוח אדם רבות. המתנגדים שקמו כנגד חברות כוח אדם טוענים כי החברות הללו מבצעות שימוש ציני בצרכי האזרחים למצוא עבודה בכל מחיר ומונעות מאותם עובדים מלקבל תנאי העסקה הוגנים למשך תקופות ארוכות אשר אותם עובדים נחשבים עדיין לעובדי חברות כוח אדם.

מאת: מרגולעבודה וקריירה - כללי28/08/131335 צפיות
לפעמים אנו מוצאים ( או " מגלים " ) סוגים של עבודות ושואלים את עצמנו איך יכול להיות שמישהו עושה אותן , ועוד בשכר הזעום שכולם יודעים שהוא מקבל ( כאן זה ישראל , כולם יודעים כמה האחרים מרוויחים ) . אחד מאותם תחומים הוא תחום העבודה הסיעודית - עובדים זרים כאלה או אחרים עובדים קשה מאוד . מה כוללת העבודה הקשה של אותם עובדים זרים ?

מאמרים נוספים בנושא השמה

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174137 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: מועדפת בעירהשמה02/09/152738 צפיות
עבודה באחת מתחנות הדלק הרבות הפזורות ברחבי הארץ עשויה להיות אפשרות נוחה ומהנה. תוכלו לעבוד בתחנות הדלק של "פז", "סונול", "דור אלון", "טן" ואחרות, בתור מתדלקים או בתור מוכרים בחנויות הנוחות.

מאת: מועדפת בעירהשמה14/08/151915 צפיות
מה לא נאמר על העיר תל אביב. שהיא עיר בלי הפסקה, שהיא עיר לצעירים, שיש בה תרבות, עושר, כלכלה וספורט. אבל משום מה לא מדברים על עבודה מועדפת בתל אביב.

מאת: arielcהשמה17/04/151828 צפיות
טיפים למציאת עבודה באנגליה.

מאת: tanga2השמה10/04/152026 צפיות
עבודה במכירות מדלת לדלת במגוון יעדים.

מאת: taliyacovsonהשמה04/04/151646 צפיות
אירופה היא יבשת שמושכת ישראלים רבים שבוחרים לעבוד בה.

מאת: yossi dהשמה26/03/151768 צפיות
קשה שלא לשמוע על עבודה בחול אם אתה חי בישראל. הטרנד הזה ששטף המוני צעירים הופך לנפוץ ביותר. ישראלים רבים עולים על המטוס לאחר השירות הצבאי ובוחרים לחפש עבודה טובה ורווחית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica