חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירות לקוחות

מאת: מרגולשימור לקוחות17/09/2013929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לקוחות הם הליבה של כל עסק משגשג או עסק חדשהמעוניין להיות משגשג. שירות לקוחות חייב היות בעדיפות ראשונה בכל חברה אועסק. יש להשיג תמיד לקוחות חדשים בכל עסק קיים ויש להשקיע מאמצים בשימורהלקוחות הקיימים. כל עסק חייב לדעת כיצד ניתן תמיד לשפר את השירות שלו. איןעסק או חברה שלא ירוויחו משיפור מערך השירות שלהם. כל ההתנהלות העסקית שלכל חברה חשובה. יש לדעת כיצד להתנהל מול לקוחות כי הם הנכס של כל חברה. ישלהכשיר את נציגי שירות לקוחות במתן מענה נכון ומשביע רצון. האם כל נציגשירות לקוחות קיבל את ההנחיות הנכונות על מנת למנוע את תלונת הלקוחות? האםכל נציג יודע להשתיק את הלקוחות בדרך סבירה וביעילות? יש להשריש את תודעתהשירות אצל כל הנציגים הטלפוניים על מנת להמשיך לייעל ולשפר את החברה.
נאמנות לקוחות בחברה קשורה ישירות לשירות לקוחות איכותי
בשניםהאחרונות, יש לציין כי המודעות אל שירות לקוחות עלתה. גם נאמנות הלקוחותכתוצאה מכך הייתה מורגשת. המסקנה היא ברורה, הרווחיות בשימור הלקוחות היאהרבה פחות יקרה מאשר חיפוש והשגה של לקוחות חדשים. סגירת כל עסקה, הינה רקההתחלה של מערכת יחסים בין הלקוח לחברה, חשוב לשמור על מערכת יחסים טובהותקינה עם הלקוחות הקיימים ואף לטפח אותה. לקוחות לא יהיו מרוצים, אם לאיצרו עמם קשר אישי טוב. לקוח שייתקל בעסקה טובה וביחס אדיב יותר, לא יהססויפנה אל חברה אחרת שתיתן לו יחס ותנאים טובים יותר.
נטישה של לקוח משמעותה- הפסד גדול
ישלקוחות שאינם מרוצים משירות של חברה מסוימת, הן לא יודיעו על עזיבה ויתפתומיד לעבוד עם חברה אחרת. נטישה של לקוח, עבור כל חברה או עסק, משמעותההפסד רב. יש לציין, כי לקוח מרוצה יהיה עבור כל עסק איש שיווק טוב כלפילקוחות אחרים שיהיו כמובן לקוחות פוטנציאלים עתידים לאותו בית העסק אוהחברה.  מיותר לציין, כי לקוחות הן הנכס הגדול של כל חברה ויש לשמור עליהםולגייס עוד לקוחות לשפר את ההכנסות והמוניטין של כל חברה.
מומלץ מאד לשנות את המענה קולי למענה אנושי אפשר להעזר בחברות טלמרקטינג.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרגול

מאת: מרגולעסקים - כללי17/09/13989 צפיות
מענה טלפוני, הנו חיוני בכל בית עסק. גם כשאתם אינכם נמצאים בעסק, תמיד יהיה מי שיענה וייתן מענה הולם ללקוחות בשאלות מידע ועוד. לרוב, שירות של מענה טלפוני, מוענק באמצעות חברות למיקור חוץ. ישנן חברות המעניקות שירות זה למגוון רב של חברות ובעלי עסקים. המוקדניות בשירות המענה הטלפוני,

מאת: מרגולעסקים - כללי17/09/13817 צפיות
היום, עם ריבוי החברות והאפשרויות הבלתי מוגבלות יש בפני הלקוחות המון אפשרויות בחירה בחברות מסוימות. תשומת הלב החשובה ביותר שכל חברה המכבדת את עצמה חייבת להעניק זה השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה. שירות זה, הוא מרכזי שאם הוא אינו בנמצא, החברה יכולה להיקלע לקשיים רבים.

מאת: מרגולצרכנות16/09/13823 צפיות
ברזים הינם צינורות אשר מהם יוצאים מים לתוך הכיור, לתוך האמבטיה או לתוך כלי קיבול אחר. ברזים בעיקר ממלאים תפקיד פונקציונאלי, הרי אין לנו דרך להתקלח, לשטוף ידיים, לשטוף כלים או לעשות כביסה ביד ללא ברזים. עם הדגש הרב על עיצוב כל האספקטים של הבית ישנו דגש גם על עיצוב של ברזים, כיורים, קרמיקה ולמעשה כל המרכיבים השונים במטבח ובחדרי האמבטיות.

מאת: מרגולעבודה וקריירה - כללי29/08/131485 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה ביקורת רבה על התנהלותם של חברות כוח אדם רבות. המתנגדים שקמו כנגד חברות כוח אדם טוענים כי החברות הללו מבצעות שימוש ציני בצרכי האזרחים למצוא עבודה בכל מחיר ומונעות מאותם עובדים מלקבל תנאי העסקה הוגנים למשך תקופות ארוכות אשר אותם עובדים נחשבים עדיין לעובדי חברות כוח אדם.

מאת: מרגולעבודה וקריירה - כללי28/08/131335 צפיות
לפעמים אנו מוצאים ( או " מגלים " ) סוגים של עבודות ושואלים את עצמנו איך יכול להיות שמישהו עושה אותן , ועוד בשכר הזעום שכולם יודעים שהוא מקבל ( כאן זה ישראל , כולם יודעים כמה האחרים מרוויחים ) . אחד מאותם תחומים הוא תחום העבודה הסיעודית - עובדים זרים כאלה או אחרים עובדים קשה מאוד . מה כוללת העבודה הקשה של אותם עובדים זרים ?

מאת: מרגולהשמה28/08/131122 צפיות
חברות השמה – באילו מצבים משתלם ללכת אליהן , מתי לא , ומה אתם מפסידים מכל העניין . הנושא של חברות השמה מוכר היטב לצעירים רבים בישראל . צעירים אלה , לרוב חבר'ה לאחר צבא , יוצאים לשוק ומוכנים לעבוד בכל מיני עבודות לא משתלמות . מדוע ? התשובה פשוטה עד מאוד ועד כאב – לאחר 3 שנות

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231591 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21871 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201181 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20928 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191435 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191642 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica