חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשת תוכניות שותפים pay per call

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/20131931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תוכניות שותפים- איך זה עובד ?

השיטה הנחשבת לחדשנית בתחום השיווק והפרסום מאפשרת ללקוחות לשלם רק על תוצאות בזמן אמת ובפועל. המפרסם משווק את מוצריו תוך שימוש בגורם חיצוני ( מקדם ) ובפלטפורמות כגון מנועי חיפוש , דואר אלקטרוני ועוד. הקשר בין המפרסם למקדם יוצר תוכניות שותפים הנקראים affiliates.

מי מקדם את תוכניות שותפים ?

חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה  ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

תוכניות שותפים -איזה מודלים קיימים?

תשלום עבור מכירה ( pay per sale ) – על כל לקוח שפנה לעסק ובוצעה מכירה.

תשלום עבור הפנייה ( pay per lead ) – על כל לקוח שהופנה באופן רשמי אל העסק.

תשלום עבור הקלקה ( pay per click ) – על כל לקוח שהקליק ופנה לאתר העסק.

Pay per call - מודל חדשני של תוכניות שותפים

תשלום לפי שיחה ( pay per call ) הינו מודל חדשני אשר מאפשר למפרסם לשלם רק עבור תוצאות בפועל. בניגוד למודלים אחרים של שיווק אשר מתגמלים את השותף המקדם בעמלות גם אם לא היו תוצאות ממשיות , מודל זה מביא לידי המפרסם את הלקוחות שהביעו עניין אמיתי ואף יזמו שיחה ממשית לעסק. מצב זה הינו למעשה התהליך האחרון לפני מכירה או צירוף לשירות המבוקש והוא מהווה את התוצר הסופי של כל פעולות הקידום והפרסום המוכרות כגון ליד, הקלקה וכו'. שימוש תוכניות שותפים על פי שיטה זו מביאים את הלקוחות כ "פרי בשל " לידי החברה ומביאים למיקסום של התהליך- הן מצד המפרסם והן מצד המקדם.

 



תגיות המאמר: תוכניות שותפים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153045 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152832 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151197 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151074 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157289 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153119 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141256 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182948 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152440 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131868 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132058 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132107 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127980 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

מאת: טיפ ווינרתכניות שותפים06/12/128933 צפיות
קבוצת המיליונרים היא קבוצה אשר שולחת מדי שבוע שליחה קבוצתית ענקית של טפסי לוטו וטוטו. כל חבר בקבוצה משקיע מעט וביחד הקבוצה שלנו שולחת טפסים באלפי שקלים כל שבוע!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica