חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יותר משתתפים להצלחה

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/20182984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה לא קל לגרום לעסק להתרומם מעלה והלאה כי לא תמיד משקיעים נכון את המאמצים במקומות הנכונים וכך נשארים להם המוני לקוחות שהם לגמרי עם פוטנציאל של מכירה מחוץ למעגל הזה של לקוחות שקבלו את החשיפה אל המוצר או השירות שחברה מסוימת משווקת.

בעלי עסקים שכבר הבינו כי הם יכולים להעצים את המכירה אם ימשכו אליהם את אלה שדווקא יש להם את הקשרים והדרכים אל יותר לקוחות, וכך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.


למה צריכים תוכנית שכזו

רק אם חושבים על זה לעומק, מבינים את הפוטנציאל העצום שיש עבור כל אותן תוכניות שותפים שקיימות להן אצל חברות שונות מתחומים שונים. הרי כל בעל עסק רוצה להרוויח עד כמה שיותר ממה שהעסק שלו עושה, אבל יכול להקצות רק כמות מאוד מסוימת של משאבים עבור ביצוע של פעולות שיווק ומכירה מידי יום ומידי חודש בחודשו. מה יכולים לעשות כדי שהעשייה הזו עדיין תתבצע לה והעסק יקבל כמות יותר הגונה של חשיפה? יצירה של תוכנית שותפים מביאה את הסגירה של הקצוות הלא שלמים הללו לכדי מעגל מתוחכם של ממש למכירות העסק.


עבור מי זה טוב

תוכנית שותפים היא כזו אשר מציעה את האפשרות לחבור אל חברות מסוגים שונים על מנת להביא אליהם כמה שיותר תנועה, ואם התנועה הזו מסתיימת בסופו של דבר במכירה אקטיבית, אזי האדם אשר חבר אל העסק מתוקף תוכניות שותפים כאלה ואחרות מקבל אל ידיו את העמלה שהייתה ידועה מראש טרם הכניסה אל הפעילות איתה.

בצורה שכזו ישנם אנשים אשר יכולים להגדיל את ההכנסות שלהם מידי חודש תוך ניצול משאבים שכבר קיימים לרשותם כמו אתר אינטרנט, רשתות חברתיות וכדומה.

 



תגיות המאמר: תוכנית שותפים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211743 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211533 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213754 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211846 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211232 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/214040 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/214161 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152485 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131968 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131900 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132089 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132143 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/128010 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

מאת: טיפ ווינרתכניות שותפים06/12/128979 צפיות
קבוצת המיליונרים היא קבוצה אשר שולחת מדי שבוע שליחה קבוצתית ענקית של טפסי לוטו וטוטו. כל חבר בקבוצה משקיע מעט וביחד הקבוצה שלנו שולחת טפסים באלפי שקלים כל שבוע!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica