חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנית שותפים באינטרנט - כולם מרוויחים

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/20131868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז מה זה מכרז אינטרנטי?

 

מכרז אינטרנטי הוא מכירה פומבית בה מפורסם מוצר כזה או אחר (מחשב נייד, טלווזיית פלזמה, מקרר, אפילו דירה מרוהטת!) ולו יש מחיר מקסימלי להצעה. לדוגמא, באתר ביג דיל מכרזים, תוכלו לראות שלכל המוצרים ההצעה המקסימלית היא 99 ש"ח!. במהלך המכרז, כל גולש רשום יכול לתת כמה וכמה הצעות, כל הצעה עולה סכום סימלי של דמי השתתפות (יש אתרים בהם הצעה עולה 15 ש"ח, ויש כאלה שהעלות היא 2-3 שקלים )כאשר החוק היחידי הוא לא לתת 2 הצעות זהות. כמציעי הצעות, אנחנו לא יכולים להחשף להצעות של גולשים אחרים אלא רק בסוף המכרז, אבל אנחנו כן יכולים לראות איזה שחקן מוביל כרגע מבחינת ההצעות.בסוף המכרז, נחשפות ההצעות. הצעות שהן גבוהות מהמחיר המקסימלי נפסלות. במידה ויש 2 הצעות זהות, גם הן נפסלות. רק ההצעה היחודית (כלומר, שאין זהה לה במכרז) זוכה!, כך ששחקנים שהציעו הצעות בשלב מסויים במכרז, ולאחר ההצעה שלהם שחקנים אחרים הציעו הצעות גבוהות יותר, יכולים עדיין לנצח!

מכרזים מביאים קונים מדיה באינטרנט וכך הגולשים מגיעים לאתרי מכרזים. משרד פרסום עושה חישוב של כמה אנשים מינימום צריך באותו זמן שיהיו באתר בכדי שהמכרז יצליח.

תפסיקו לפחד ותתחילו להרוויח!

למרות הכדאיות והפוטנציאל הרווחי האדיר שיש במכרזים אינטרנטיים, רבים מאיתנו עדיין לא ניסו להרוויח במכרזים. הסקפטיים שבינינו מאמינים שאף אחד לא באמת זוכה בדבר, אחרים חושבים שאי אפשר לזכות בלי להשקיע כמות בלתי מבוטלת של זמן, והחששנים ביותר פשוט מוותרים מראש במחשבה שאין להם מזל. אבל השאר, משחקים במכרזים וזוכים בפרסמים מדהימים במחירי רצפה. האמת היא, שברגע שניטרלנו את הפחד, זה כבר שאלה של מספר ניסינות. בסופו של דבר, גם אם נשתתף ב10 מכרזים ונזכה רק באחד, ובכל מכרז נציע 2 הצעות, יצא לנו עדיין לזכות במוצרים מדהימים שהעלות שלהם היא פי 10ו יותר מהסכום עליו משלמים במכרז.

תוכנית שותפים באינטרנט

במכרזים באינטרנט כולם זוכים. זאת לא השערה, זאת עובדה. אז תשילו את החששות ותתחילו לשחק!

 



תגיות המאמר: כסף, מכרז, מוצר, הכנסה, שותף


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

© מאמר זה נכתב על ידי טליה מחשבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ברס

מאת: שי ברסרשתות חברתיות05/07/13985 צפיות
גוגל סטריט היא אמצעי חיפוש של רחובות בכל רחבי העולם, כאשר ניתן לראות את הרחוב הקיים מתמונות שצולמה לכל אורך הרחוב. גוגל סטריט חשפה לא אחת מקרים מוזרים בהם אנשים צולמו בהוויות מצחיקות או לא מחמיאות, אבל המקרה הבא חיפוש הרחוב הציל את מרינה וינובה מפרשייה של בגידה.

מאת: שי ברסאבטחת מידע05/07/131812 צפיות
למי מיועד קורס אבטחת מידע? מה כוללת תכנית לימודי קורס אבטחת מידע בלימודי ההייטק?

מאת: שי ברסבניית אתרים05/07/13919 צפיות
טיפים שיעזרו לך לבנות אתר אתרך. עזרה לקידום אתר. כיצד בונים אתר.

מאת: שי ברסעסקים מקוונים05/07/13823 צפיות
האם האינטרנט הוא קניון קניות אחד גדול? או אולי האינטרנט הוא מקור אינפורמציה בכדי להחליט היכן קונים? או אולי האינטרנט הוא ספר הטלפונים הגדול של העולם? מה הוא באמת האינטרנט?

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182948 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152440 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131932 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132058 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132107 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127980 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

מאת: טיפ ווינרתכניות שותפים06/12/128933 צפיות
קבוצת המיליונרים היא קבוצה אשר שולחת מדי שבוע שליחה קבוצתית ענקית של טפסי לוטו וטוטו. כל חבר בקבוצה משקיע מעט וביחד הקבוצה שלנו שולחת טפסים באלפי שקלים כל שבוע!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica