חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים שמשיה לגינה

מאת: אריאלרהיטים06/09/20131114 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריהוט גן המסופק במגוון רחב של סגנונות , מציע דרך מצוינת להירגע וליהנות מהשטח החיצוני שלך. לעשות ברביקיו בגינה או סתם לאכול עם חברים בחצר נעשה דבר מאוד פופולארי בשנים האחרונות בישראל. עם זאת, זה יכול לפעמים להיות לא נעים במיוחד בגלל קרני השמש והלחות הרבה. אם אתם אוהבים לאכול בחצר תרכשו לעצמכם שמשיה לגינה שתעזור לכם להנות מהחוויה של אכילה בחצר בימי הקיץ החמים וגם תעזור לכם לשמור בצורה טובה יותר על ריהוט הגן.

שמשיות גינה השתפרו בעיצוב והן באיכות בשנים האחרונות. בעבר הן היו בדרך כלל בצורה כיפה , ללא תשומת לב לעיצוב הבד או האיכות. כיום, שמשיות כאלה צריכות להיות מוגבלות אך ורק על חוף הים. שמשיות לגינה הן עכשיו הרבה יותר אטרקטיביות ואם אתם קונים בחוכמה את השמשייה שלכם יהיה לכם קל יותר להשתמש בה וגם היא תשפר את מראה הגינה שלכם ותשמור על רהיטי גן והמוצרים הנלווים לגינה שלכם.

אז, מה אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם מחפשים לקנות שמשייה לגינה?

ובכן, אחד גורמים החשובים ביותר שאתם צריכים לשקול כאשר בוחרים שמשיה לגינה הוא הרהיטים לגינה, ולא השמשיה עצמה. למשל, אם אתם זקוקים לשמשייה לשימוש עם שולחן אוכל אתם צריכים לבדוק שיש על השולחן שלכם למעשה חור שמשייה במרכז. שולחנות גדולים רבים מסופקים עם חור שמשייה , אבל לעתים קרובות השולחנות בסגנון ביסטרו הקטנים עם מקום ל-  2-4 אנשים לא צריכים חור שמשייה. שולחנות עם צמרות זכוכית גם הם בסיכון גבוה יותר שאין להם חור שמשייה. אם לשולחן שלך אין חור שמשייה אל תדאג. אתה פשוט צריך לשנות את החיפוש שלך מסגנון שמשית מוט ישר מסורתי לסגנון שמשית צד, שהיא השמשיה הנמכרת ביותר כיום.

יש שמשיות צד ולא שמשיות עמוד אמצע שהם הרבה יותר נוחות ומתקפלות בקלות לכן ניתן להעמיד את השמשייה בצד אחד בלי שתפריע ליושבים סביב השולחן או שתפריע לילדים שיושבים על נדנדה לגינה או כל רהיט גן אחר. שמשיות צד אידיאליות לכיסוי חלקים אחרים של רהיטי גן כגון ספסלים, אדניות, וכסאות נוחים. הצורה היוצאת דופן שלהם הופכת אותם למאוד אטרקטיביות וחלקם מגיעות עם בד חזק שמחזיק לאורך שנים.

בחירת גודל וצורה של השמשיה

ברגע שאתם צריכים לקבוע את הסגנון של השמשייה שאתם צריכים אז אתם צריכים לחשוב על הגודל והצורה. השמשיות הסטנדרטיות הן השמשיות העגולות אך ישנן גם שמשיות מרובעות , עם זאת, אתם יכולים למצוא שמשיות בצורות מלבניות שנראות נהדר בעת שימוש עם שולחן. שמשיות בדרך כלל זמינות בכל רוחב החל 2 מ 'קוטר עד 4-5 מ' קוטר, אלו השמשיות הענקיות שאנו רואים בדרך כלל בבתי קפה. יש לחשוב על המקום שאתם רוצים לכסות – אם אתם רוצים את השמשיה כדי לשמור על הרהיטים שלכם עליכם לבחור שמשיה שתהייה גדולה בהרבה מהשולחן כך שתכסה גם הפינת ישיבה וגם את היושבים סביבה.

נוחות ושימוש

השיקול הבא הוא נוחות השימוש. הסגנון הפשוט של שמשיות לגינה המגיע עם מנגנון פתיחה של עמנואלה הוא הטוב ביותר עבור אלו מאיתנו שיקפלו את השמשיה לעיתים קרובות. אם אתם רוצים שמשייה שהיא קלה לפתיחה וסגירה אז אתם באמת צריכים לקנות אחת עם עמידות טובה ועם בד איכותי שלא יקרע עם הזמן בעת הפתיחה והסגירה של השמשיה. ידיות ארוכות קלות יותר לתפעול והשמשייה נפתחת באופן אוטומטי.

לבסוף בוחרים את בד השמשיה וצבע השמשיה, הבד המומלץ ביותר הוא בד פוליאסטר שעמיד לתנאי חוץ ודוחה מים כך השמשיה נשמרת לאורך שנים חשוב לציין שכל בד דוהה בשמש, ישנם חנויות שמספקות את כיסוי השמשיה בלבד והן המומלצות ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריאל פרץ מייסד אתר כוכב הגינה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל

מאת: אריאלפיננסים וכספים - כללי 28/07/15892 צפיות
כל בעל עסק אשר עומד לפני הרחבה של העסק שלו יודע כי מדובר בתהליך לא פשוט כלל, תהליך שכדאי לעבור אותו יחד עם מומחים בתחום בכדי לבצע אותו בדרך נכונה, איך עושים זאת ואל מי לפנות? הכל במאמר הבא לפי שרוליק טייב

מאת: אריאלדיני משפחה03/07/151200 צפיות
עסקאות מתנה הפכו שכיחות מאוד בשנים האחרונות, מה שהוביל מטבע הדברים לעלייה בשכיחות התביעות העוסקות בביטולם של הסכמי מתנה. עורכת הדין טל איטקין, מומחית בתחום דיני המשפחה, הירושה והמעמד האישי, מסבירה על העילות לביטולם של הסכמי מתנה.

מאת: אריאלנדל"ן28/10/14971 צפיות
תפיסה חדשה במלונאות, צימר בגליל * מלון על חוף יומה של תל אביב * או מלון בוטיק בירושלים * אמיר יקותיאל מקים את הדור הבא של המלונות דווקא בשרון

מאת: אריאלניקיון27/10/14923 צפיות
ניקון היא פעולה אשר מתבצעת על בסיס יומי ושבועי, אולם פוליש אין צורך לעשות על בסיס שבועי, אלא להקפיד לעשות אותו אחת לתקופה

מאת: אריאלעסקי מזון23/10/141235 צפיות
ברחוב ניסים אלוני, בתוך ליבה של תל אביב שוכנות שתי מסעדות אשר שייכות לשף שאור בן אדרת. האחת, התרנגול הכחול, והשנייה, היא היוזמה החדשה של השף, מר וגברת לי. מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי היא מסעדה בסגנון אסיאתי, המגישה מאכלי רחוב תאילנדיים, סיניים ווייטמנים

מאת: אריאלעסקי מזון02/09/141036 צפיות
מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי ממוקמת ברחוב ניסים אלוני בתל אביב. המסעדה, קטנה יחסית, אפילו כמעט ביתית, ממוקמת בל ליבה של העיר הכי תוססת במדינת ישראל, וזו הייחודיות שלה. המקום מחולק לשני חלקים, חיצוני ופנימי, המשלימים זה את זה מבחינה עיצובית בצורה מלאה

מאת: אריאלריהוט 26/08/141216 צפיות
משום מה פינת זולה אינה מקבלת את המקום הראוי לה אצל בעלי בתים רבים ועל כך יש להצר. פינות זולה יכולות להוות את אחד המקומות החשובים בבית וזאת מן הטעם שהן משמשות כמקום המפלט שלנו מתלאות היום יום ומעניקות לנו את היכולת לשהות במקום מרגוע ולצבור כוחות לקראת המשך השבוע והמתיש.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204823 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195999 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182639 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181783 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181756 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181864 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181625 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica