חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזגנים לחימום הבית בחורף

מאת: מיכל זבית חכם08/09/20131954 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומנם ישראל היא ארך חמה, מבין החמות ביותר, אבל בחורף היא נעשית קרה וסגרירית, בדיוק כמו כל מקום אחר, ובין לבין יש ימים נעימים יותר עם שמיים בהירים.

גם בשביל הימים היפים יותר וגם בשביל הימים הסגריריים, אנחנו צריכים שתהיה לנו דרך טובה לחמם את הבית, כדי שלעולם לא יהיה לנו קר, ונוכל להיות נינוחים בנוחות הבית שלנו.

אם המזגנים שיש בבית כבר ישנים, הרבה יותר משתלם לקנות מזגנים בעפולה מאחת היצרניות המוכרות והטובות, ושיהיו חדשים לגמרי (לא מיד שנייה), ולהתקין אותם בבית.

אבל איזה מזגן כדאי לקנות? האם תמיד משתלם יותר לקנות מזגן גדול יותר, או שאולי עדיף משהו קטן? ובכלל, מה כדאי- לקנות מזגן לכל חדר או לעשות מיזוג מרכזי? את כל השאלות האלה תוכלו להפנות אל טכנאי מזגנים בעפולה או בעיר אחרת, והוא יוכל להמליץ לכם בהתאם למה שאתם רוצים מהמגורים שלכם ולפי סגנון החיים שלכם, וכמובן גם לפי התקציב שלכם.

אם תשאלו טכנאי מזגנים בנהריה לגבי העלויות, הוא וכל טכנאי אחר יוכל לומר לכם בלב שלם שכדאי לקנות מזגן רגיל, ולהשתמש רק בו, במקום לעשות מיזוג מרכזי, גם אם רכישת המזגנים לכל אחד החדרים היא גבוהה יותר, וזאת מפני שצריכת החשמל של מיזוג מרכזי היא גבוהה יותר, וכך יוצא שלטווח הרחוק אתם משלמים הרבה יותר.

צריכת חשמל של מזגן רגיל היא בין 50 ל 70 אגורות לשעה, בעוד שמיזוג מרכזי לוקח בערך 2 שקלים על כל שעה שהוא מופעל, משום שהוא חזק יותר. אם כן, ככל שהמזגן קטן וחלש יותר, כך הוא לוקח פחות חשמל.

בחדר סטנדרטי אפשר להסתפק במזגן של 1 כ"ס. אם הסלון גדול, רצוי לקנות מזגן גדול יותר של לפחות 2 כוחות סוס, כך שהחימום שלו יוכל להתפזר גם בחדרים המשותפים האחרים של הבית, כמו המטבח ופינת האוכל.

גם אחרי שאתם קונים מזגן מושלם לבית שלכם, אל תשכחו שצריך להתקין אותו, וגם שם צריך להשקיע כסף כדי לקבל את הטכנאים הכי טובים, שיהיו מקצועיים ויתנו עבודה איכותית ושירות אדיב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143545 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144124 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica