חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לחגים- טיפולי בוטוקס וניתוחי אף

מאת: דניאל מוריץנשים - כללי09/09/201312870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבוא החגים כולנו מחפשים מתנה אותה נוכל להעניק ליקירנו. אז נכון, את הבונבוניירה הקלאסית הכי קל להביא, את זר הפרחים אל הבית בו אנו מתארחים נביא בכל מקרה ובקבוק של בושם או צלחות להגשה ארוזות באריזה יפה גם הן מתנות נפוצות ונחמדות. אך חשבתם פעם להעניק מתנה חדשנית, מתנה נועזת, כזו שאף אחד לא ציפה לה?

מתנות לחג

לא תהיה תדהמה בקרבכם אם תשמעו שתדירות הניתוחים והטיפולים הפלסטיים עולה בצורה חדה בשנים האחרונות. המון נשים וגברים מעוניינים לשפץ חלק כלשהו בגוף ולכן ניגשים אל המנתח הקרוב לביתם, או כזה עליו הם זכו להמלצה, על מנת לעבור את הטיפול המיוחל. אז מדוע כשמגיעים לקנות מתנות לחג, אף אחד לא חושב על להציע טיפול פלסטי במתנה? כמובן שאתה לא תציע את הטיפול למישהו שאינו ממש קרוב אליך. אתה לא תגיע לביתה של דודה רחוקה או רחמנא לצלן של אמא של החברה שלך בפעם הראשונה ותציע לה ניתוח סנטר. סביר להניח שהצעה שכזו תלווה ביציאה שלך מחוץ לבית המארח, כנראה שלצמיתות, מבלי לזכות ולטעום מארוחת החג.

טיפול בוטוקס כמתנה?

אז למי כן אפשר להציע? האנשים הקרובים לך, בטח אלה שידברו איתך על הנושא בזמן האחרון ותדע שהם מעוניינים לעבור ניתוח. כך, בוודאות תעניק להם מתנה שתשמח אותם, מתנה שאם לא אתה סביר להניח שהם היו רוכשים זאת לעצמם, מה עוד שזו אחת מהמתנות המפתיעות ביותר שניתן לקבל. תחשבו לעצמכם איך תגיב סבתא שכרגע בגיל 70, אבל תמיד רצתה להיראות צעירה מכפי גילה, כשתציעו לה טיפול בוטוקס אצל אחד הרופאים המוכרים ביותר שיש. סביר להניח שהיא תשמח מאוד, תיתן לכם עדיפות כשתבואו לאכול אצלה חמין ביום שבת כשתקבלו את המנה עם חתיכת הבשר הכי גדולה ומי יודע, אולי בזכות הטיפול אותו מימנתם לה, היא גם תמצא לכם סבא חדש ועשיר, כזה שלא ישכח את מי שהעניק לו לחברתו החדשה את האפשרות להיראות כל כך נפלא בגיל שכזה, והוא יגמול לכם בצוואתו.

מה עוד ניתן לתת פרט לטיפול בוטוקס

כמובן שהסוף יהיה טוב והכל יהיה נפלא, אבל כמובן שזו לא ההצעה היחידה אותה תוכלו להעביר לאחד מבני המשפחה שלכם. אם אבא מעולם לא אהב את הסנטר המחודד שלו, או שמא הוא סובל מסנטר כפול, גם כאן הטיפול הפלסטי יעניק לו משהו שהוא תמיד רצה ואת החלום הוא יצליח להגשים בזכותכם. אולי האחות תמיד סבלה מבעיות בקשר לאף שלה, לכן ניתוח אף יאפשר לה להיות מאושרת יותר, כשגם הנשימה שלה תשתנה והיא לא תזדקק יותר לתרופות ותכשירים מיוחדים לשימוש כמו סבתא, שעם כל הכבוד לטיפול בוטוקס, עדיין תצטרך להמשיך ולהשתמש בהם. כך גם תעשה משהו טוב למען בני המשפחה שאתה כל כך אוהב, וגם המתנה שלך תמיד תישאר עליהם והם לנצח יזכרו מי זה שהעניק להם אותה.

שפע של מתנות נוספות

שלא תטעו ותחשבו שהמתנה היחידה לחג היא אך ורק טיפוליים קוסמטיים. כמובן יש שפע של דברים אחרים אותם אפשר להביא, ושפע של מתנות אותן אפשר לקנות. צריך רק לחפש היטב בין החנויות, לשוטט ארוכות בין אתרי האינטרנט ולחשוב על רעיון מקורי ומפתיע, רעיון שישאיר את מקבל המתנה בפה פעור והכי חשוב, מיד לאחר שיתאושש, יותיר אותו שמח. כך תדעו שעשיתם את שלכם, הבאתם את המתנה אותה הוא רצה לקבל ועליה הוא חלם ולמרות שזה דרש מכם מאמץ בלתי מבוטל, עדיין זה יהיה שווה את זה.

 



תגיות המאמר: בוטוקס, מתנות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162688 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162799 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152701 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152532 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153407 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152166 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151473 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179333 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711412 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610966 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152280 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151883 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151813 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151989 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica