חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים

מאת: אפרת כבית חכם09/09/20131098 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרישה עבור מטבחים יוקרתיים ומעוצבים, עלתה עם השנים. תכניות הטלוויזיה השונות העוסקות בבישול עשו את שלהם לגבי עיצוב מטבחים, הרבה צפו בתכניות אלה וזה גרם להם לרצות להחליף מטבח בסגנון שהם ראו בתכניות השונות לבישול. כשאנו מעוניינים לעצב מטבח חדש, יש להתחשב בחלל שלו. רוב המטבחים היום הם בעלי חלל פתוח שיכולים לראות את המשפחה או החברים מהסלון. העיצוב החם והביתי בסגנון של פעם, תופס היום תאוצה וזה בדיוק העיצוב של מטבחים יוקרתיים.

מטבחים כפריים עם סרטוני מתכונים או מטבחים מודרניים?

היום, יש הרבה סגנונות למטבחים, אבל מטבחים כפריים וביתיים יותר, חזרו לאופנה. יש היום מטבחים בסגנון פרובנס שהם גם כפריים וגם מפוארים בגוונים בהירים כמו שמנת ושאר צבעי פסטל מעניינים. סגנון זה שהוא סגנון חם וביתי, הפך להיות אהוד יותר. המטבחים המודרניים יותר, יתאימו לאנשי היי טק, הם יעדיפו מטבחים בקווים ישרים ובצבעים מתכתיים שהוא סגנון קר יותר. ברוב המטבחים היום, יש גם פינת ישיבה כמו בר, בו המשפחה נפגשת בבוקר או בערב לארוחה. כשאנו  מעצבים מטבח, יש להתחשב בשאר הריהוט בבית, חשוב כי הריהוט יתאים למטבח היות ומדובר בחלל פתוח והכול חייב להיות בהרמוניה ולא בהבדלי סגנונות.

האם כדאי לנו להזמין מטבח מוכן או פינת המתכון ?

יש מקומות, בהם ניתן להזמין מטבחים מוכנים. הכול תלוי בתקציב שלכם ובחומרים מהם עשויים המטבחים הללו. יש מטבחים מעץ מלא שאולי ישתלם לכם לרכוש אותם. זוגות צעירים בדרך כלל, נוהגים להזמין מטבחים מוכנים כך שהם חוסכים בעלות. יש גם אנשים רבים שמחליפים רק דלתות של ארונות מטבח חדשות ובכך הם החליפו את העיצוב של המטבח, דבר זה יכול לחסוך הרבה כסף ולהקנות למטבח מראה חדש בסגנון הרצוי לכם.  יש רשתות זולות של מטבחים שניתן לרכוש מהם מטבחים בסגנון כפרי מעץ מלא. החיפוי של קירות המטבח, גם ייתן את העיצוב המיוחד במטבחים. ניתן לחפות את קירות המטבח בעץ, בקרמיקה מיוחדת או בשיש גרניט. גם הפרזול של המטבח יעשה את שלו, יש היום פרזול מיוחד בעיצובים שונים שיתאים לסוג הארונות שלכם במטבח.

 



תגיות המאמר: מטבחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת כ

מאת: אפרת כריהוט 16/10/131006 צפיות
אין ספק שמערכות ישיבה הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית הרי אי אפשר לשבת על הרצפה אנו זקוקים למערכת ישיבה כלשהיא. אם אתם זוג צעיר , או משכירים דירה ורוצים מערכות ישיבה קלילות צבעוניות ולא יקרות מידי יש המלצה וזה רכישה של מערכות ישיבה מבד, הם גם נוחות ,גם מעוצבות בסגנון ומודרני וגם לא יקרות מידי , כך שלא צריך להשקיע יתר על המידה, לא כמו מערכות ישיבה מעור שהם הרבה יותר יקרות . מערכות ישיבה הן קלות לנשיאה וניתן להעביר אותן ולשנע אותן ממקום למקום שזה יתרון מצוין בעת מעבר דירה, או אם אתם רוצים להעביר א

מאת: אפרת כריהוט 16/10/131036 צפיות
מערכות ישיבה מבד הן מערכות ישיבה המשמשות לסלון או למרפסות שונות ברחבי הבית. מערכות אלה טובות במיוחד לאנשים המתנגדים לניצול בעלי חיים, ועל כן לא יהססו שלא להשתמש במוצרי עור, אך מנגד – יהיו מעוניינים לייצר תוצאה יפה ואטרקטיבית. גם אתם יכולים לבחור מערכות ישיבה מבד שישמשו אתכם לטווח הרחוק:

מאת: אפרת כניתוחים פלסטיים15/09/13938 צפיות
בעשור האחרון התפתח מאוד תחום הסרת משקפיים בלייזר. המון אנשים עוברים את הניתוח בהצלחה. בעבר פחדו לעשות ניתוח הסרת משקפיים, בשל זה שהוא היה עדיין חדש ולא הרבה התנסו, אז אנשים לא יכלו לקבל חוות דעת על הניתוח, גם לפני שהוא התפתח לא הרבה יכלו לעבור את הליך הסרת משקפיים בשל סיבות שונות.

מאת: אפרת כניתוחים פלסטיים15/09/131033 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו לטרנד חזק ונפוץ בקרב אנשים רבים- גברים כנשים, בכל רחבי העולם. הצורך באסטתיקה גדל מאוד בשנים האחרונות ואיצו המודעות להופעה חיצונית. אנשים שלא נולדו מושלמים מבקשים לשנות ולשפץ פה ושם על ידי ניתוחים פלסטיים על מנת להתקרב לאידיאל היופי. ניתוחים פלסטיים הכי נפוצים הם ניתוחי אף. אך נמצא במרכז הפרצוף ולא ניתן להחביא או להסתיר אותו. צורת אפנו משפיעה מאוד על הדימו העצמי.

מאת: אפרת כניתוחים פלסטיים15/09/13943 צפיות
תחום האסתטיקה הינו תחום רחב ביותר, יש הרבה סוגים, ולא רק נשים מתעסקות באסתטיקה אלא גם הגברים. יש גברים רבים שמורטים שערות מאזור החזה, זה לא משהו שהוא חדש כל כך, פשוט זה דבר אסתטי ויפה .

מאת: אפרת כניתוחים פלסטיים15/09/13908 צפיות
משקפיים אמנם עוזרים לחלק גדול מאיתנו לראות טוב יותר וזה מה שחשוב, אבל לא תמיד זה אסתטי ואנו לא תמיד מרגישים עם זה, לשם כך יש פתרון שיכול מאוד לעזור בענין הזה, הסרת משקפיים . הסרת משקפיים היום זהו ניתוח פופולארי מאוד ורבים עושים אותו

מאת: אפרת כבית חכם09/09/13967 צפיות
כשאנו בוחרים מטבחים, כדאי להתחשב במיוחד בחומרי הגלם מהם הם עשויים. המטבח הוא לב הבית והוא נשחק יותר בגלל השימוש הרב בו, לכן, חשוב כי חומרי הגלם יהיו חזקים במיוחד כמו למשל שילוב של עץ מלא עם מתכת וכדומה. מטבחים, לא מחליפים בכל שנה, חשוב כי ההשקעה של עיצוב מטבחים תהיה השקעה לטווח ארוך, ולכן לא כדאי להתפשר על המחיר, עדיף לשלם יותר אבל לדעת שיהיה לנו מטבח שישרת אותנו להרבה שנים.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181562 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171633 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica