חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס טייס אזרחי – חווית חייכם!

מאת: שמיים כחוליםתחביבים09/09/20131095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם אתם מתכננים לעבוד בתחום או בין אם סתם בא לכם להטיס מטוס קל, קורס טייס הוא בהישג ידכם. רק אתם בין שמיים וארץ, מטיסים מטוס קל, וצופים למטה ממעוף הציפור. זוהי חוויה שאין שני לה, הזדמנות פז להגשים חלום ילדות. כמעט כל אחד יכול להתקבל לקורס טייס, תנאי הקבלה אינם קשים, והנה לכם רישיון טייס ביד!

קורס טייס אזרחי ולימודים

על מנת להתקבל אל קורס טייס אזרחי יהיה עליכם לעמוד בתנאי הקבלה, שכאמור אינם מסובכים. אל קורס טייס אזרחי יוכלו להתקבל אלה אשר חצו את גיל 17, מי שאין לו עבר פלילי, מי שמדבר אנגלית בסיסית, ומי שעבר בדיקות אצל רופא תעופתי. אל קורס טייס אזרחי יכולים להתקבל גם אנשים הסובלים מנכויות קלות, וגם מי שמרכיב משקפיים. לאחר צבירת 8 שעות טיסה, תצטרכו לעבור בשלום את מבחני התיאוריה. מהם כוללים? מבחני התיאוריה עוסקים בידע טכני, בחוקת אוויר, במטאורולוגיה, בנווטות, ספר מטוס ורישיון רדיו טלפון. לצד הלימודים התיאורטיים ישנם כמובן לימודיים מעשיים, אתם תזכו להטיס מטוס קל, לאחר צבירת 40 שעות טיסה, תוכלו לגשת למבחן המעשי.

בית ספר לטיסה בכל רחבי הארץ!

בכל רחבי הארץ ניתן למצוא בית ספר לטיסה, עם זאת כדאי שתבחרו בית ספר לטיסה ידוע ובעל שם, כזה שמי שכבר למד בו לטוס, יוכל להמליץ עליו. בית ספר לטיסה מעסיק את המדריכים המנוסים ביותר, מדריכים מקצועיים אשר יכשירו אתכם בזמן קצוב להיות טייסים מן המניין. לאחר הלימודים ולאחר הצלחה במבחן, תוכלו להטיס מטוס קל, בכל עת נתונה, ולטוס ברחבי הארץ עם נחיתה והמראה בשדות התעופה המורשים. את בתי הספר לטיסה ניתן לאתר באמצעות הרשת, שם ינודב לכם מידע חשוב, תוכלו לקרוא עוד על הלימודים התיאורטיים והמעשיים.

טייס ליום אחד – אדרנלין ואתגר!

להיות טייס ליום אחד הינה חוויה מאתגרת מלאה באדרנלין. טייס ליום אחד זו הרפתקה בפני עצמה, עם זאת היא בטוחה לחלוטין. אם תמיד חלמתם להיות טייס ליום אחד, בתי הספר לטייס יאפשרו לכם להגשים חלום של שנים, אולי חלום ילדות, על כל מקרה, מדובר על חוויה שאין שני לה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.bluesky-flights.co.il/ שמיים כחולים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמיים כחולים

מאת: שמיים כחוליםתחביבים25/06/13924 צפיות
רובנו חולמים מגיל קטן להיות טייסים, חלקנו מגשימים אך רובנו לא. עם קורס טייס אזרחי תוכל להגשים חלום ילדות ולהיות טייס ליום אחד. בקורס עצמו תוכל להטיס מטוס ביחד עם טייס מקצועי ולקבל בסיום קורס טייס אזרחי רישיון להטיס מטוס לבד.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162889 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162470 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162287 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152457 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica