חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הטיול המושלם בצפון בשילוב אטרקציות מהנות

מאת: מיכאל רומנסקיאטרקציות13/09/2013995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

צפון הארץ כולל אזורים רבים, מהכנרת, דרך הגליל העליון והתחתון, רמת הגולן ואפילו חיפה, וכל אלו עמוסים לעייפה באטרקציות תיירותיות לתיירים ישראלים ובינלאומיים. כל שנה מגיעים מאות אלפי תיירים לצפון, ומגוון האטרקציות מתאים לכולם, לכל גיל ולכל הרכב, משפחה, קבוצה או זוגות.

במאמר זה נציג כמה מנקודות המשיכה של הצפון. באזור מגוון אטרקציות, ואנו ניתן טעימה של אלו הנחשבות והנחשקות יותר באזור של טבריה, הכינרת והעמקים. נתחיל עם אטרקציה רגועה במיוחד, ספא איכותי ומפנק בשם "גולדן ספא". הספא מציע טיפולים הוליסטיים במגוון תחומים והכול בחדרים מרווחים ומעוצבים להפליא. האווירה הנעימה מכניסה את האורחים לרגיעה עמוקה עוד הרבה לפני טיפולי המגע, והרוח השורה על המקום יוצרת תחושה של שלווה עמוקה. הספא מציע טיפולים רבים, ביניהם העיסוי השבדי המוכר, עיסוי איור וודה הודי ומפנק, ואפילו עיסוי טורקי (נור חמאם). מעבר לעיסויים תוכלו ליהנות מחדר כושר מאובזר, בריכת שחיה מקומית, וסאונות (רטובה ויבשה). אין כמו חוויה מפנקת ומרגיעה להתחלה טובה של חופשה. השילו מעליכם את הצרות והדאגות, וצאו לדרך מלאים ברוך ובאנרגיה מאוזנת.

סיימתם להתפנק? קבלו אקשן בצפון

הצפון לא רק מלטף ומרגיע, אלא יודע גם להרים את האדרנלין גבוה, ליצירת חוויה בלתי נשכחת. הדופק עולה, הראיה מתחדדת, וכל החושים דרוכים ומוכנים לפעולה. חוות טפת בגלבוע שולחת אתכם לחוויה של פיינטבול בטבע, חמושים ברובי צבע ומוגנים באפודים ובגדי הסוואה. משחק הלוחמה האסטרטגי קבוצתי מתאים למשפחות, לקבוצות של חברים, ולגיבושים של חברות עסקיות. בחווה תוכלו לבחור גם בפעילויות כמו סנפלינג ומסלולי אופניים מרהיבים, ובמקביל, ליהנות מהמטבח הטבעי והעשיר של החווה, עם ארוחות גליליות מפנקות במיוחד.

אחרי שהתלכלכתם בצבע ובזיעה, בוודאי תרצו להישטף במים זכים וליהנות מהירגעות מיוחדת במינה. הסחנה, פארק המים המוכר, אשר בגן השלושה, גן שזכה להיכנס לרשימת עשרים הגנים היפים בעולם. בגן מספר בריכות בגדלים שונים, המתמלאות ממי מעין. המים שבבריכה הגדולה מתאימים לרחצה גם בחורף, שכן הם שומרים על חמימות הנביעה הטבעית, בטמפרטורה קבועה של 28 מעלות. הגן מתאים לבילוי קבוצתי, משפחתי, לחברים או לזוגות, ועם מרכז ספורט, 3 מוזיאונים ומדשאות יפות לפיקניקים, יש בו פחות או יותר כל מה שאתם צריכים להעביר יום מיוחד ומהנה בצפון.

קמפינג ואומנות בצפון

חובבי הקמפינג בארץ ימצאו נקודה מיוחדת ומהנה במקום הנקרא חוף סוסיתא, היושב צפונית לעין גב. על גדות הכינרת, החוף היפה והמוסדר יושב על מפרץ מהמם, והאחראים על המקום שומרים על הטבע בקפידה. המפגש בין הים הנעים לטבע השמור מייצר פינת חמד נעימה במיוחד, מקום להירגע, לנפוש ולשבת עם חברים או משפחה. הרעבים ימצאו מזנון, ושולחנות פיקניק פרושים במדשאות מטופחות, וניתן, כאמור, ללון בתנאי קמפינג בחוף עצמו. החוף מסודר לחלוטין, מואר ומוצל בצל איקליפטוס טבעי, ותמצאו בו שירותים, מקלחות וגישה נוחה עם רכבים. המנגל מותר, שלא כמו בחופים אחרים, ומוסדר בצורה חכמה ונעימה, שלא פוגעת בטבע סביב.

חובבי האומנות ימצאו מענה לצרכיהם בקיבוץ עין חרוד, ביתו של נשכן לאומנות, מקום מיוחד ונעים האוצר מגוון רחב של פסלים, יודאיקה, ופרטי אומנות רבים. הקסם המיוחד כולל מפגש עם האומנות בחצרות מטופחות, ומבנה המשכן עצמו מרהיב לא פחות מהיצירות שבו. השילוב בין האומנות המודרנית, האוספים הקלאסיים, והארכיטקטורה זוכת השבחים, מעוררת חוויה ייחודית שתהדהד בכם הרבה אחרי הסיור. אלו היו חלק מהאטרקציות שיש לצפון להציע. היכנס עכשיו והתרשם ממגוון אטרקציות בצפון הארץ, ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144853 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148398 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195649 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181991 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica