חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי יוקרה – אם אתם רוצים לקבל שירות מעולה – פנו אלינו

אם אתם מעוניינים ליהנות ממוצרים חדישים וחכמים אשר ישפרו את ההתנהלות שלכם בביתכם הפרטי, תוכלו לפנות אל החברה שלנו ואנו נתכנן, ניצור, נתקין ונתחזק עבורכם את המוצרים והפתרונות החדישים ביותר.

החברה שלנו הוקמה בשנת 1990 על ידי דוקטור להנדסת מכונות וכיום היא מנוהלת על ידי מהנדס חשמל אשר משתמש גם כסמנכ"ל לתפעול ופיתוח עסקי. החברה שלנו מתמחה בפתרונות הנדסיים יצירתיים אשר מתאימים לבתים פרטיים, בתי יוקרה, מתקנים ציבוריים, מרכזי תעשייה ועוד. בחברה עובדים אנשי מקצוע מגוונים - מעצבים, מהנדסים, אנשי הנהלה מנוסים ועוד. באמצעות הידע הנרחב שלנו, אנו מצליחים לחשוב מחוץ לקופסא, לחדש, לאתגר ולהגשים ללקוחותינו את החלומות. כמו כן, אנו מקפידים לתת לכל לקוח שירות ייחודי ואישי. אם אתם מעוניינים להוסיף לביתכם פיתרונות יצירתיים ויוצאי דופן אשר יהיו בטיחותיים וישתלבו עם העיצוב והמרחב של הבית, תוכלו לפנות אלינו בשמחה ואנו נעשה ככל יכולתנו בכדי להגשים את הרצונות שלכם.

בתי יוקרה – עולם המים אצלכם בבית

בין מגוון הפיתרונות היצירתיים של החברה שלנו, תוכלו להזמין בניית בריכות שחייה. במידה ויש לכם ילדים בבית, עשויה בניית בריכת שחייה לגרום לחשש מכיוון שהבריכה עלולה להיות מסוכנת. באמצעות הזמנת בריכות שחיה פרטיות אשר כוללות ריצפות נעות, תפטר בעיית הבטיחות. ריצפות נעות לבריכות שחייה יאפשרו לבני הבית להתאים את עומק המים לגיל הילדים. כמו כן, יוכלו בני הבית לסגור את הבריכה כאשר היא לא תהיה בשימוש. כך, הם יוכלו לישון בשקט גם אם יצאו לחופשה מחוץ לבית.

הבריכה הבטיחותית הינה המצאה מהפכנית ביותר, היא מתבססת על הידראוליקה מבוססת מים. נוסף לעובדה שמדובר על בריכה בטיחותית, ישנה הטבה נוספת – הבריכה גם נקייה ואינה מכילה כתמי שמן. אם תחליטו לרכוש את הבריכה ולהיעזר בפיתרון הנהדר, תוכלו להשתמש בבריכה כרצונכם – כאשר תסגרו את הבריכה תוכלו לרקוד על המים, לארח חברים, להזמין את המשפחה לארוחה ובמידה ותרצו להשתמש בבריכה -  תוכלו להוריד את הרצפה ולהתאים לעצמכם את עומק המים. כמו כן, תוכלו להתאים את העיצוב והייצור באופן אישי אשר ישתלב עם סגנון הבית והחצר, תוכלו לבחור בצורה של הבריכה , הגודל של הבריכה וכו'.

צרו קשר עם החברה שלנו – ונתחיל לבנות לכם את הבריכה

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי בריכות שחייה  אשר מתאימות למרכזים ציבוריים, בתי יוקרה, מרכזי תעשייה וכו', או במידה ואתם זקוקים למידע נוסף לגבי הפיתרונות היצירתיים והמתקדמים שלנו, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון זולר - אגור הנדסה - בירכות שחייה יוקרתיות


כיסוי בריכה – היום קל יותר לשמור על הביטחון ועל הניקיון




בריכת שחייה ביתית היא תענוג אחד גדול. השאירו את הדאגות לתחזוקת המתקן, התקנת אביזרי בטיחות וניקיון לבעלי מקצוע. כאשר מקפידים לשכור אנשי מקצוע בעלי מוניטין, הרמה המקצועית גבוהה יותר וכך גם התוצאות. התקנת כיסוי בריכות או בניית בריכה חדשה דורשת ניסיון, חומרי גלם איכותיים, כלי עבודה, תכנון אדריכלי ועוד.

כל חייך אתה חולם על בית המושלם, חולם על הריהוט המעוצב, על החצר המושלמת, על הבריכה המפנקת, במילים אחרות אתה חולם על בית יוקרתי ומיוחד, כזה שיסב לך אושר לעוד שנים רבות, אז איך אפשר לאבזר את הבית שיהיה הרבה יותר מפנק, הרבה יותר נעים והרבה יותר משכולל וטכנולוגי עיצוב בתי יוקרה בסטנדרטים שלא הכרתם.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות נוף

מאת: מגניב אדריכלות נוף 22/02/152890 צפיות
ראשית, יש להתאים את אופי גדר האלומיניום למטרתה, אם מדובר במבנה ציבורי בעל מגרש המשמשת כחצר משחקים חובה לבצע התקנה של גדרות מאלומיניום חזקים ומסיביים לבטיחות מקסימלית ובידוד המבנה מכביש קרוב וכן מניעת אפשרות כניסה ויציאה מהמבנה ללא מעבר דרך הכניסה הראשית ובדיקה על ידי השומר\המאבטח וכדומה. סביב גינה בבית פרטי תבוצע בדרך כלל התקנה של גדר "קלילה" יותר, יושם דגש רב יותר על עיצוב גדרות במראה אסתטי המשדר יוקרה קלאסית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147848 צפיות
הספסלים הם חלק משגרת חיינו למרות שאנו מקבלים אותם כמובן מאליו ואולי אפילו לא מעריכים אותם מספיק.

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/1410500 צפיות
אנשים רבים אוהבים לעשות עבודות מלאכה שונות בבית, זהו עיסוק אשר מעביר את הזמן ומשרה רוגע על האנשים אשר עוסקים בן

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147977 צפיות
ספסלים הם אינם רק רהיט רחוב שהעירייה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת שעל שפת הים. ספסלים הם דבר שימושי מאוד אשר ניתן לשלב בעיצוב הבית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143395 צפיות
רהיטים מעץ ומעץ מלא הם רהיטים שתמיד נראים לנו איכותיים, נעימים, מפנקים, והם תמיד יכולים להשתלב בכל סביבה שהיא

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143377 צפיות
ריהוט רחוב חייב להיות ריהוט מאוד עמיד. מלבד פגעי מזג האוויר השונים, כגון חום קיצוני, קור קיצוני, לחות

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/1411815 צפיות
ריהוט רחוב הוא כל סוג של ריהוט אשר נמצא ברחוב – ספסלים, פינות ישיבה, כיסאות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica