חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיסוי בריכה – היום זה פשוט קל יותר ! רוצים להקל על עצמכם ?

אם יש לכם בית פרטי ואתם מעוניינים לבנות בחצר הבית בריכה, תוכלו לעשות זאת ללא בעיות. בעבר, היו אנשים רבים מוותרים על בניית הבריכה משום שהיא הייתה לא בטיחותית, אך באמצעות שיטות חדישות ומגוון פתרונות יצירתיים ניתן לשמור על הבטיחות של בני הבית כאשר הבריכה אינה בשימוש.

הפיתרונות היצירתיים כוללים כיסוי בריכה יעיל אשר חוסך מאמץ פיזי. (ניתן לסגור את הבריכה באמצעות רצפה מודולארית. בעבר היו בעלי הבריכות נעזרים בברנזטים, כיסויים חשמליים ועוד), הפתרונות שבהם היו משתמשים בעלי הבריכות בעבר, היו חלקיים, הם שמרו על הבטיחות אך פגעו בעיצוב של החצר והבית.

באמצעות רצפה מודולארית ניתן לכסות את הבריכה ללא מאמץ פיזי, לשמור על עיצוב הבית, לשמור על ביטחונם של הילדים ואפילו ניתן להשתמש בשטח הבריכה כאשר היא איננה בשימוש. כיסוי הבריכה כולל זרוע הידראולית. באמצעות הזרוע, ניתן לשלוט בגובה פני המים ולהרים את גובה הרצפה באופן בו היא תכסה את השטח לגמרי. באותו השטח תוכלו להשתמש כרצונכם: תוכלו לארח חברים, בני משפחה, הילדים יוכלו לשחק עליו ועוד.

כיסוי בריכה – כל כך חכם, כל כך פשוט לתפעול, רוצים גם כיסוי כזה ?

באמצעות רצפה מתרוממת, תוכלו לשמור על ביטחונם של בני הבית, תוכלו להתאים את גובה הבריכה בהתאם לרצונכם (תוכלו להתאים אותה לגובה אשר מתאים לילדים קטנים, לגובה אשר מתאים למבוגרים לצורך שחייה ועוד), תוכלו לשמור על מראה הבית ועל עיצובו – (תוכלו להתאים את הרצפה למגוון סוגי חיפוי,) באמצעות המנגנון הנפלא של "רצפה צפה", תוכלו לנצל את שטח הבריכה (כאשר היא סגורה היא פשוט נעלמת), על המשטח היציב יוכלו הילדים שלכם לשחק, תוכלו לארח חברים, לרקוד ועוד, באמצעות המנגנון אשר מבוסס על מערכת הידראולית ופלדת אל חלד, יישמר חום הבריכה וניקיונה ויהיה לכם קל לתפעל את הבריכה. מדובר על  כיסוי בריכות נהדר אשר לא ידרוש מכם שום מאמץ פיזי. אם אתם מעוניינים לרכוש כיסוי חשמלי לבריכות וליהנות גם אתם מאותה רצפה נעה, תוכלו לפנות אל החברה שלנו ונסייע לכם בכל התהליך.

מעוניינים לקבל מידע נוסף ? צרו קשר ותקבלו את כל התשובות שאתם צריכים !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי החברה שלנו, הניסיון המקצועי שצברנו במהלך שנות עבודתנו (החברה קיימת בישראל  משנת 1990), המוצרים שאנו מייצרים, אנשי המקצוע הנהדרים שלנו או במידה ויש לכם שאלות לגבי כיסוי בריכה ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון זולר - אגור הנדסה - בירכות שחייה יוקרתיות


כיסוי בריכה – היום קל יותר לשמור על הביטחון ועל הניקיון




בריכת שחייה ביתית היא תענוג אחד גדול. השאירו את הדאגות לתחזוקת המתקן, התקנת אביזרי בטיחות וניקיון לבעלי מקצוע. כאשר מקפידים לשכור אנשי מקצוע בעלי מוניטין, הרמה המקצועית גבוהה יותר וכך גם התוצאות. התקנת כיסוי בריכות או בניית בריכה חדשה דורשת ניסיון, חומרי גלם איכותיים, כלי עבודה, תכנון אדריכלי ועוד.

כל חייך אתה חולם על בית המושלם, חולם על הריהוט המעוצב, על החצר המושלמת, על הבריכה המפנקת, במילים אחרות אתה חולם על בית יוקרתי ומיוחד, כזה שיסב לך אושר לעוד שנים רבות, אז איך אפשר לאבזר את הבית שיהיה הרבה יותר מפנק, הרבה יותר נעים והרבה יותר משכולל וטכנולוגי עיצוב בתי יוקרה בסטנדרטים שלא הכרתם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183321 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171902 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162001 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152098 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica