חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינוי ירושה

פינוי ירושה הינו תהליך לא קל מבחינה נפשית. זוהי חוויה קשה אשר תמלא אתכם בזיכרונות על קרובי משפחתכם, שהשאירו לכם את הדירה בירושה. כך, עלינו להיפרד מכל המזכיר לנו את גורל היקרים לנו, בדירה שנתקבלה בירושה.

הבעיה הרגשית

בשל האופי המיוחד והרגיש של פינוי ירושה, מבחינת רגישות היתר המיוחסת לקבלת דירה בירושה מקרובינו, כדאי להימנע מלבצע את פינוי הדירה באופן עצמאי. כי הדבר יקשה על היורשים מבחינה רגשית. לכן, עדיף במקרים אלה  לבצע פינוי ירושה באופן מקצועי, שיחסוך מכם את הסבל הנפשי הכרוך במגע עם חפצי אהוביכם.

הכנת רשימה מפורטת

יש חשיבות רבה להכנה של רשימה מפורטת של כל החפצים שמכילה הדירה. עלינו לבצע זאת כדי לעשות אבחנה, ולחשוב תחילה, מה ברצוננו להשאיר בדירה. את יתרת החפצים ניתן לתרום לנזקקים. גם כאן,, חובה להתייעץ בקשר לכך עם בעל מקצוע בתחום זה. יש לזכור כי תהליך פינוי ירושה הוא תהליך שצריך להתבצע בכובד ראש.

בירור מה מכילה הדירה

מיון החפצים שעלינו לבצע בפירוט רב, נובע מן העובדה הפשוטה, שבעצם לא ידוע לנו מה באמת מכילה הדירה שהתקבלה בירושה. משום כך, בעת פינוי דירה, חשוב לבצע פירוט של החפצים שנרצה להשאיר כמזכרת מקרובי משפחתנו, אילו חפצים נוכל לתרום, ומהם החפצים שנפנה מן הדירה מפני שהם כבר ישנים.

משך זמן הפינוי

תהליך הפינוי של הדירה במקרה של דירה העוברת בירושה, דורש זמן רב יותר לשם פינוי כל תכולת הדירה, עד להתרוקנותה המוחלטת. כך, שלעיתים קרובות, משך הזמן הנדרש לתהליך פינוי ירושה הוא ארוך יותר, בהשוואה לזמן הנדרש לפינוייה של דירה רגילה. הסיבה לכך היא, ערימות החפצים  שהדירה התמלאה בהם במשך הזמן. דבר זה מקשה לא מעט על תהליך הפינוי עצמו.

תהליך של מאמץ וסבלנות

התהליך של פינוי ירושה נחשב לבעל אופי רגשי ביותר. אנו נדרשים להיפרד מן הזיכרונות הקשורים בקרובי המשפחה היקרים לנו. מדובר כאן גם בתהליך של חידוש פני הדירה והתאמתה לנו. מדירה עמוסה בחפצים מעוררי זיכרונות, אנו אמורים להפוך אותה לדירה בה נגור בעצמנו. לכך נדרשים מאמץ וסבלנות רבה.

את שלבי תהליך הפינוי יש לבצע כנדרש ובמקצועיות. במקרים בהם הבית ישן, החברה גם מבצעת ניקיון יסודי מקיף של הבית כולו. בכך מסתיים תהליך פינוי ירושה.

 



תגיות המאמר: פינוי דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי טופיגן

מאת: שי טופיגןמתכונים ואוכל - כללי05/07/161508 צפיות
מים מסוננים של תמי 4 הם מים באיכות גבוהה במיוחד. מים מסוננים של תמי 4 בתוך בר מים תמי 4 עומדים בתקן 1505 שהוא תקן בין לאומי לאיכות המים במסנני מים. המים של מסנני תמי 4 עוברים באופן תדיר בדיקות של המכון המיקרוביולוגי. מכון שבודק איכות מזון ומשקה של מגוון מוצרים שאנו אוכלים ושותים ומוסמך מטעם רשויות המדינה לספק חוות דעת לגבי איכות מוצרי מזון שונים.

מאת: שי טופיגןניקיון07/04/14735 צפיות
העסק שלכם הוא מקור הפרנסה שלכם, ואתם משקיעים זמן רב, מאמץ רב וכסף רב כדי להפוך אותו למקום אטרקטיבי ללקוחותיכם.

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי17/09/13905 צפיות
בכל הנוגע לנושא פינוי ירושה, הרי שאם השאירו לכם בירושה דירה, בדרך כלל היא אינה מסודרת ודורשת ביצוע של ניקיון יסודי. מראה הדירה דוחה ולא אסתטי, לכן תעלה בכם המחשבה, האם כדאי בכלל לגור בדירה זו.

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי17/09/13836 צפיות
אספנות כפייתית היא אכן תופעה שלא קל להתמודד עמה בכל קנה מידה שהוא. רבים מוצאים עצמם נודדים מטיפול לטיפול ומבעיה לבעיה במטרה לפתור את הפרעת האספנות כפייתית ובייחוד כאשר לזו היבטים חברתיים רבים ולא רק היבטים פסיכולוגיים נפשיים. האגרנות הכפייתית מהווה הפרעה סביבתית וחברתית ולא פלא כי רבים מבקשים להיפטר מצברי חפצים של אספנים כפייתיים שונים. לכן חשוב ביותר לתת את הדעת ולחפש חברה מקצועית המעניקה שירותי אספנות כפייתית לזקוקים לשירות זה. כיצד ניתן למצוא את החברה הטובה ביותר המציעה שירותים של פינוי אספנו

מאת: שי טופיגןעסקים - כללי07/04/13866 צפיות
אני גרה בתל אביב בדירה חמודה. קומה רביעית וקרובה לים נהנית מכל מה שיש לעיר הנפלאה והמיוחדת הזו להציע לי ללא הפסקה, ומקטרת, גם בלי הפסקה, על שכר הדירה הגבוה.

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי04/04/131104 צפיות
למי מאתנו זה לא קורץ? פינוי דירה בחינם שירות שהוא די קשה ותמיד יקר, אך אנו מתפטרים מהחפצים המיותרים שלנו, תורמים חלק מהם למשפחות נזקקות, מפנים לנו את הפסולת עם מכולות לאזור בטוח שלא נקבל קנס כספי, ובתמורה לוקחים מאתנו את הריהוט המיותר כי גם כך רצינו לקנות ריהוט חדש!

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי10/03/13899 צפיות
בגלל סיבות כאלה ואחרות בארץ תמיד היה מחסור בדירות. גלי עלייה רבים פקדו את המדינה לאורך ההיסטוריה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica