חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איכות מים מסוננים של תמי 4

מים מסוננים של תמי 4 הם מים באיכות גבוהה במיוחד. מים מסוננים של תמי 4 בתוך בר מים תמי 4 עומדים בתקן 1505 שהוא תקן בין לאומי לאיכות המים במסנני מים. המים של מסנני תמי 4 עוברים באופן תדיר בדיקות של המכון המיקרוביולוגי. מכון שבודק איכות מזון ומשקה של מגוון מוצרים שאנו אוכלים ושותים ומוסמך מטעם רשויות המדינה לספק חוות דעת לגבי איכות מוצרי מזון שונים.

בדיקה קבועה של המכון המיקרו ביולוגי

המכון המיקרוביולוגי בחיפה בודק באופן תדיר את איכות מים מסוננים של בר מים תמי 4 ומראה כי איכות המים גבוהה וכי המים טובים ובטוחים לשתיה לכם ולמשפחה שלכם. המכון לא בודק רק באופן מדגמי בר מים תמי 4 אלא בודק את איכות המים בכל מכשיר ששטראוס מים מוכרת. כך אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים מכשיר תקין שמספק לכם מים בטוחים באיכות גבוהה. בנוסף לכך המכון המיקרוביולוגי גם בודק את המכשירים ואת איכות  המים בבתי הצרכנים. הוא מוודא כי איכות המים הגבוהה נשמרת גם בתנאי הבית של הצרכנים.

בטיחותם של המים במכשירי הסינון

אנשים תוהים אם מים מסוננים מתוך בר מים תמי 4 הם בטוחים לשתיה? אישורי המכון מראים כי לא רק שהמים בטוחים לשתיה, אלא מדובר במים באיכות גבוהה מאוד שעומדים בתקנים מחמירים של מים בארצות הברית ובאירופה. המכון המיקרוביולוגי בודק את המים של שטראוס מים כבר 17 שנה ומקפיד במסירות לוודא כי איכות המים המסוננים של תמי 4 היא איכות גבוהה וכי המים בטוחים לשימוש בכל מובן. כאשר אתם שותים מים ממסנני תמי 4 אתם שותים מים טריים ומטוהרים ולא מים שעמדו בבקבוקים זמן רב. כאשר אתם קונים מים בבקבוקים אתם אף פעם לא יכולים לדעת באיזה תנאים אוחסנו הבקבוקים וכמה זמן המים שאתם שותים נמצאים בתוך בקבוק הפלסטיק. חברת שטראוס היא חברה ותיקה וידועה אשר כבר 80 שנה מייצרת מוצרים איכותיים בארץ ובעולם.

מים באיכות הטובה ביותר

שטראוס היא בעלת מוניטין מושלם באיכות המוצרים שלה. גם בתחום המים שטראוס דואגת לספק ללקוחותיה את המוצרים הטובים והבטוחים ביותר. שטראוס שולחת לבדיקת איכות כל בר מים תמי 4 ובודקת איכות מים מסוננים בכל מכשיר ומכשיר. כאשר אתם קונים בר מים תמי 4 משטראוס יש לכם חברה רצינית שנותנת לכם שירות מסור ודואגת כי תקבלו מים באיכות הטובה ביותר  וברי מים מצוינים אמינים ובטוחים שיספקו מים טהורים לכל בני המשפחה שלכם.

 



תגיות המאמר: מים, מים מסוננים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי טופיגן

מאת: שי טופיגןניקיון07/04/14735 צפיות
העסק שלכם הוא מקור הפרנסה שלכם, ואתם משקיעים זמן רב, מאמץ רב וכסף רב כדי להפוך אותו למקום אטרקטיבי ללקוחותיכם.

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי17/09/13863 צפיות
פינוי ירושה הינו תהליך לא קל מבחינה נפשית. זוהי חוויה קשה אשר תמלא אתכם בזיכרונות על קרובי משפחתכם, שהשאירו לכם את הדירה בירושה. כך, עלינו להיפרד מכל המזכיר לנו את גורל היקרים לנו, בדירה שנתקבלה בירושה.

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי17/09/13907 צפיות
בכל הנוגע לנושא פינוי ירושה, הרי שאם השאירו לכם בירושה דירה, בדרך כלל היא אינה מסודרת ודורשת ביצוע של ניקיון יסודי. מראה הדירה דוחה ולא אסתטי, לכן תעלה בכם המחשבה, האם כדאי בכלל לגור בדירה זו.

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי17/09/13838 צפיות
אספנות כפייתית היא אכן תופעה שלא קל להתמודד עמה בכל קנה מידה שהוא. רבים מוצאים עצמם נודדים מטיפול לטיפול ומבעיה לבעיה במטרה לפתור את הפרעת האספנות כפייתית ובייחוד כאשר לזו היבטים חברתיים רבים ולא רק היבטים פסיכולוגיים נפשיים. האגרנות הכפייתית מהווה הפרעה סביבתית וחברתית ולא פלא כי רבים מבקשים להיפטר מצברי חפצים של אספנים כפייתיים שונים. לכן חשוב ביותר לתת את הדעת ולחפש חברה מקצועית המעניקה שירותי אספנות כפייתית לזקוקים לשירות זה. כיצד ניתן למצוא את החברה הטובה ביותר המציעה שירותים של פינוי אספנו

מאת: שי טופיגןעסקים - כללי07/04/13867 צפיות
אני גרה בתל אביב בדירה חמודה. קומה רביעית וקרובה לים נהנית מכל מה שיש לעיר הנפלאה והמיוחדת הזו להציע לי ללא הפסקה, ומקטרת, גם בלי הפסקה, על שכר הדירה הגבוה.

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי04/04/131106 צפיות
למי מאתנו זה לא קורץ? פינוי דירה בחינם שירות שהוא די קשה ותמיד יקר, אך אנו מתפטרים מהחפצים המיותרים שלנו, תורמים חלק מהם למשפחות נזקקות, מפנים לנו את הפסולת עם מכולות לאזור בטוח שלא נקבל קנס כספי, ובתמורה לוקחים מאתנו את הריהוט המיותר כי גם כך רצינו לקנות ריהוט חדש!

מאת: שי טופיגןבניין ואחזקה - כללי10/03/13901 צפיות
בגלל סיבות כאלה ואחרות בארץ תמיד היה מחסור בדירות. גלי עלייה רבים פקדו את המדינה לאורך ההיסטוריה.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205287 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205205 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205507 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205598 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195912 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196117 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica