חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות תחזוקת אתר להצלחתו

מאת: סוסקה פלוסאינטרנט - כללי18/09/20131025 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העבודה לא נגמרת בהקמת האתר: עלינו להמשיך לעדכן אותו בתדירות גבוהה, להעלות לאתר תכנים חדשים ולשנות דברים במידת הצורך - או בקיצור, לתחזק את האתר. תחזוקת אתרים גורמת לכך שהאתר יהיה תמיד עדכני ויתפקד היטב, וכך תחזוקת אתרים היא בעצם בעלת קשר ישיר למידת ההצלחה של האתר: האם יצליח להגשים את המטרות שלשמן הוקם ולממש את הפוטנציאל שלו, או שלאו? תחזוקת אתרים כוללת לרוב הוספת מוצרים חדשים, מבצעים, עדכוני מלאי, בדיקות של חווית הגלישה ועוד.

לא רק שתחזוקה של אתר מקפידה כי הוא יישאר רלוונטי ופרודוקטיבי לעסק, היא גם הכרחית בשל אופיו של האינטרנט. הרשת היא דינמית מאוד, וכל עת יוצאת גרסה חדשה ופיתוח משוכלל יותר. אם האתר שלנו לא יעמוד בקצב ולא יותאם לשינויים בשוק, הגולשים יקבלו רושם של אתר של עסק מיושן ולא אטרקטיבי. יתרה מכך, קוד מעודכן מאפשר ומאיץ הליכי קידום בגוגל - מה שנחוץ במיוחד להצלחת האתר.

גם אתר שאינו חדשותי וכביכול לא מצריך עדכונים תכופים, אין לזלזל בנחיצות של תחזוקת אתר תדמית. גם אתר סטטי ופשוט צריך תחזוקה הולמת, וזאת משום שלכל אתר יש מטרה - וכדי להשיגה, האתר חייב להיות מעודכן והליכי הקידום שלו ברשת חייבים להימשך.

למרות החשיבות העצומה של תחזוקת אתרים, בעלי עסקים רבים אינם מקדישים את הזמן הראוי לאתר שלהם. הסיבה לכך ברורה למדי - הם עסוקים בניהול העסק, ואין להם רגע דל להשקיע באתר וללמוד את החידושים ברשת. בשל כך, מומלץ תמיד להשכיר את שירותיו של איש מקצוע מיומן, שיעשה את העבודה הזו עבורכם. באופן זה, תוכלו להיות בטוחים שההשקעה באתר לא ירדה לטימיון וכי הוא מביא לכם רווחים ללא נקיפת אצבע מצידכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סוסקה פלוס

מאת: סוסקה פלוסרשתות חברתיות04/11/131136 צפיות
רבים מבעלי העסקים אינם מצויים בחדשנויות הטכנולוגיה, וכשהם שומעים על פייסבוק או חמור מכך - טוויטר, לא ברור להם על מה מדובר ומה הקשר שלהם לכל זה. זוהי טעות חמורה. אמנם אתר אינטרנט מספק נוכחות אינטרנטית, אך כיום, לא די בכך עבור ייצוג העסק ברשת. אתר תדמית הוא רק הצעד הראשון וחלק אחד מתוך המערך השיווקי השלם שכיום צריך עסק באינטרנט.

מאת: סוסקה פלוסבניית אתרים30/10/13936 צפיות
אתר לעסק, או בשמו המקצועי אתר תדמית, שונה משאר האתרים בכמה מאפיינים בולטים - ולכן גם עיצובו ומבנהו שונים גם הם. הסיבה להבדלים נובעת מהמטרה של אתר לעסק - בזמן שבאתרים אחרים כמו פורטלי תוכן, אתרי חדשות או בלוגים היעד הוא בעיקר להציג מגוון רב של תכנים ורק לעיתים לשלב פרסומות, אתר תדמית מהווה חלון ראווה לעסק - והוא בעצם כרטיס הביקור האינטרנטי של העסק. כל גולש שיגיע לאתר יקבל את הרושם הראשוני שלו על העסק - ואין חשוב מרושם ראשוני במיוחד בעולם העסקי. כדי שנצליח להפוך גולשים מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות.

מאת: סוסקה פלוסשיווק באינטרנט26/10/131020 צפיות
אלו אינם ימים קלים מבחינה פיננסית - במיוחד עבור בעלי עסקים. עסקים רבים קמים - ורבים עוד יותר נסגרים. התחרות גדולה, השוק מוצף - והמדינה לא מקלה על העסקים הקטנים. מחקרים אף מוצאים כי רק 2 מתוך כל עשרה עסקים שנפתחים, יישרדו בשוק של היום. אך למה זה קורה, ואיך ניתן להיאבק בנתונים האלו? לרוב המקור לבעיה הוא חשיבה שיווקית שגויה, קבלת החלטות מוטעות הנובעות מחששות, דעות קדומות וחוסר ניסיון.

מאת: סוסקה פלוסאינטרנט - כללי15/10/13941 צפיות
לא די בבניית אתר מושקע והעלאתו לרשת - ורבים נוטים לשכוח זאת. הם משוכנעים כי לאחר ששכרו את איש המקצוע הטוב ביותר שבנה עבורם אתר תדמית מרהיב, העבודה תמה - אך זו טעות. ללא מעקב צמוד אחר ביצועי האתר וניתוח נתונים אלו, לא נוכל לדעת האם ההשקעה הייתה שווה, וכיצד עלינו למקסם אותה לשם העלאת הרווחים שלנו. ללא מעקב, אנו בעצם זורקים את כל הכסף והזמן שהושקעו באתר לפח - בעוד שבאמצעות ניתוח הסטטיסטיקות בתדירות גבוהה נוכל לממש את הפוטנציאל השיווקי האדיר הטמון ברשת ולהפוך את האתר שלנו למצליח ורווחי במיוחד.

מאת: סוסקה פלוסעסקים מקוונים13/10/13816 צפיות
כולנו יודעים שאין דבר כזה שעסק לא יופיע באינטרנט - אם לקוח פוטנציאלי יחפש אחרינו בגוגל ולא ימצא דבר, הוא מיד יסיק שמדובר בעסק לא רלוונטי, מיושן, חובבני ואף שמדובר בנוכלים. אין כבר עסק שאינו מופיע באינטרנט - וכיום מדובר בהרבה יותר מאשר בניית אתר לעסק. כיום נדרש מערך שלם של ייצוגים בשלל אתרים - אינדקסים, רשתות חברתיות ועוד, בכדי להצליח לממש את הפוטנציאל השיווקי העצום של האינטרנט בעבור העסק שלנו.

מאת: סוסקה פלוסרשתות חברתיות06/10/131122 צפיות
כיום ידוע לכולם - הדרך השיווקית הלוהטת ביותר היא באמצעות הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. הסיבה לכך ברורה - ברשתות חברתיות נמצאים גולשים מכל שכבות האוכלוסייה, וקיים מגוון ענק במאפייני הגולשים - נשים, גברים, ילדים, בני נוער, מבוגרים, עניים, עשירים - כולם בפייסבוק, בטוויטר ועוד. עבור בעל עסק זוהי הזדמנות פז - מתי עוד יוכל להגיע לכל כך הרבה לקוחות פוטנציאליים ולזכות לחשיפה עצומה - במינימום השקעה? עם זאת, הוא יצליח למקסם את הרווחים ולהגיע לתוצאות רק במידה וישתמש ברשתות החברתיות בחוכמה.. אך מהי הדרך ה

מאת: סוסקה פלוסבניית אתרים24/09/131161 צפיות
הגיע הזמן - הבנו שבלי אתר, העסק שלנו לא יוכל להמשיך בעידן המודרני. אך כעת, כיצד מצליחים לייצר לעצמנו אתר תדמית ראוי ובמחיר משתלם?

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222987 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213467 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163186 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163300 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica