חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחזיקי מפתחות ממותגים עם לוגו לקידום המכירות

חלוקת מחזיקי מפתחות עם פרסום לצורך שיווק וקידום העסקים

מחזיקי מפתחות הינם מוצר פירסומי שיכול בהחלט לעשות את העבודה לצורך קידום המכירות של העסק . מחזיק מפתחות מגיע במגוון צורות ועשוי מחומרים שונים יכול להיות גימיק פירסומי מושלם לקדם את העסק ולהגדיל את הלקוחות של כל חברה. המגוון של מחזיקי המפתחות מתייחס החל מ-מחזיק מפתחות משחרר עגלות של סופר, מחזיק למפתחות עם פנס לד,מחזיק מפתחות חמסה,מחזיק מפתחות תפילת הדרך, מחזיקי מפתחות ממתכת בצורה אישית ,מחזיק מפתחות מפלסטיק , מחזיקים בשילוב של כלי עבודה קטן או פנס או כל גימיק אחר.

העלות של הפקת מחזיקי מפתחות מיוחדים כמוצר פירסומי הינה נמוכה יחסית בהשוואה לשיטות פירסום אחרות ואף יתרונם השיווקי של מחזיקי המפתחות והאפקטיביות בפרסום העסק גדולה מאוד מאחר והנוכחות שלהם בשטח באופן שבו המחזיק מפתחות שכל אחד שמקבל נמצא כחלק בלתי נפרד מצרור המפתחות הרגיל שמכיל בתוכו את שאר המפתחות של הבית, הרכב או המשרד ולכן בכל פעם שישתמשו במחזיק יופיע הלוגו שלכם על גבי המחזיק ולכן הלקוח ילמד לקשר באופן אוטומטי בין המחזיק מפתחות לבין הלוגו שלכם וכך בעצם יצליח כל בעל עסק שהשתמש במחזיק מפתחות כ-מוצרי קידום מכירות למצב את העסק שלו בתודעה של הלקוח.

לדוגמא של מחזיק מפתחות שהוא גם שימושי , כבר קרה לכם שהגעתם לסופר ורציתם עגלה , אך לא היה ברשותכם מטבע של חמישה שקלים לשחרור העגלה. צריך לפרוט שטר , להטרטר , להמתין לעגלה פנויה .. תארו לכם שהיה לכם בצרור המפתחות מחזיק מפתחות ממותג עם הלוגו של החברה שנתנה לכם את המחזיק אבל היה מחובר למחזיק משחרר עגלות , איזה הרגשה נפלאה שאין צורך בכל הטרטור שלמצוא מטבע וכד .. בטוח שהייתם כל פעם שהולכים לסופר זוכרים לטובה את מי שנתן לכם את המחזיק המשחרר עגלות. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של מחזיקי מפתחות לצרכי פירסום, מחזיק מפתחות לאירועים ושמחות , מחזיקים עם חריטת או הדפסת לוגו ועוד ...
באדיבות טקסס מוצרי פירסום ומתנות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ

טקסס  מוצרי פרסום , מוצרי קידום מכירות
מתמחה ביבוא מסין , ייצור ושיווק בארץ
אמצעים ואביזרים לקידום מכירות  , מתנות ממותגות
לתערוכות ולכנסים עם לוגו מודפס
מתנות עסקיות לשיפור וקידום היחסים העסקים.
מוצרי פרסום , מתנות ללקוחות , שי לחג לעובדים , ללקוחות וספקים
קטלוג מתנות לקיץ, עטים עם לוגו , מתנות לפרסום , גימיקים ,
כוסות ספלים עם הדפסה, מתנות לפסח, חבילות שי, הדפסה על חולצות ,
מחזיקי מפתחות , מזכרות לאירועים ועוד ...
טלפון להזמנות - 077-2060123

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקסס מוצרי פרסום ומתנות לקידום מכירות

קיימים אין ספור מוצרי קידום מכירות חלקם יעילים וחלקם פחות , במאמר זה נסקור ונבין את החשיבות ואת האפשריות העומדות בפנינו על מנת להפיק את מוצרי קידום מכירות היעילים ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות . המומחים למוצרים ממותגים ומתנות שי באספקה מיידית !

מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ - המומחים לקידום מכירות !

כמידי שנה עתידים אנו לחגוג את חג הפסח , מקבץ טיפים ורעיונות למגוון המתנות הקיימות לחג פסח אותן ניתן להעניק ללקוחות החברה ולעובדים. באדיבות טקסס מוצרי פרסום ומתנות .

מתנות לראש השנה 2010 , טיפים , המלצות ועצות לרכישת מתנות לעובדים ומתנות ללקוחות לחג ראש השנה באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת ומשווקת מתנות לראש השנה, מתנות לעובדים לחג , חבילות שי . WWW.TEXAS.CO.IL

החשיבות והכרח של כל חברה להענקת מתנות פרסומיות ללקוחות השונים , לשמירה על נאמנות לקוח. מגוון כלים שיסיעו לנו לזהות ולהתאים את המתנה השיווקית הטובה ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת מתנות ממותגות לוגו בהתאם לתקציב נתון ובזמן אספקה מהיר .

חג פורים ישנה מצוות שליחת משלוחי מנות , מעבר למצווה ניתן גם למנף את האפקט לצורכי שיפור יחסים וקידום העסקים. במאמר הבא תוכלו להתרשם מעוצמה של שימוש בחגי ישראל כמנוף לשימור לקוחות ולקידום המכירות . באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם הדפס לוגו .

גימיקים וגאדג'טים הם מוצרים מצויינים לקידום מכירות , אם בתערוכה או בכנס או כחלוקה בפגישה עיסקית עם לקוחות. במאמר הבא תמצאו מגוון חידושים על כל מוצרי הקד"מ החדישים שמומלץ וניתן לחלק כאמצעי לקידום המכירות באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום , מייבאת ומשווקת מגוון מתנות עם לוגו.

מאמרים נוספים בנושא מכירות

מאת: ישראל רף מכירות24/03/226173 צפיות
לחג הפסח מוזמנים להעביר מסר חם לאנשים החשובים לכם להיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ. להעביר מסרים ללקוחות ולאורחים באירוע עסקי או פרטי. מסר שלכם ממותג בעציץ מזכרת בלתי נשכחת לשנים רבות. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף מכירות26/04/211890 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. ישראל רף 052-2978583

מאת: עוזי פלגמכירות30/05/202620 צפיות
התשובה לשאלה מי הלקוח שלי?, מתחילה בשאלה מקדימה לאיזה צורך אני מספק פתרון ?. הבנת הצורך, מאפשרת זיהוי ראשוני של סוגי הלקוחות הנדרשים לצורך ואת גודל השוק הפוטנציאלי. אבל לפני פילוח השוק וזיהוי מי זה הלקוח הפוטנציאלי ובהמשך מי הלקוח הממוקד קרי "הפרסונה" אליה העסק יכוון. כדאי להבין מי הוא לקוח ומי הגורמים המעורבים "בשרשרת הקנייה" ומידת השפעתם על תהליך הקנייה.

מאת: עוזי פלגמכירות26/05/202469 צפיות
ניהול תהליך מכירה יעיל הוא מהלך נחוץ וחיוני בכל פעילות עסקית, בנושא פורסמו מאמרים רבים והנושא הוצג והודגש באופנים שונים, במאמר הזה הועלו נקודות שונות כולל טיפים, המתייחסים לניהול תהליך מכירה B2B (עסק מוכר לעסק) של מוצרים טכניים המיועדים לשימוש עסקי.

מאת: ישראל רף מכירות03/01/162167 צפיות
עציצים לטו בשבט, מתנה טבעית שמרגשת את מקבליה, מסוגי צמחים שונים ועד למגוון גדלים, מנעד המחירים הוא דבר חשוב, עציץ שיהיה מתנה נאה עבור כל מי שרוצה לגדל משהו יפה במקום מגוריו.

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/152134 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

מאת: אביב יועציםמכירות24/11/151747 צפיות
הצורך בצילום מסמכים הינו נדרש ביותר עבור כל משרד בימינו ולעיתים גם כחלק משירות הניתן ללקוחות, במשרדים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ועוד. מכונות צילום הן המוצר הטכנולוגי שאחראי על ביצוע משימה זו כאשר ניתן לרוכשן בהתאמה אישית מושלמת על פי צרכיכם המדוייקים. להלן כל האפשרויות המוצעות לכם ברשתות המובילות. צבעוני או שחור לבן? מכונות הצילום השונות משתמשות בהפרשי דפוסי החזרת הצבע הנקלטים ממנורה שסורקת את הדף המצולם, ממירות את האותות לשפת תוכנה ומבצעות העתקה מדויקת. ישנן מכונות צילום שמסוגלות לעשות כן בהעתק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica