חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רדיאטורים חשמליים איכותיים וחסכוניים .של חברת חימומית

מאת: עופר פלאשבית חכם23/09/20136141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בס"ד

מערכת חימום מתקדמת וחסכונית באמצעות רדיאטורים חשמליים איכותיים

הטרנד החדש שהתפתח במדינות אירופה בשנים האחרונות הגיע גם לישראל, הפתרון המושלם לחימום איכותי וחסכוני

1. רקע

רבים מאיתנו נקלו במהלך חייהם בדילמה איך לחמם את הבית והאפשרויות לא היו רבות ומגוונות, הפתרון הזול והמיידי לחמם את הבית היה באמצעות מזגן אבל כולנו כבר מאסנו מהחימום המייבש והלא נעים של המזגן ומפעילים את המזגן וכעבור זמן קצר מכבים אותו בגלל כאבי ראש והרגשה של אוויר חם, יבש ולא נעים המופץ לעברינו ואז זמן קצר לאחר הכיבוי הבית מתקרר שוב ושוב מפעילים וסובלים וחוזר חלילה, נכון שבשנים האחרונות ישנם מערכות מיזוג המשפרות את האפקט אבל עדיין זה לא ממש חימום נעים מחד ומאד יקר מאידך.

ישנם אנשים שבוחרים בפתרון האיכותי ביותר שהוא מערכת הסקה מרכזית המבוססת עם הזרמת מים חמים לרדיאטורים ברחבי הבית או לצנרת תת רצפתי, המים מחוממים באמצעות מקורות אנרגיה שונים כמו גז או סולר, מקורות אנרגיה אלו היו זולים בעבר אבל בשנים האחרונות הרקיעו שחקים ומשפחות רבות אינן מפעילות את ההסקה המרכזית בגלל העלויות הגבוהות למרות החימום האיכותי שהן מייצרות.

בשנים האחרונות נוסף מקור אנרגיה חדש - משאבת חום שעלות ההפעלה שלו ממש אטרקטיבית אבל עלות ההרכבה מאד יקרה ומי שיש באפשרותו סביר שיבחר באפשרות זאת.

אבל העלות הכוללת אינה באה לידי ביטוי רק בעלויות הצריכה אלא גם בעלות הרכישה וההתקנה, אם אנו בונים או משפצים את ביתנו ויש לנו תקציב של כמה עשרות אלפי שקלים למערכת חימום, טוב נעשה אם נכין תשתית למערכת הסקה מרכזית, באמצעות מים המוזרמים לרדיאטורים המותקנים ברחבי הבית או לצנרת תת רצפתי הפרוסה תחת כל שטח הריצוף של הבית.

הפתרון החסכוני באופן משמעותי לרכישת אמצעי חימום והמעניק איכות חימום סבירה הייתה תמיד רדיאטור חשמלי, ברוב המקרים רדיאטור מיטלטל, יתרונו בעלות נמוכה מאד של כמה מאות שקלים החימום המהיר יחסית וכמות איכות חום סבירה. החיסרון הוא בעיקר אסטטי שכן רדיאטורים אלו עבים וגסים, מקרינים חום סביר אך גם מקרינים אווירה מיושנת ולא אסטטית. חסרון נוסף ומשמעותי לא פחות הוא עלות הצריכה הגבוהה של אנרגית החשמל שכן רדיאטורים אלו חסרי טכנולוגיה כלשהי המאפשרת חסכון באנרגיה

2. מערכת החימום החדשנית והחסכונית

לאור הלבטים בבחירת מערכת חימום והשינויים המשמעותיים בעלויות אנרגית הסולר והגז ובעלויות של התקנת תשתית מים לחימום באמצעות מערכת הסקה מרכזית או מערכת חימום תת רצפתי, התעורר הצורך במערכת המעניקה איכות חימום גבוה בעלות התקנה נמוכה עם צריכת אנרגיה סבירה.

מה הרעיון? לקחת את החסרונות של רדיאטורים חשמליים המיושנים ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב חדשני להפוך חסרונות אלו ליתרונות וכמובן לחזק את היתרונות שהיו קיימות בהם גם בעבר.

* עיצוב ואסטטיקה

בעולמנו המודרני כבר לא מסתפקים במוצר איכותי וחושקים בעיצוב חדשני ואסטטי המעניק חווית שימוש אחרת המשלבת איכות ושמירה על עיצוב הבית, מערכת החדשנית מורכבת מרדיאטורים המעוצבים בסגנון חלק וחדשני עם מידות קטנות בהרבה ודקות בהרבה מרדיאטורים מיושנים רק 5 ס"מ לדגמים האיכותיים לעומת 15-20 ס"מ ברדיאטורים המיושנים.

* איכות החימום

מערכת החימום החדשנית משלבת טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על בקרת חום אלקטרונית המפעילה את גופי החימום במשטר עבודה משתנה ואופטימאלי בהתאמה מלאה לרמת  חום המבוקשת ולטמפרטורה הסביבתית.

* חיסכון בצריכת האנרגיה החשמלית

האתגר המשמעותי בפיתוח מערכת החימום החדשנית והחסכונית הוא להפוך את החיסרון המשמעותי של הרדיאטורים החשמליים והמיושנים שהוא צריכת החשמל הגבוה ליתרון, החיישנים השונים המותקנים ברדיאטוריםהחדשניים מודדים את חום הרדיאטור והחום הסביבתי ומעבירים מידע זה לבקר המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת השולט על עוצמת החימום ועל קצב החימום ויוצר משטר עבודה אופטימאלי בעוצמות משתנות ומדויקות שמטרתן לחמם את הבית בדרך החסכונית ביותר. בנוסף ניתן להתקין שלט חכם השולט על כל הרדיאטורים בבית ומאפשר קביעת זמני עבודה שונים עם טמפרטורות שונות בכל פרק זמן, לדוגמא, בשעות שאין שימוש בחדר מסוים רמת החום שתישמר תהיה רמת החום האידיאלית שתאפשר חידוש החימום לחדר בצריכת האנרגיה החסכונית ביותר שכן בהרבה מקרים יותר חסכוני לשמור על רמת חום מסוימת מאשר לחמם שוב מחדש, דוגמא נוספת ניתן לקבוע בשעות הלילה רמת חום נמוכה משמעותית שכן בשעות הלילה אנו במיטה מכוסים וזקוקים לפחות חום. כך אנחנו חוסכים עד 25% בצריכת החשמל.

* חיסכון בעלות הרכישה וההתקנה

יש לקוחות שמעדיפים להתקין מערכת הסקה מרכזית או מערכת חימום תת רצפתי ומוכנים לשלם הרבה כסף כדי לחוות חווית חימום איכותית, מערכת החימום החדשנית והחסכונית תעניק לכם  חווית חימום דומה להסקה מרכזית או תת רצפתי אך בעלות רכישה והתקנה נמוכה משמעותית. במקום להשקיע עשרות אלפי שקלים על מערכת הסקה מרכזית או תת רצפתי נוכל להשקיע אלפי שקלים ויש לנו כמה רדיאטורים לבית שיעניקו לנו חווית חימום ללא פשרות. כל מה שנצטרך הוא שקע חשמל פשוט.

* בטיחות

הרדיאטורים החדשניים דקים במיוחד ומותקנים על הקיר באמצעות מתלים לא כמו הרדיאטורים המיושנים העומדים על גלגלים בעלי מבנה עבה וגס המסכן את אנשי ביתנו  כאמצעי מכשול וגם  כבל החשמל מסתרך לכיוון השקע לא תמיד באופן בטוח.

* טכנולוגיה מתקדמת

ישנן 2 שיטות חימום מקובלות:

הקרנת חום - הפעלת מקור חום רב עוצמה המקרין חום ישירות על גופנו, יתרונו שהוא מחמם את גופנו מהר. חסרונו שאינו מחמם את כל חלל הבית ושמקור החום נסגר נרגיש זאת באופן מיידי.

הסעת חום - הפצת חום איטית באמצעות תכונה פיזיקאלית שאוויר חם הוא קל ודליל יותר מאוויר קר וכך נוצרת סירקולציה טבעית של אוויר חם בחדר, יתרונו שהוא מחמם את כל חלל החדר באופן אחיד כך שהתחושה מאד נעימה בכל חלל החדר, תחושה זו נשארת איתנו זמן רב לאחר כיבוי מקור החום. חסרונו בזמן החימום האיטי יחסית

מערכת החימום החדשנית והחסכונית מצוידת באמצעי חימום המשלבים את שתי השיטות: הקרנת חום והסעת חום ונוצר שילוב מופלא המעניק לנו תחושת חימום אחיד ואיכותי בכל חלל הבית בזמן קצר ביותר וזמן ממושך גם לאחר הכיבוי ובעלויות חימום מוזלות.

כל רדיאטור מצויד בבקר עם טכנולוגיה מתקדמת כפי שהסברנו המבקר על עוצמת החימום ועל השילוב בין הקרנת חום והסעת חום וזאת בהתחשבות רציפה של רמת חום הרדיאטור והחום הסביבתי להשגת החום הדרוש במהירות האפשרית ומצריכת האנרגיה הנמוכה ביותר.

3.סיכום

מערכת החימום החדשנית והחסכונית המבוססת על רדיאטורים חכמים חשמליים אסטטיים ובטוחים המשלבים 2 שיטות חימום מקובלות הקרנת חום והסעת חום, בכל רדיאטור מותקן בקר המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ושלט חכם מרכזי (אופציונאלי) שתפקידם להפעיל את אמצעי החימום ברדיאטור בעוצמה ובמשטר עבודה אופטימאלי להשגת החום הדרוש במהירות ובצריכת האנרגיה הנמוכה ביותר.

עלות החימום חסכונית משמעותית מרדיאטורים חשמליים רגילים ומיושנים ועלות הרכישה וההתקנה מתאימה כמעט לכל כיס.

בכבוד רב

עופר פלש

מנכ"ל חברת חימומית בע"מ

 

 



תגיות המאמר: חימום, הסקה, יונקרס, רדיאטור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר פלאש

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica