חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה פסקאות בנוגע להלוואות שלכם

מאת: גיל שושיציור13/10/20131057 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם תפתחו את דף החשבון מהבנק שלכם כנראה שתראו סכומים של לא מעט הלוואות שאתם נוטלים על עצמכם במהלך החיים. מתי פעם אחרונה קראתם את המסמך שמתלווה להלוואה שאתם מתכוונים לקחת על עצמכם? סביר להניח שלא קראתם אף פעם. מכיוון שלהלוואות שאתם נוטלים על עצמכם משמעות רבה חשבו להרחיב אך במעט בכול מה שנוגע להלוואות שאתם נוטלים על עצמכם.

כמה מילים על עולם ההלוואות של ימים אלו

המושג הלוואות של ימים אלו עשיר במוצרים פיננסים שמתאימים לצרכים שונים. החל מהמושג הכי כללי שנקרא הלוואה לכול מטרה ועד למגה ההלוואה שאתם וודאי מכירים בתור המשכנתא שלכם בטווח שבינן אתם עשויים למצוא את התשלומים של חברת האשראי ומאידך גם ההלוואה שאתם נוטלים לצורך רכישת מכונית חדשה.

הלוואות עולם עשיר במושגים האם אתם מכירים אותם

מושגים כמו ריבית, הצמדה, לייבור ועוד. אנחנו ממליצים לכם בחום לפני שאתם לוקחים על עצמכם הלוואה לקרוא את המסמך שמלווה אותה ובעיקר להכיר את המושגים הכי בסיסיים. בסופו של יום גם כשמדובר על הלוואות ידע הוא כוח ובעיקר המפתח האמיתי לקבלת ההלוואה הכי טובה שרק ניתן למצוא. לעיתים מדובר על חיסכון כספי ממש גדול. רק עניין של מעט תשומת לב ותו לא.

בשוק הישראלי לא מעט ספקי הלוואות שישמחו אם תקבלו מהם הלוואה

בשוק הישראלי אתם עשויים למצוא לא מעט ספקים שישמחו לספק לכם הלוואות ממש נוחות. הבנק שלכם הוא הספק הכי מוכר אבל לצידו פועלים הרבה גורמים אחרים כמו לדוגמא חברת האשראי שלכם, קרן הפנסיה, חברת הביטוח וגם חברת המימון שמתמחה ברכבים

האם באמת תוכלו לעמוד בהחזרי ההלוואה שווה שתבחנו עם עצמכם לפני

לפני שאתם נוטלים על עצמכם הלוואה כדאי מאוד כי תבחנו עם עצמכם האם אתם יכולים באמת ובתמים להרשות לעצמכם לעשות זאת , כשאתם חושבים על התשלומים החודשיים נסו לראות איך אתם מתמודדים איתם בימים שחונים ולא רק בימים מלאי אופטימיות. לעיתים תגלו ממש ברגע האחרון כי לא בטוח שנכון לכם לקחת הלוואה בנקודת זמן ספציפית וטוב לעצור דקה אחת לפני.

החשיבות הגדולה של השוואה בין כמה ספקים

מכיוון שבשוק פועלים כמה וכמה ספקים אתם עשויים לגלות כי אתם מבוקשים . אם זה המצב מדוע שלא תיהנו ממנו עד הסוף.תנסו לקבל לעצמכם את ההלוואה שהכי נכונה עבורכם. לעיתים סיבוב כזה יגרום להלוואה שאתם עומדים לקבל להיות הרבה יותר נכונה עבורכם. מספיק אפילו חיסכון של כמה אלפי שקלים ותרגישו הרבה יותר טוב

אל השוק אל תתקרבו!

ישנם גורמים מהם לא נוטלים אף פעם הלוואה מדובר כמובן על השוק האפור. גם בגלל הריביות הרצחניות שהן הבסיס להלוואות מהשוק האפור אבל גם בגלל התנאים האחרים כמו לדוגמא מה יקרה אם תאחרו לשלם את ההלוואה שלכם. אתם ממש לא רוצים לשמוע את הנקישות בדלת של הגובים מהשוק האפור ולצערנו הרב היו לא מעט מקרים מעולם

 



תגיות המאמר: הלוואות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131377 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138718 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131323 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131222 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134791 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131260 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131392 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ציור

מאת: amirdadon90ציור19/07/163173 צפיות
השאיפה של כל אומן ואמן שמייצרים ציורים היא להגיע לתערוכה שתציג את היצירות שלו. הרי תערוכה נועדה להציג את האומנות, ליהנות מן האומנות של אותו אומן.

מאת: אביב יועציםציור15/12/152653 צפיות
תחום קישוטי הקיר לבית משתנה ומתקדם כל הזמן. בדור מקימי המדינה, שלטו תמונות בני המשפחה או אתרים חשובים ליהדות, לדת ולמשפחה. בדור שאחרי, החלו תמונות לעטר את קירות הבית והסלון. ציורים שונים, פרחים, קצת נופים ועדיין – הרבה זוגיות ומשפחתיות. בשנים האחרונות, עם התפתחות תחום פיתוח התמונות, השתלטו תמונות נופים מרהיבות שצילמו אנשים מטיולים בעולם ואשר הפכו לקישוטי קיר ענקים וממוסגרים. וכיום? כיום הגיע תור הזהב של ציורי קיר מרהיבים שמקשטים את קירות הבית, ונראה שאת הטרנד העיצובי הנפלא הזה אי אפשר לעצור...

מאת: דניאל seoציור08/08/152855 צפיות
פנקסי חשבוניות הינם אמצעי לתיעוד עסקאות שונות מתן שירותים שונים רכישות ומכירות, פנקסי חשבוניות חשובים מאד ובמיוחד לדיווח למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי וחשוב מאד שברשותו של כל עצמאי, פרילנס, עוסק פטור, עוסק מורשה, בעל עסק או חברה יחזיק עמו פנקסי חשבוניות.

מאת: רוי ורלציור07/05/152611 צפיות
It is easier to earn money online now than it was in the past because more and more people are doing business online. Now that people are comfortable with online transactions, you can join those making money through the Internet. The tips will put you start off on your journey successfully.

מאת: רוי ורלציור13/02/153260 צפיות
Marketing through a mobile services is one of the most modern ways to market your goods. Read on how mobile marketing campaigns that are easy and effective. Do not pester your customers. Always ensure that what you're messaging them about is relevant and important.

מאת: מירה לויציור11/09/143188 צפיות
דברים בעקבות תערוכתו של שלמה כץ במוזיאון רמלה

מאת: דודישציור01/09/148551 צפיות
כבר כמעט 25 שנים שמשפחת סימפסון מתגוררת בפרבר אמריקאי בדיוני שנקרא ספרינגפילד. הומר עדיין עובד בתחנת הכוח הגרעינית, מארג' היא עדיין עקרת בית נואשת ובארט עדיין בן עשר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica