חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחינת התיאוריה - דברים שרציתם לדעת

מיתוס מספר אחת: לתיאוריה לומדים באתר שמאושר על ידי משרד התחבורה.
ממש לא. משרד התחבורה אינו מאשר אתרים ללימוד תאוריה ואינו מתערב בזה, ולכן עליכם לבחור את האתר המתאים לכם ביותר.
אנו ממליצים כמובן על לילך תיאוריה - האתר שבעזרתו אפשר לעבור את הבחינה כבר בפעם הראשונה. שיטת הרמזים המיוחדת לאתר תעזור לכם ללמוד בזמן קצר יותר, ובמקביל לקלוט ולזכור טוב יותר את חומר לימוד.

השיטה טובה גם למי שאובחן כבעל הפרעת קשב וריכוז ולבעלי ליקויי למידה.

ולאלו מביניכם שעדיין שומרים נאמנות לספרים, יש לנו ערכה ללימוד תיאוריה בדיוק בשבילכם.

מיתוס מספר שתיים:  קודם לומדים תיאוריה ואז לומדים נהיגה

לאו דווקא. לימוד התיאוריה במקביל ללימודי הנהיגה יכול לעזור מאוד בהבנת התיאוריה. הנהיגה המעשית תמחיש לכם מצבים מורכבים כמו פניות, עקיפה ועוד. מצד שני, אם לא תעברו את מבחן התיאוריה ותתקדמו בשיעורי הנהיגה, הדבר ימנע מכם להיבחן מעשית. אי אפשר לגשת לטסט אם לא עוברים תיאוריה. אז מה עושים? החלטה שלכם. כל אחד מחליט מה יותר מתאים לו - והעיקר שיהיה בהצלחה!

מיתוס מספר שלוש: שבועיים בין תיאוריה לתיאוריה
מסתובבת שמועה שאם נכשלים במבחן תיאוריה אפשרלהיבחן שוב רק אחרי 14 יום.
ממש לא נכון, אם נכשלתם תוכלו להיבחן כבר למחרת, אך ההמלצה החמה שלנו לכם היא: קחו כמה ימים, חזרו שוב על החומר, למדו נושאים שהרגשתם בבחינה שלא שלטתם בהם מספיק ורק אז הירשמו לבחינה נוספת.

מיתוס מספר ארבע: נהג שרישיונו נשלל צריך לחזור ולהיבחן רק במבחן התיאוריה כדי לקבל שוב את רישיונו

לא נכון. נהג שרישיונו נשלל ל-3 חודשים לפחות עקב עבירה חמורה, כמו אי ציות לרמזור אדום, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, חייב להיבחן שוב במבחן התיאוריה וגם במבחן המעשי – טסט. אם עבר את שניהם בהצלחה – יוגדר כנהג חדש למשך שנתיים.

מיתוס מספר חמש: נבחנים במשרד הרישוי
טעות. רבים עדיין אינם יודעים זאת, אך מבחן תאוריה עושים היום רק במרכזי תיאוריה.

בשנת 2012 הוקמו מרכזי בחינה חיצוניים שמופעלים על ידי זכיינים. תוכלו למצוא באתר לילך תאוריה את כתובות מרכזי התאוריה בערים השונות או להיכנס לאתר מבחני תאוריה. באתר של מבחני התאוריה תוכלו גם להירשם לבחינה וגם לשלם בכרטיס אשראי על הבחינה.

עוד דבר, אם נכשלתם ואתם מעוניינים לערער, את זה עליכם לעשות במשרד הרישוי.

רוצים עוד טיפים? כנסו לאתר שלנו http://www.testli.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טובה שטייג - מנהלת אתר ללימוד תיאוריה - "לילך תיאוריה" ומנכ"לית לילך הוצאה לאור המוציאה ערכה ללימוד תיאוריה - הערכה הטובה ביותר הנמכרת בחנויות וברשתות הספרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טובה שטייג

מאת: טובה שטייגתחבורה ורכב - כללי05/01/141197 צפיות
רשות הרישוי היא גוף ממשלתי מטעם משרד התחבורה האחראי על מתן רישיונות רכב ורישיונות נהיגה. תפקידה חשוב ביותר, מכיוון שללא רישיון נהיגה ורישיון רכב אסור לנהוג. הרשות נוהגת להזמין את בעל רישיון נהיגה להשתלמות בתקופה של חמש שנים מיום שקיבל לראשונה את רישיון הנהיגה. היא רשאית לעכב או לבטל את רשיון הנהיגה של אדם מטעמי כושר נהיגה או כושר רפואי. לא ניתן לשנות פרט ברישיונות שהנפיקה, אלא באישורה בלבד. כל הכנסת שינויים במבנה הרכב או בסוגו מותרת רק באישור מוקדם ובכתב מרשות הרישוי.

מאת: טובה שטייגהפרעות קשב וריכוז17/12/134806 צפיות
לימוד למבחן תיאוריה כרוך בלימוד פרטים רבים - כללים, חוקים, תמרורים וסמלים. חומר הלימוד רב ודורש ריכוז והבנה. התמרורים דורשים זיכרון - מה משמעות התמרור ואיך נוהגים כשתמרור מסוים מופיע. כל זאת אנו פשוט, במיוחד לאלו מבינינו הסובלים מקשיי קשב וריכוז. אז איך בכל זאת עושים את זה? איך לומדים ומצליחים בתיאוריה?

מאת: טובה שטייגתחבורה ורכב - כללי27/11/13855 צפיות
ללמוד למבחן תיאוריה יכול להיות מתיש ומבלבל. כל כל הרבה חומר לימוד - כל כך הרבה נושאים ופרטים שצריך לזכור - איך עושים את זה??? בשביל זה אנחנו פה - כתבנו לכם טיפים שיעזרו לכם להתכונן למבחן התיאוריה. עקבו אחר הטיפים ותראו שללמוד אפשר גם בכיף!

מאת: טובה שטייגתחבורה ורכב - כללי19/11/131159 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על תיאוריה - איפה נבחנים, כמה זה עולה, מה לומדים וכמה מותר לטעות... אספנו בשבילכם את התשובות לכל השאלות.

מאת: טובה שטייגתחבורה ורכב - כללי13/06/131257 צפיות
החל מ-1 ביולי 2013 ייכנס לתוקפו חוק הרישיון המדורג. מה זה אומר לגביכם הלומדים לקראת רישיון נהיגה?

מאת: טובה שטייגתחבורה ורכב - כללי05/05/131131 צפיות
כאשר אנו נעים בכבישים אין באפשרותנו לתקשר באמצעות שפת הדיבור, תנאי הדרך פשוט אינם מאפשרים זאת. כדי לתקשר זה עם זה במהלך הנסיעה עלינו להשתמש במערכת מוסדרת ומוסכמת של כללי התנהגות ברורים של מה מותר ומה אסור, מתי וכיצד. לדוגמה: כדי להודיע לשכניי על הכביש כי ברצוני לעבור לנתיב השמאלי - אפעיל את מחוון הכיוון השמאלי לפני הסטייה, ושותפיי לנסיעה בכביש יבינו מה בכוונתי לעשות.

מאת: טובה שטייגתאונות דרכים25/04/131050 צפיות
חוק רישיון הנהיגה המדורג, ייכנס לתוקפו ככל הנראה ביולי 2013. עפ"י חוק זה נהג המקבל רישיון נהיגה וגילו מתחת לגיל 24 מוגדר בחוק "נהג חדש צעיר". הוא מקבל תחילה רישיון נהיגה לחצי שנה, ובמהלך תקופה זו הוא יהיה חייב בתכנית ליווי. במשך שלושת החודשים הראשונים לתקופת הליווי ייאסר על הנהג החדש הצעיר לנהוג בלא ליווי ביום ובלילה. במשך שאר התקופה (3 חודשים נוספים) מותר לו לנהוג ללא מלווה בשעות היום אולם אסור לו לנהוג בלא ליווי בין תשע בערב לשש בבוקר.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica