חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיקדון בבנק ככלי השקעה סולידי – שאלות ותשובות

איזה סוגי השקעה פיננסית יש?

כל מי שיש לו כסף פנוי רוצה להשקיע אותו עבור שתי מטרות. ראשית הוא רוצה לשמור על ערך הכסף, על מנת שלא יאבד מערכו. דבר נוסף הוא רוצה להרוויח עליו כמה שיותר. בדרך כלל כל מי שרוצה להרוויח יותר על כספו עושה השקעה לא סולידית. השקעה בסיכון גבוה טומנת בחובה סיכון רב לאבד חלק מהכסף או את כולו. ואפשר לתת דוגמאות של השקעה בסטרט אפים, או במניות של חברות שנמצאות בסיכון גבוה, כמו חברות לחיפושי נפט ועוד. לעומת זאת מי שמשקיע את כספו במכשירים פיננסיים סולידיים יכול לשמור על ערך כספו ולקבל תשואה נמוכה יחסית אבל בטוחה. יש כמובן גוונים שונים של השקעות בדרג ביניים. השקעות באגרות חוב, במניות של חברות סולידיות ועוד. אולם אף אחד לא נותן בטחון רב כמו השקעה במסלול של פיקדון. בנק ירושלים הוא בנק מסחרי שמאפשר מסלולי פיקדון שונים.

האם להשקיע בנדל"ן?

השקעות בנדל"ן הן השקעות שאנשים רבים נמנעים מלעשות. צריך להבין בנדל"ן. אפשר לקנות נדלן במחיר יקר מאוד ולא במחירי השוק. צריך לדעת לקנות נדלן שערכו יעלה במשך הזמן. ולא תמיד יודעים לעשות זאת. לעיתים קונים נדלן בצורה ממונפת. כלומר, לוקחים הלוואות לצורך רכישת הנדל"ן. אפשר להיתקע עם הנכס ולא להשכיר אותו. כך שכל העסקה לא תהיה כדאית. ולא תתקבל שום תשואה חיובית על הנכס. נכס צריך גם לתחזק ולנהל, כך שצריך לחשוב טוב לפני שנכנסים להרפתקה של השקעה בנדל"ן. לעומת זאת השקעה במסלול פיקדון בבנק מסחרי כמו בנק ירושלים היא השקעה בטוחה שתצדיק את עצמה לאורך זמן. אפשר לקבל ייעוץ על סוגי ההשקעה. אחד מהם בודאי יתאים למשקיע הפוטנציאלי.

למה להשקיע בבנק ירושלים

כל אחד צריך למצוא את הבנק המתאים לו ביותר. יש פרמטרים רבים על פיהם בוחרים בנק. אחד החשובים בהם הוא התשואה שהבנק נותן על כספים שמופקדים וגם רמת השירות שכוללת בין היתר את העמלות והחיוב עבור שירותים שונים של הבנק. בנק ירושלים הוא בנק קטן יחסית . עובדי הבנק יודעים לתת שירות טוב ואדיב ללקוחות שונים שלו. הבנק הוא מהמובילים בארץ בכל הנושא של מתן תמורה ותשואה עבור פיקדונות של הלקוחות. הריביות שהבנק נותן הן גבוהות יחסית מאלו של בנקים אחרים. אפשר להתנהל מול הבנק בצורה יעילה וקלה. אפשר לקבל שירותים מהפקיד אפשר גם לעשות פעולות דרך האינטרנט. יש מבחר של פעולות שאפשר לעשות דרך האינטרנט.הכול כל כך קל וזמין.

איזה סוגי השקעות סולידיות יש?

יש מבחר סוגי השקעות סולידיות. הפיקדונות הן השקעות מאוד גמישות. אפשר לבחור במסלולים שונים. יש פיקדונות לתקופות קצובות של שבוע חודש, שנה ועוד. לכל מסלול יש את היתרונות שלו. מסלול שבועי מתאים למי שרוצה להשאיר בעובר ושב שלו כסף לשימוש שוטף. הוא ידאג לשחרר כספים על פי הצורך. הריביות מעט משתנות ממסלול למסלול. הכלל הקובע,  בדרך כלל,הוא שככל שהבנק יודע על  משך של מסלול השקעה לטווח ארוך יותר , כן הוא יכול לתת רווחים יותר גדולים . כל לקוח יידע את יועץ ההשקעות במסלול המתאים לו על מנת שיוכל לפעול על פיו.

 



תגיות המאמר: פיקדון, בנק ירושלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191082 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195826 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208620 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181362 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica