חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרוז'קטור לד מדריך קניה!

מאת: איגור שולמןקניות 27/10/20131344 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז איך קונים פרוז'קטור לד לצרכים שלנו? כל המידע הרלוונטי תמצאו בכתבה הזאת.   ישנם כמה דברים שצריך לשקול בעת בחירת תאורת פרוז'קטור לדים, הצורך בבהירות? הארה של יישומים? מהי המטרה שבשבילה אתם מתכוונים להשתמש? על כל אלה צריך לחשוב היטב לפני שקונים פרוז'קטור לדים . פרוז'קטור לדים יודועים בשימושים לצורך הארה לתנאי ביטחון, להאיר את הדרך או הארה דיקורטיבית | עיצובית, ולכן גם נקראים זרקור אור לדים או גוף תאורה הצפה, כאן אשמח להסביר כיצד לבחור את פרוז'קטור לדים המתאים לכם לבית. ואיזה שימושים ניתן לעשות עם גוף תאורה זה בכלל.

  • • כשאתם משתמשים בפרוז'קטור לדים מסיבות של ביטחוניות , גוף תאורה הצפה פרוז'קטור לד עם חיישן יהיה מתאים, ישנם מספר סוגים של חיישנים המתאימים לשימוש זה. הראשון חיישן תנועה, ברגע שהחיישן מזהה עצם זז מפעיל פקודת חשמל לגוף התאורה כדי שידלק האור למשך זמן המוגדר מראש ובתנאי שהעצם שזז יעלם מטווח הראיה של החיישן,
  • 2. חיישן נוסף היכול להתאים לפרוז'קטורים לד נקרא פוטוצל, חיישן המזהה אור יום ולילה, ברגע שהחשכה קרבה החיישן נותן פקודת חשמל לגוף התאורה והוא משאיר אותו דלוק עד תחילת אור היום פרוזקטור לד עם תוספת חיישנים הללו מאד יעליים כי אין צורך לגשת למתג ההפעלה של גוף התאורה, הוא פועל באופן אוטמטי לפי הצרכים שלכם. גופי תאורה פרוזקטור לד יעילים לצורך הארה זמנית למקומות חשוכים כמו הכניסה לבית וחיפוש פתח המפתח של הדלת לצורך הכניסה לבית, בנוסף יזהיר אותכם אם אתם יושבים בתוך הבית ומישהו מסתובב ליד הדלת או הגינה, ואף יאיר לכם את המדרגות בכניסה לבית רק בהגעתכם אליהם כדי שלא תיפלו.שימו לב! במידה ואתם גרים באזור סואן פרוז'קטור לד עם חיישן תנועה יכול להוות בעיה ולהפריע למנוחתכם בגלל כיבוי והדלקה חוזרת לעיתים קרובות יותר. ממש לא נעים.אם אתם מחפשים פרוז'קטור לד לצורך הארה מחוץ לבית, כגון הארה של שטח גדול, חניה של רכב, גינה ראשית או צדדית, הארה של שביל או מדרגות בדרך להוצאת האשפה, כמות האור שתרצו במקרים האלה היא גבוהה , פה נכנס לתמונה פרוז'קטור לד המפיק הבזק אור עוצמתי. ויאיר לכם עם עוצמת אור גבוהה את מבוקשכם.ישנם גופי תאורה לצורך הארה דיקורטיבית, הארה לצרכים של נוי, פרוז'קטור לד  המאיר על פסל בגינה, או פרוזקטור בצבעים אדום,ירוק,כחול המאיר על עץ או עציץ פרחים, ישנם גם גופי תאורת הצפה שגם הם נחשבים כ-פרוז'קטור לד היכולים להמצא בסביבה רטובה כמו מזרקה של מים, ומגוון האפשרויות הוא רחב עד אין סופי גופי תאורה פרוז'קטור לד ותאורת לדים בפרט.בסופו של יום יש לשקול היטב לאיזה שימוש אתם צריכים את גוף התאורה פרוז'קטור לד, מגוון האפשרויות לשימוש ביתי רחב, ולא כאן מסתכם הצורך בגוף התאורה פרוז'קטור לד, גופי תאורת הצפה ניתן למצוא לעיתים קרובות מאד בשימוש תעשייתי וציבורי, הנה כמה דוגמאות לשימוש בגוף תאורה הצפה: -          מגרשי חניה של מפעלים או חנויות, בהספקים גבוהים מתאים להאיר מרחבים גדולים -          הארה על שלטים גדולים וקטנים לצורך הצגת הפירסום בשעות הלילה כשאין מספיק אור -          אף ניתן למצוא לצורך הארה של גדרות ביטחון או גדרות מסביב למפעלים -          ישנם גם פרוז'קטור המתאים להארה בתוך מנהרות כבישים או רכבות   אז למה ביכלל לקנות פרוז'קטור לדים? אורך חיי עבודה ארוכים מה שאומר ברגע שתתקינו את פרוז'קטור לד במקום גבוהה כמו שבדרך כלל מתקינים אותו, פרוז'קטור ההלוגן אורך חייו לא נע יותר מ2000 שעות ולכן החלפת הנורות מתבצעת לעיתים קרובות, עכשיו תסכימו איתי לא נח כל פעם לעלות על סולם ועוד במיוחד שזה סולם גבוהה ומסוכן בשביל להחליף נורה, או כשבכלל אנו קוראים לבעל מקצוע לעשות זאת ואז משלמים גם תוספת תשלום על עבודה זה נכון? ובכן כיום המודאות לתאורת הלדים גדלה וגדלה ותכלו למצוא בכל מקום את יתרונתיה של תאורת הלדים כנגד התאורה כיום, חיפוש מהיר באינטרנט ותמצאו מגוון גדול של מאמרים על יתרונתייה של תאורת הלדים, אז בנוסף ליתרונות אלו אני הסביר לכם ייתרון משמעותי בתאורת לד עם גוף תאורה פרוז'קטור לד.

     





     
         
         
         
       
       
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת איגור שולמן

    מאת: איגור שולמןביקורות מוצרים27/10/135374 צפיות
    ניתן למצוא מבחר של נורות לד למגוון מטרות כלליות שנותנות הארה טובה, כל כך הרבה, איך אפשר לדעת מי טוב יותר ומה מתאים לאן?

    מאת: איגור שולמןצרכנות27/10/131559 צפיות
    ספוטים לד (LED) , הנורה הראשונה שהתחילה את דרכה בתחום תאורת הלדים המחליפה את התאורה המסורתית, נורת ספוט לד התחילה את המהפך! מדריך קניה נכונה של נורות ספוטים לד, כל המידע במאמר זה

    מאת: איגור שולמןעיצוב פנים27/10/131732 צפיות
    מדריך לקניה נכונה של פסי הלדים, המוצר האולטמטיבי בשימוש לעיצוב פנים, נגיש ומתאים לכל מקום, כל המידע שאתם צריכים לפני שתקנו פס לדים איכותי.

    מאת: איגור שולמןטכנולוגיות חדשות24/08/131256 צפיות
    אז מהו לד (LED) במילים פשוטות – רכיב אלקטרוני כאשר מועבר בו זרם חשמלי הדיודה פולטת אנרגיה המתפרשת בעיננו כאור, זה התחיל כמקור אור לרכיבים אלקטרונים (דוגמא: מכשיר המציג לנו אם המכשיר כבוי או פועל) בהמשך כתאורה אחורית של לוחות בקרה, מסכים וכו'.

    מאת: איגור שולמןצרכנות23/08/13992 צפיות
    כמו שניתן לראות לאחרונה מחירי החשמל מתייקרים ומוערכים להתייקר עוד במשך השנים, במיוחד שהמון ממשאבי כדור הארץ הולכים ואוזלים, ישנן 4 סיבות לעבור לתאורת הלד: 1. זה הולך לחסוך לכם המון כסף, ועלויות תחזוקה שוטפות בגלל אורך חיי נורה ארוך במיוחד. 2. לא תצטרכו להחליף נורות במשך עד כ30 שנה, בהתאם לשימושים שלכם, ותוכלו לחסוך עד 90% מהוצאות החשמל על התאורה שלכם. 3. אינו מכיל גז או חומרים מסוכנים, ככה שאנו שומרים על כל האנשים הסובבים אותנו. 4. החזר השקעה מהיר - הכסף שתשקיעו במעבר לתאורת לדים יוחזר אל

    מאמרים נוספים בנושא קניות

    מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
    תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

    מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
    פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

    מאת: עידן צורקניות 08/07/186762 צפיות
    מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

    מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
    מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

    מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
    איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

    מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
    כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

    מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
    פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica