חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי גלאים- גלאי נפח לסוגיהם מאמר ראשון בסידרה

מאת: קריבורוק ליאוראבטחת הבית29/11/20091946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

*כל הגלאים המפורטים להלן מגיעים גם בתצורת פנים וגם בתצורת חוץ.


גלאי נפח – אינפרא אדום פאסיבי

אופן פעולה – הגלאי שולח קרני איפרה אדום בזוית של כ-90 מעלות, ברגע הגלאי קולט החזר של קרניים מגוף כלשהו שלא היה שם לפני הוא מתריע למערכת.

ישום – פנים הבית

יתרונות- זול, קל להתקנה.

חסרונות- מגלה את הפורצים כאשר הם כבר חדרו לבית.

גלאי נפח מתעלם מחיות – אינפרא אדום פאסיבי

אופן פעולה – הגלאי שולח קרני איפרה אדום, ברגע הגלאי קולט החזר של קרניים מגוף מעל משקל 15-35 ק"ג (בהתאם לסוג הגלאי ולכיוונו) כלשהו שלא היה שם לפני הוא מתריע למערכת.

ישום – פנים הבית

יתרונות- זול, קל להתקנה, ניתן להתקינו בבתים עם חיות מחמד.

חסרונות- מגלה את הפורצים כאשר הם כבר חדרו לבית, בעל רגישות נמוכה יותר מגלאי נפח רגיל.

גלאי וילון – אינפרא אדום פאסיבי

אופן פעולה – הגלאי שולח קרני איפרה אדום בזוית של כ- 5 מעלות, ברגע הגלאי קולט החזר של קרניים מגוף כלשהו שלא היה שם לפני הוא מתריע למערכת.

ישום – פנים הבית, סגירה של מעבר כל שהוא בקו צר(לאורך קיר /חלון)

יתרונות- זול, קל להתקנה.

חסרונות- מגלה את הפורצים כאשר הם כבר חדרו לבית.

גלאי נפח נגד מיסוך – אינפרא אדום פאסיבי

אופן פעולה – הגלאי שולח קרני איפרה אדום, ברגע הגלאי קולט החזר של קרניים מגוף כלשהו שלא היה שם לפני הוא מתריע למערכת. לגלאי מערכת מיוחדת אשר מגלה ניסיות לכסות אותו ומתריעה למערכת.

ישום – פנים הבית

יתרונות- רמת בטחון גבוהה, קל להתקנה.

חסרונות- מגלה את הפורצים כאשר הם כבר חדרו לבית.

גלאי נפח משולב מיקרוגל – אינפרא אדום פאסיבי ומיקרוגל

אופן פעולה – הגלאי שולח קרני איפרה אדום וגלי מיקרוגל ברגע הגלאי קולט החזר של קרניים ו/או גלים מגוף כלשהו שלא היה שם לפני הוא מתריע למערכת.

ישום – פנים הבית

יתרונות- פחות התראות שב, קל להתקנה.

חסרונות- יקר מגלאי נפח רגיל,מגלה את הפורצים כאשר הם כבר חדרו לבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קריבורוק ליאור

מנהל טכני

סקיוטק איי. אל. טכנולוגיות מתקדמות בע"מ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קריבורוק ליאור

מאת: קריבורוק ליאוראבטחת הבית29/11/09913 צפיות
כמנהל הטכני של החברה אני מופקד בין היתר גם על הסברים והדרכות ללקוחות ומופנות אלי הרבה שאלות של לקוחות בנוגע לאפשרויות הקימות במערכות אזעקה. איזו מערכת לבחור, מה יותר מתאים לתנאי הבית שלהם וכד'. במאמר זה אני סדר במידע הנוגע למערכות אלו, אך גם המידע במאמר זה חלקי ומקיף רק את האביזרים והמערכות הרלוונטיות לרוב הלקוחות ללא פתרונות מיוחדים.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201630 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201327 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201199 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191554 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191973 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181807 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181453 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica