חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טריפל סי מרחיבה את תשתית הדטה סנטר עם טכנולוגיות הווירטואליזציה של מיקרוסופט

חברת טריפל סי תרחיב את תשתית הדטה סנטר של החברה ותטמיע טכנולוגיות ווירטואליזציה חדישות של מיקרוסופט שפותחו למגזר ה Service Providers. הסכם על כך נחתם לאחרונה בין טריפל סי ומיקרוסופט לפתרון שיוטמע ע"י תים נטקום מקבוצת מלם-תים, שותפה עסקית של מיקרוסופט.

במסגרת ההסכם, שהיקפו נאמד במיליוני שקלים, תטמיע טריפל סי 200 שרתי Hyper-V ואלפי מכונות וירטואליות מבוססי Windows Server 2012 R2 שינוהלו על ידי System Center 2012 R2 ו Azure Pack מבית מיקרוסופט.

טריפל סי היא ספקית הענן הציבורי הגדולה בארץ והיחידה בישראל שפיתחה שירותים מקצה לקצה. במסגרת זו השיקה השנה טריפל סי שירות קצה עליון בשם Data Center as a Service שתשתיתו תורחב עתה עם הטמעת 200 שרתי Hyper-V בגרסה ששוחררה לפני כ 10 ימים.     

שירותיה של טריפל סי מוצעים כיום ללמעלה מ-3,000 עסקים וארגונים ברחבי הארץ ממגוון מגזרים: היי-טק, ממשלה, מוסדיים, עסקים קטנים ועוד.

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "בחרנו בטכנולוגיות מיקרוסופט להרחבת התשתית לאור אמינות הפתרון, הביצועים הגבוהים, האטרקטיביות הכלכלית, הגמישות וידידותיות הפתרון. כיום Hyper V הוא שם דבר בעולם הווירטואליזציה ואנו בטוחים שהוא ייתן מענה לשירותים התובעניים ביותר שאנו מציעים כיום לעסקים בישראל. את תהליך התכנון וההטמעה בפרויקט מלווים שירותי המומחה של תים נטקום שנבחרו בשל הידע והניסיון הרב שצברו בשנים האחרונות בתחום".

עוזי חפץ, מנהל תחום ספקי השירותים, מיקרוסופט, מזה"ת ואפריקה: "אנו עדים לצמיחה מואצת באימוץ Hyper-V בארץ ובעולם, הן בקרב ארגונים והן בקרב ספקי ענן כמו טריפל סי. Hyper-V הינו חלק מ Windows Server שהוא סטנדרט בתעשייה. רמות הביצועים והיכולות שלו זהים ואף עולים בתחומים מסוימים על אלה של פתרונות חלופיים ויחד עם תג מחיר אטרקטיבי יצרנו חלופה תחרותית בשוק".

"השימוש בטכנולוגיית Hyper-V בשילוב Azure Pack מעמיד את טריפל סי בקדמת הטכנולוגיה עם יתרון עצום אל מול המתחרים בשוק. השימוש בטכנולוגיה זו יאפשר יישום של עננים היברידיים בין סביבת הלקוח וה- Datacenter של טריפל סי".

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן דלומי

מאת: רן דלומיהודעות לעיתונות - כללי06/12/121226 צפיות
הקמת סביבה וירטואלית וענן פרטי, באמצעות Microsoft System Center ו -Microsoft Hyper V Server הביאה לצמצום כמות השרתים וחיסכון כספי בשטח רצפה, רכישת חומרה, תחזוקה והוצאות חשמל.

מאת: רן דלומיהודעות לעיתונות - כללי27/11/12920 צפיות
חברת Given Imaging בחרה בשירות הענן של מיקרוסופט והעבירה את מערך הדואר הבינלאומי שלה ל- Office 365. המעבר לענן נועד להשגת חיסכון כלכלי לצד זמינות ושרידות עסקית. במסגרת הפרויקט, שבוצע על ידי חברת אר-נט, הוחלפו שישה שרתי Exchange 2003 (ועוד שני שרתי ISA) שמוקמו בישראל, ארה"ב וגרמניה, בהם מאות תיבות מייל, בפתרון מבוסס ענן, המאפשר לעובדי Given Imaging ברחבי העולם תקשורת שוטפת, שטח אחסון גדול של עד 25GB למשתמש ואבטחה מוגברת.

מאת: רן דלומיהודעות לעיתונות - כללי10/09/12979 צפיות
מיקרוסופט השיקה אתמול בערב את Windows Server 2012 ברחבי העולם. סאטיה נאדלה, נשיא מיקרוסופט לתחום השרתים וכלי פיתוח, הצהיר באירוע כי השרת החדש משמש כאבן יסוד של מערכת הפעלה מקיפה לענן, המספקת פלטפורמה רציפה אחודה לעננים פרטיים, ציבוריים ומארחים (hosted).

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות מיקרוסופט

מאת: ליאורה מרוםטכנולוגיות מיקרוסופט24/08/152253 צפיות
טיפים להכנת מצגת איכותית וטובה. הכנות מוקדמות, כיצד תראה המצגת בפועל, בניית המצגת, עיצוב המצגת שימוש בגרפיקה הפעלה ותיקון.

מאת: michal dorטכנולוגיות מיקרוסופט23/12/128497 צפיות
שוק העבודה עבר מהפך עצום מרגע שהמחשבים האישיים הפכו לנגישים והציגו פתרונות כלליים ופרטניים למגוון המטלות הנדרשות בשוק העבודה. ניתן לאומר, אם כי באופן גס, כי המחשב גרם למהפך באופן בו מתנהלים גופים כלכליים בכלל. ידע ונסיון באופיס הוא חובה לכל מי שמעוניין להשתלב בשוק העבודה. יתר על כן, ללא ידע ונסיון באופיס מעטים סיכוייכם להשתלב בעולם הממוחשב שבו אנו חיים.

מאת: נר דלומיטכנולוגיות מיקרוסופט12/02/128044 צפיות
רשת בתי הקפה "ארומה" בחרה בפתרון הענן Office 365 של מיקרוסופט לשדרוג מערך ניהול המשתמשים והדוא"ל בחברה. במסגרת הפרויקט שבוצע על ידי חברת אפריקוט טכנולוגיות בע"מ, הוחלפו שרתי הדוא"ל בפתרון מבוסס ענן, המאפשר גישה מכל מקום לצוות ההנהלה ומערך הבקרה והתפעול בארץ ובעולם, אבטחה מוגברת ושטח אחסון של 25GB לכל משתמש.

מאת: דביר בן-הרושטכנולוגיות מיקרוסופט23/04/108582 צפיות
פרויקט נטל הוא ללא ספר הדור הבא של קונסולת המשחקים, ויש האומרים שאיתו לא נבין איך שחקנו במשחקי וידאו בלעדיו... מדובר ברכיב אלקטרוני המתחבר לקונסולת המשחקים Xbox הקיימת כיום בשוק ומאפשרת למעשה השתתפות פעילה במשחק ללא שימוש בשלטים או אמצעי עזר למיניהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica