חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרויקט נטל (Project Natal) – מיקרוסופט

פרויקט נטל (Project Natal) - מיקרוסופט

פרויקט נטל (Project Naltal) הוא ללא ספק המילה האחרונה (שטרם נאמרה) בתחום קונסולות המשחקים- זהו הפרויקט השאפתני החדש, עטוף המסתורין של חברת מיקרוסופט.

פרויקט נטל הוא ללא ספר הדור הבא של קונסולת המשחקים, ויש האומרים שאיתו לא נבין איך שחקנו במשחקי וידאו בלעדיו... מדובר ברכיב אלקטרוני המתחבר לקונסולת המשחקים Xbox הקיימת כיום בשוק ומאפשרת למעשה השתתפות פעילה במשחק ללא שימוש בשלטים או אמצעי עזר למיניהם.

הטכנולוגיה למעשה מצעידה את עולם המציאות הווירטואלית שקודם ע"י חברת נינטנדו ממציאת קונסולת ה- Wii עוד צעד אחד קדימה: אם ב- Wii נאלצו לאחוז בשלט ה-WiiMote בידינו ולדמיין שהוא חרב, אלה או מחבט באמצעות פרויקט נטל נוכל רק באמצעות תנועות הידיים שלנו ומיקומנו במרחב לקחת חלק פעיל במציאות הווירטואלית הנבנית לנגד עינינו מעבד למסך הטלוויזיה.

טכנולוגיית פרויקט נטל סודית ברובה, ומיקרוסופט שומרת את רוב סודותיה המקצועיים מחוץ לטווח עיני הציבור או הכתבים, אך מה שניתן להבין נכון לימים אלו שהטכנולוגיה מבוססת בעיקרה על מצלמת מרחב עם חיישנים מיוחדים הקולטים את הדמות הניצבת מולה ואת תנועותיה ומתרגמת אותם אל תוך המשחק הווירטואלי המתנהל בתוככי המסך. הטכנולוגיה ברובה מתבססת על פיתוח של חברת היי-טק ישראלית שנקנתה לאחרונה בידי מיקרוסופט ויש האומרים שזוהי למעשה סנונית ראשונה לימים בהם חווית הצפייה בטלוויזיה הולכת להשתנות לבלי היכר- נוכל לזפזפ בטלוויזיה בהינף יד אחת ומבלי להזדקק לשלט, נוכל להפעיל ולכבות ולהקיש על לחצנים דמיוניים ובכך לשלוט במכשירי המדיה מבלי לקום מהכורסא.

פרויקט נטל השאפתני נחשף לאחרונה בתערוכת E3 תערוכת חידושי הסטארט-אפ העולמית בה נדהמו הנוכחים מהיכולת המרשימה של הרכיב החיצוני המתחבר כאמור לקונסולת המשחקים של מיקרוסופט וכולם מקווים שתשיב לה את הבכורה בתחרות בשוק קונסולות המשחקים בינה לבין PlayStation 3 של חברת סוני וה- Wii של חברת נינטנדו.

מתגובות של נוכחים בתצוגת התכלית המרשימה של הפרויקט ניכר שהפוטנציאל הטכנולוגי של הפרויקט מרחיב את ספקטרום האפשרויות בתחום משחקי הוידיאו ויש כאלה שבפירוש מדברים על "עידן חדש". דמיינו לעצכם את ילדכם או ילדתכם עומדים אל מול מסך הטלוויזיה ומנופפים בידיהם, רצים וקופצים כאילו שחקו בטניס, קרב אגרוף ספורטיבי או משחקי מסלול והפתקאות כאלו ואחרים. עכשיו נסו לדמיין את עצמכם ולא רק את ילדיכם- ההערכות של חברת מייקרוסופט שבאמצעות פרויקט נטל השאפתני קהל היעד של משחקי הוידיאו ילך ויתרחב ויותר מבוגרים יהפכו לגיימרים מקצועיים וייטלו בו חלק.

משחקים שיפותחו במסגרת הפרויקט יקבלו גם ערך ספורטיבי משמעותי. התהליך שהחל בסדרת משחקי ה- Wii Fit , ששאפו ליצור משחקי כושר שיגרמו למשחקים בהם לפעילות גופנית מואצת אל מול המסך, יוצעדו צעד אחד קדימה כאשר השחקנים בעידן פרויקט נטל יוכלו ממש לחיות את המשחק והעולם הווירטואלי הלכה למעשה- בעיטת פנדל תהיה בעיטה, קרב אגרוף יהיה מאמץ גופני ומכה במחבט טניס תצטרך להיות עצמתית מספיק בכדי לעבור את הרשת. אין ספק שהחיים בעידן פרויקט נטל יהיו מציאותיים הרבה יותר (או שמא יש לומר- וירטואליים הרבה יותר).

ושאלת השאלות- מתי נוכל למצוא את זה בחנויות? לצערנו תשובה כרגע לא נמצאת באופק. המוצר אינו נמצא בשיווק לא בארה"ב וכמובן שלא בארץ. מיליוני גיימרים ברחבי העולם מחכים בשקיקה למוצא פיהם של מפתחי הפרויקט שטרם נקבו במועד מדויק לתחילת שיווקו בשוק הפתוח. כולנו תקווה שפרויקט נטל יישא פרי- ושכולנו נוכל ליהנות ממנו בקרוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דביר בן-הרוש

גיימר מושבע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דביר בן-הרוש

מאת: דביר בן-הרושמשחקי אונליין01/05/101325 צפיות
אנימציה ממוחשבת הוא תחום ספציפי של הנפשה בתוך תחום נרחב הרבה יותר של גרפיקה ממוחשבת. תחום האנימציה (הנפשה, בעברית) זכה לתפנית משמעותית בזכות המצאת המחשב והתפתחות הגרפיקה הממוחשבת ובכך הפך כל תהליך סרטי האנימציה למתקדם יותר מבחינה טכנולוגית וככזה גם למציאותי, מוחשי ומרשים הרבה יותר.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות מיקרוסופט

מאת: ליאורה מרוםטכנולוגיות מיקרוסופט24/08/152255 צפיות
טיפים להכנת מצגת איכותית וטובה. הכנות מוקדמות, כיצד תראה המצגת בפועל, בניית המצגת, עיצוב המצגת שימוש בגרפיקה הפעלה ותיקון.

מאת: רן דלומיטכנולוגיות מיקרוסופט03/11/137931 צפיות
החברה תטמיע 200 שרתי Hyper-V מבוססים על Windows Server 2012 R2 של מיקרוסופט לאספקת שירותי ענן לאלפי עסקים

מאת: michal dorטכנולוגיות מיקרוסופט23/12/128501 צפיות
שוק העבודה עבר מהפך עצום מרגע שהמחשבים האישיים הפכו לנגישים והציגו פתרונות כלליים ופרטניים למגוון המטלות הנדרשות בשוק העבודה. ניתן לאומר, אם כי באופן גס, כי המחשב גרם למהפך באופן בו מתנהלים גופים כלכליים בכלל. ידע ונסיון באופיס הוא חובה לכל מי שמעוניין להשתלב בשוק העבודה. יתר על כן, ללא ידע ונסיון באופיס מעטים סיכוייכם להשתלב בעולם הממוחשב שבו אנו חיים.

מאת: נר דלומיטכנולוגיות מיקרוסופט12/02/128048 צפיות
רשת בתי הקפה "ארומה" בחרה בפתרון הענן Office 365 של מיקרוסופט לשדרוג מערך ניהול המשתמשים והדוא"ל בחברה. במסגרת הפרויקט שבוצע על ידי חברת אפריקוט טכנולוגיות בע"מ, הוחלפו שרתי הדוא"ל בפתרון מבוסס ענן, המאפשר גישה מכל מקום לצוות ההנהלה ומערך הבקרה והתפעול בארץ ובעולם, אבטחה מוגברת ושטח אחסון של 25GB לכל משתמש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica