חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הנהלת חשבונות און ליין חינם

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות04/11/2013742 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם האינטרנט והטכנולוגיה מזמן לעסקים רבים את היכולת לעשות שימוש בהרבה כלים מתקדמים, על מנת לשלוט בהוצאות ובהכנסות של בית העסק שלהם, ולנהל בעצמם את חשבונותיו, במהירות וביעילות. אחד מהכלים הנהדרים שעולם האינטרנט מספק לנו הוא תוכנה של הנהלת חשבונות און ליין שהינה בחינם. השימוש בתוכנת הנהלת חשבונות און ליין הוא פשוט וידידותי למשתמש  ואינו מצריך שום ידע מוקדם או הכשרה כלשהיא על מנת להפעילו.

הפקת חשבוניות מס בחינם

חשבונית מס היא מסמך המתעד את כל הפרטים של עסקה אשר נחוצים למס הכנסה. במסגרת כל עסקה, המוכר מספק שירות או מוצר ללקוח, ובסופה הוא מוסר לו את החשבונית בה רשומים כל פרטי העסקה. חשבוניות המס נועדו כדי למסור לרשויות המס תיאור מדויק של כל ההכנסות שהיו לבעל העסק באותה שנה, ובהתאם לסכומים על החשבוניות, מס הכנסה מטיל עליו את שומת המס שעליו לשלם. כל חשבונית מס כוללת את פרטי בית העסק, מספר העוסק מורשה שלו, פרטי הלקוח, פרטים אודות סוג העסקה וסכום התשלום שהועבר פלוס המע"מ. כמו כן יש על החשבונית את המספר הסידורי שלה, ואין כל צורך לרשום אותו ידנית.

הנפקת חשבוניות יכולה להיעשות בשתי דרכים. הדרך המסורתית – פנקס חשבוניות, והדרך המודרנית יותר - הנפקת חשבונית מס באמצעות תוכנת הנהלת חשבונות און ליין החינמית.

באמצעות תוכנת הנהלת חשבונות און ליין ניתן להפיק חשבוניות בחינם וכך ליהנות מהתהליך הפשוט שלה, והידידותיות שלה כלפי המשתמש, וגם לחסוך כספים הקשורים להנפקת חשבוניות המס. על ידי פונקציות הפקת החשבוניות בתוכנת הנהלת חשבונות און ליין ניתן לשלוח ללקוח את החשבונית במייל במקום בדואר, לשחזר חשבוניות שהוצאו בעבר ולהעביר את החשבוניות לרשויות המס ולביטוח לאומי, במקום לשלם כסף מיותר לרואה חשבון.

טיפול בגבייה בחינם

התוכנה מאפשרת לך לעקוב אחרי כל נושא הגבייה בעסק שלך באופן נוח וברור לעין וכך אתה כבעל עסק יכול לדעת לגבי כל לקוח בדיוק כמה הוא חייב לך. פונקציית הטיפול בגבייה תעזור לך לטפל בגבייה באופן אופטימלי, כאשר כל הפרטים נמצאים מול העיניים והכל מסודר.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 33 גר בגבעתיים. נשוי 8 חודשים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. מתעסק כיום בתחום הביטוח בסוכנות מבטח סיימון ולומד קידום אתרים במכללת האקר יו . שפת האם שלי היא אנגלית .אימי עלתה מארה"ב כשהיתה בת 17 .נושא אזרחות אמריקאית (וישראלית כמובן) . נושא החינוך ו"העברת השרביט לדור הבא " מעניין אותי מאוד על אף שלא עסקתי בו רבות בעבר . הניסיון הצנוע שלי כולל הדרכת ילדים בטיסנאות (תחום אותו אהבתי מאוד כילד ) . והדרכת טיולים. יש לי 3 אחים הגדולה בת 36 האמצעי בן 33 (תאום) והצעירה בת 24

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ז.

מאת: אוהד ז.בית חכם20/12/151183 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.צרכנות13/11/149874 צפיות
המסור השולחני המשוכלל של דיוולט מדגם DEWD27107 הוא מסור מקצועי ביותר החותך מגוון רב של חומרים, ומשמש נגרים, בתי מלאכה קבלנים ועוד. מסור שולחני זה מתגאה במנוע שיש לו הספק אדיר של 2000 וואט ומהירות סיבוב להב מקסימלית של 4000 סל"ד.

מאת: אוהד ז.צרכנות26/10/141482 צפיות
מברגה בוש מדגם Bosch PSR 14.4 היא מברגה נטענת במתח עבודה של 14.4 VOLT, וכמו כן מברגה בוש חזקה זו מגיעה עם סוללה במתח של 14.4 VOLT, ומעולה עבור עבודות לבית.

מאת: אוהד ז.צרכנות23/10/141263 צפיות
אם קיבלת החלטה לעבוד בגינתך ואתה רוצה לבצע את העבודה של הגינון בעצמך, אתה צריך כלי עבודה טובים. יש מספר כלי עבודה שיכולים להפוך את עבודתך בגינה לנוחה וטובה, ואחד מכלים אלה הוא מסור שרשרת. במאמר הבא נרחיב על האופן שבו מומלץ לרכוש מסור שרשרת בנזין או חשמלי.

מאת: אוהד ז.צרכנות19/10/141896 צפיות
אטמי אוזניים נגד רעש מדגם 1271 הם בעלי איכות הגנת שמיעה ברמה גבוהה ובנוסף הם גם נוחים, קלים, ומתאימים לשימוש בעבודות מסחריות ותעשייתיות. דגם מצוין זה של אטמים לאוזניים מומלץ לשימוש בעוצמה בינונית של רעש ברמת עד 95 דציבל.

מאת: אוהד ז.צרכנות15/10/141190 צפיות
בשונה מחברות אחרות של כלי עבודה, מתמקצעת מקיטה כלי עבודה בהרבה תחומים, ושלל כליה מגיע לאלפי דגמים של כלי עבודה. כלי עבודה מקיטה מיוצרים בארבעה מפעלים גדולים בעולם הנמצאים בסין, ארצות הברית, יפן וברזיל, והם מופצים ע"י יבואנים מקומיים.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162057 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138800 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138457 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica