חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יצא לכם לראות מתופפים בכותל?

מאת: itiel avפרסום באינטרנט10/11/2013758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראשית, נבקש לברך אתכם לרגל האירוע שלכם. אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מעוניינים לקיים אירוע ברחבת הכותל המערבי. לא קיים עוד מקום כה מיוחד ומרגש בארץ כולה. ברחבת הכותל, ניתן לקיים אירועי בר מצווה, בריתות, מסיבות יום הולדת, חתונות וחגיגות רווקים או רווקות. את התפילה המרגשת בכותל תוכלו ללוות עם ארוחה במסעדה, מדריך מקצועי, מעגל מתופפים בכותל, צלם מקצועי ועוד. אם אתם מעוניינים באירוע מיוחד ומלא באנרגיה טובה, שמחה ומסורת יהודית תוססת, מצאתם את התשובה בעיר הבירה.

מה העניין הזה עם מעגל מתופפים?

התוף הוא כלי נגינה עתיק ימים. על פי המסורת, מעגלי מתופפים שימשו את היהודים בחגיגות ושמחות כבר בימי קדם. בסיפורי המקרא ניתן למצוא מבחר עדויות ליציאה במחולות עם תופים במעגל. מעגלי מתופפים בכותל מורכבים מנגנים מנוסים, תופים מסורתיים בעלי צליל מיוחד והרבה מצב רוח טוב. כיום, הדבר הפך לפופולארי ומבוקש מאוד באירועים ושמחות, ודמה כי קשה יהיה להישאר אדישים ולא להצטרף אל קצב המוזיקה באירוע בו מגיע הרכב המתופפים לנגן. פרט לאירועים בכותל, תוכלו למצוא מעגלי מתופפים גם באולמות אירועים, ירידים, מופעים ומסיבות.

מעגל מתופפים בכותל

אל רחבת הכותל לא תוכלו להביא מערכת הגברה או עמדת מוזיקה אלקטרונית. את הקצב והשמחה תתבקשו להכניס אל האירוע בצורה מסורתית יותר. מתופפים בכותל יוכלו להוביל את חתן השמחה אל המקום ולרכז בו את כל תשומת הלב. אם תרצו לשלב את המתופפים באירוע לאחר השלמת הטקס, ניתן לארגן פינה עם מעגל מתופפים בה יוכלו האורחים להצטרף לריקוד.

חשוב לציין כי הנגנים מציעים מבחר סגנונות מוזיקה. מעגל מתופפים בכותל יוכל להציע לכם מוזיקה חסידית, מוזיקה מזרחית, מנגינות מרוקאיות מסורתיות, צלילים מתימן, שירי ארץ ישראל, שופרים, מוזיקה שבטית אפריקאית ושאר סגנונות עם הרבה מצב רוח טוב.

למי זה מתאים?

1.      חגיגות בר מצווה בכותל הופכות שמחות ומיוחדות יותר עם מעגלי המתופפים. הקצב מרכז את תשומת הלב של האורחים בחתן השמחה.

2.      מעגלי מתופפים בכותל משמחים חתן וכלה בדרכם אל התפילה בכותל או אל החופה.

3.      טיולים בכותל לקבוצות עובדים.

4.      מסיבות וטיולי פנויים פנויות אל הכותל המערבי.

מעגלי מתופפים מביאים עמם אווירה מאוד מיוחדת. המקום אפוף קדושה ושמחה. אם אתם מארגנים אירוע בכותל המערבי, צרו קשר ונשמח לשמוח עמכם.

 



תגיות המאמר: מתופפים בכותל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איתיאל אברהם מתמחה בשיווק דיגיטאלי ויח"צ דיגיטאליים. בפרט למגזר התיירות ועולם המשפט. MMG מציעים שירותי שיווק כוללים לחברות ועסקים קטנים ובינוניים. פנו אלינו לשיווק מוצלח באינטרנט של העסק שלכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת itiel av

מאת: itiel avפרסום באינטרנט10/11/13773 צפיות
ראשית, נבקש לברך אתכם לרגל האירוע שלכם. אם הגעתם לכאן אתם בוודאי מעוניינים לקיים אירוע ברחבת הכותל המערבי. לא קיים עוד מקום כה מיוחד ומרגש בארץ כולה. ברחבת הכותל, ניתן לקיים אירועי בר מצווה, בריתות, מסיבות יום הולדת, חתונות וחגיגות רווקים או רווקות. את התפילה המרגשת בכותל תוכלו ללוות עם ארוחה במסעדה, מדריך מקצועי, מעגל מתופפים בכותל, צלם מקצועי ועוד. אם אתם מעוניינים באירוע מיוחד ומלא באנרגיה טובה, שמחה ומסורת יהודית תוססת, מצאתם את התשובה בעיר הבירה. מה העניין הזה עם מעגל מתופפים?

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213474 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica