חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטום גגות

מאת: נירשיפוצים18/11/2013573 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
 

אחד הטיפים החשובים ביותר לפני ביצוע איטום מבנים הוא הכנה מוקדמת של השטח ארגמן איטום מבצעים עבודות הכנה מקדימה לאיטום גגות - ניקוי המשטח , יישור המשטח וביצוע יציקות במקומות הנדרשים . בין אם האיטום של המבנה הוא דרך הגג ובין אם בנקודות תת קרקעיות, הכנה מוקדמת של המבנה יכולה לסייע רבות להצלחת פעולת האיטום. אחת מפעולות ההכנה המוקדמת היא ניקוי של הגג. גגות רבים בישראל סובלים משיפועים הגורמים להצטברות של מים על הגגות. שלוליות של מים מובילות לנזילות וחלחול של מים לתוך המבנה ולכן איטום מבנים איכותי צריך להתחיל בניקוי יסודי של הגג.

איטום גגות הוא דבר שיש לבצע מידי תקופה, בעיקר לפני בוא עונת החורף.  בבתים משותפים הדירות הסובלות מנזילות מהגג הן הדירות העליונות  עשוי להיווצר מצב שבו מרזבים נסתמים ואין מספיק פתחים לניקוז המים.

מלבד ניקוז, יש צורך באיטום גגות מאחר ומים מחלחלים דרך סדקים בגג אל תוך הדירות .

  • איטום גגות לפני החורף זוהי התרופה הכי טובה למכת הגשם והנזילות במבנה
  • איטום גגות לפני החורף יבטיח לכם שנים של שקט ללא בעיות ותקלות במבנה
  • ארגמן איטום וזיפות גגות מתמחה בביצוע כל פרויקט בכל סדר גודל בתחום האיטום והבידוד, עובדינו מתמחים ובעלי ידע מקצועי של שנים עם ניסיון עשיר .

    אנו מספקים את השירותים הבאים :

  • איטום גגות
  • איטום ביריעות ביטומניות
  • יציקת בטקל
  • חומרי איטום
  • קבלני איטום
  • יועץ איטום
  • איטום גגות - בחירת החברה

    חשוב מאוד לבחור בחברה בעלת ניסיון עשיר ומתחייבת לאיכות עבודה גבוהה, כדי לוודא שאכן מדובר בחברת איטום טובה יש לבקש הפרטים הבאים

  • תעודות החברה
  • עובדי החברה
  • חומרים איכותיים בעלי תו תקן ישראלי בלבד
  • בדקו את העבר , מיהם לקוחות החברה וכך תוכלו לדעת אם גם חברות מוכרות טופלו ע"י חברת האיטום
  • והכי חשוב ! לכל חברה שמכבדת את עצמה יש אתר אינטרנט שיכול לתת לך את מירב האינפורמציה אודותיה

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת ניר

    מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

    מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232626 צפיות
    מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

    מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223291 צפיות
    במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

    מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
    מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

    מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
    האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

    מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
    כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

    מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
    מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

    מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
    מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica