חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חידוש וריענון חדר השינה - טיפים ורעיונות

מאת: הדסהעיצוב פנים19/11/20131101 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לחדש את חדר השינה? אינכם חייבים בהכרח להשקיע בשיפוץ יקר. תוכלו להגיע לתוצאות מדהימות גם בעלות נמוכה יחסית, אם תשתמשו במחשבה יצירתית.

להלן כמה טיפים ורעיונות לדרכים להענקת מראה חדש ורענן לחדר השינה, והכנסת אנרגיות חדשות:

שדרוג המראה של המיטה הזוגית
אין עוררין כי מיטה זוגית היא האלמנט הדומיננטי ביותר בחדר השינה. אם אין ברשותכם תקציב לרכישת מיטה חדשה, העניקו לה מראה שונה ידי צביעתה מחדש. אפשרות אחרת היא רכישת ראש מיטה מעוצב, אשר ישווה לה מראה יוקרתי וישדרג את מראה חדר השינה כולו. תוכלו לבחור בראש מיטה במראה עץ טבעי או ראש מיטה מרופד במגוון אפשרויות של בדים וטקסטורות, בשילוב כפתורים או אבני חן וכו'.
דרך נוספת, פשוטה וזולה, להעניק למיטה זוגית ולחדר השינה מראה חדש היא רכישת מצעים אופנתיים אוכיסוי מיטה מרשים וכריות נוי.

קירות החדר
צביעת הקירות יכולה לשנות משמעותית את האווירה בחדר. חדר שינה סטנדרטי עם קירות לבנים עלול לשדר מראה סתמי. אינכם חייבים להשתמש בצבעים נועזים כדי "להכניס צבע" לחדר השינה. לדוגמא, תוכלו לצבוע את קירות החדר בגווני אפור או שמנת וליהנות מחדר שינה יוקרתי, המשרה אווירה רגועה ונעימה. שימוש בטקסטורה מיוחדת באחד הקירות, צביעה שלו בצבע שונה או שימוש בטפט מיוחד ייצרו נקודת פוקוס מעניינת בחדר. לצורך כך רצוי לבחור בקיר אליו צמוד ראש המיטה.

ריהוט חדר השינה
ניתן לרענן את מראה חדר השינה על ידי הוספת פריט ריהוט אחד חדש כמו שידת חדר שינה, הדום או כורסה מעוצבת. פריט אחד מעניין יוסיף עניין ללא יצירת עומס רב מדי בחדר, כך שהחדר יישאר מרווח ונעים. כמו כן, תוכלו לשדרג פריט ריהוט קיים במקום לרכוש רהיט חדש. לדוגמא, תוכלו להחליף את דלתות ארון חדר השינה, המהווה גם הוא רהיט גדול ודומיננטי בחדר השינה. לעיתים, אפילו שינוי האופן בו הרהיטים עומדים בחלל החדר יכול להביא לשינוי משמעותי.

אביזרים נלווים
רכישת אביזרים שונים כגון גופי תאורה, וילונות שטיחונים או תמונות לא מהווה הוצאה גדולה, אך יכולה להיות משמעותית כאשר רוצים לחדש את חדר השינה. בחרו פריטים על פי הטעם האישי שלכם, אשר ישתלבו עם הסגנון העיצובי שנבחר עבור חדר השינה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדסה

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182906 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: הדסהתרבות ובידור06/11/174389 צפיות
בתקופה האחרונה נפוץ להעביר כנסים ואירועים במרכזי כנסים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. חשוב לציין שלא מספיק לבחור מרכז ואולם כנסים איכותי, אלה יש לקחת בחשבון את אופן בו תעצבו את האולם ובכך תגרמו לכנס לעבור בצורה מקצועית וטובה. במאמר זה ננסה לפרט על אופן בו ניתן לעצב את האולם ובכך להעביר כנס בהצלחה.

מאת: הדסהרכב06/11/171489 צפיות
כמעט ואין משפחה בארץ אשר אין בבעלותה רכב פרטי אחד או שניים. ברור לכולנו שאפילו לרכב הכי אמין וחדש יש אופציה לתקלה. כאשר וזה קורה ישנו צורך לפנות למוסך שיטפל בתקלה. בעקבות כך עולה השאלה איך לבחור את המוסך האידיאלי ביותר עבורכם ולרכב שלכם. במאמר זה נשתדל לפרט לגבי מוסכים בראשון לציון ואיך לבחור את הטוב ביותר.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172862 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173146 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172894 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: הדסהשיפוצים06/09/171883 צפיות
מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222450 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222695 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202221 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica