חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלבים לרכישת ביטוח חיים

בחברה ובעולם בו אנו חיים כיום יש הרבה חוסר וודאות. הכלכלה איננה יציבה, שוק העבודה הפכפך ואנשים יכולים למצוא עצמם מובטלים בין רגע. חוסר יציבות זה משפיע רבות על החיים שלנו וגורם לנו לבצע כל מיני פעולות מונעות. אחת מהפעולות הללו היא רכישת ביטוח. אנשים מפחדים להימצא במצב בו הם לא יוכלו לעבוד עקב תאונה, מחלה או נכות ואז מצבה הכלכלי של המשפחה ידרדר בצורה משמעותית. היות והביטחון התעסוקתי בימים אלו רעוע, בנקים קורסים ובתי חולים פושטים רגל מומלץ ביותר לרכוש ביטוח שיבטיח את רמת חייכם ולא יאלץ אתכם לפתוח חסכונות או לרדת ברמת החיים. איך רוכשים ביטוח חיים? למי פונים? ולמה חשוב לשים לב? כל זה ועוד במדריך המלא לרכישת ביטוח החיים.

שלב ראשון- לבחור את סוג הביטוח

אם גמרתם בדעתכם שאתם רוצים לרכוש ביטוח חיים חשוב מאוד שתבחרו מבין ההיצע הקיים את הביטוח המתאים לכם ביותר. גם בתחום של ביטוחי החיים יש נישות ספציפיות יותר מהן ניתן לבחור, לדוגמא: ביטוח למקרה של מוות (מכל סיבה שהיא), ביטוח למקרה מוות מתאונה, ביטוח למקרה מחלות קשות, ביטוח למקרה של תאונה ועוד אופציות נוספות. לכל ביטוח יש את התנאים שלו ואתם התמחור שלו. כמובן שככל שהביטוח יותר מקיף, כך העלות שלו גבוהה יותר אולם מנגד הוא מספק כיסוי רחב יותר ומגן עליכם במקרה בו אתם אינכם יכולים לפרנס את משפחתכם מכל סיבה שהיא הקשורה בתאונה, מוות או תחלואה. אחרי שהסתכלתם קצת באינטרנט, סרקתם את סוג הביטוחים הקיים אתם יכולים לעבור לשלב הבא.

שלב שני- ביצוע סקר שוק

גם בתחום הביטוח, כמו בתחומים רבים אחרים במשק, ישנה תחרות בין החברות השונות. כל חברה מנסה לגייס לשורותיה כמה שיותר מבוטחים ולכן החברות מתחרות ביניהן על כיסם וליבם של הלקוחות. תחרות משמעותה הוזלת מחירים עבור הלקוח או שיפור התנאים ולכן חשוב שתבצעו סקר שוק בין החברות ותראו מה יש להן להציע. יש מגוון רחב של חברות המציעות ביטוח חיים ואתם צריכים לבחור את זו המספקת עבורכם את התנאים הטובים ביותר, את המחיר הטוב ביותר ומאפשר שירות זמין, נגיש ויעיל בעת הצורך. על מנת להקל את מלאכת סריקת השירותים, ישנם אתרים שמשווים מחירים ומבצעים מעין סקירה ראשונית ובסיסית עבורכם. הקלידו "ביטוחי חיים" במנוע החיפוש של גוגל ומיד תקבלו שלל חברות שמהן תוכלו להשוות ולבחור וכמו כן תתקלו באתרים שמבצעים את ההשוואה הראשונית עבורכם.

שלב שלישי- רכישת הביטוח

לאחר שבחרתם את החברה ואתם עומדים לחתום על החוזה עימה, חשוב מאוד כי תקפידו על כל קריאת כל סעיף וסעיף בחוזה. זה נכון שחוזים מסוג אלו בדרך כלל ארוכים ומייגעים אולם ביטוח החיים הוא משהו שאתם סומכים עליו שישרת אתכם בזמן שאתם לא יכולים לפרנס יותר את משפחתכם. חשוב שתקראו בדיוק על מה אתם חותמים ותראו שאין פרצות או סייגים שיכולים לפטור את חברת הביטוח מתשלום בעת הצורך. זהו טיפ כללי לחיים, אל תחתמו על מסמך, במיוחד כזה שיש לו משמעות והשלכות חשובות, ללא שקראתם את כל התנאים והבנתם את כל הכתוב. קריאת האותיות הקטנות היא המפתח לכיסוי משפטי ולהימנעות מצרות עתידיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20930 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201001 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191091 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191387 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191130 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191435 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195864 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223149 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213653 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201746 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201518 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201790 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201504 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191983 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica