חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור לנשף סיום

מאת: שלי אגמיאיפור01/12/20091236 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד נשיג את המראה המבוקש?

מייקאפ. ראשית יש ליצור בסיס טוב לעבודה בעזרת הנחת מייקאפ בגוון העור באמצעות ספוגית ואו מברשת מייק אפ. לסיום נפדר בפודרה שקופה ע"מ ליצור קיבוע ולמנוע הברקות. שימי לב, פידור שמבוצע כהלכה ישמור על האיפור זמן רב.

סומק. נניח סומק בגוון אפרסק בצורה כזו שייצור מראה עדין מאד, כמעט טבעי.

עיניים. בשלב הראשון נניח צללית בגוון פנינה על כל העפעף.

לאחר מכן,הניחי צללית בגוון שמנת או צללית לבנה (אפשר גם להשתמש בצללית קרם) מתחת לגבה בחלקה החיצוני ע"מ ליצור הברקה ולהגדיל את שטח העין.

אח"כ נשרטט קו איליינר שחור ודק מחלקה הפנימי של העין אל חלקה החיצוני. בזוית החיצונית של העין נמשוך את האיליינר מעט כלפי מעלה כאשר הקו יוצר מעין "שפיץ" בסיום.

השתמשי בצללית המבריקה גם בחלקה הפנימי של העין על מנת ליצור מראה סקסי במיוחד. הניחי את הצללית בטפיחות.


ריסים. נעגל את הריסים במעגל ריסים למשך מס שניות. ביצוע פעולה זו בשלמותה תביא ליצירת מראה עגול במיוחד. משחי מסקרה שחורה בנדיבות על הריסים העליונים תוך כדי משיכתם כלפי חוץ בכדי ליצור מראה חתולי מעט.

שפתיים. נניח שפתון בגוון אדום לוהט ונסיים במשיכת גלוס שקוף או אדמדם ע"י נגיעה במרכז השפתיים ע"מ ליצור מראה של שפתיים מלאות ומבריקות. הגוון האדום משלים את המראה היוקרתי לקראת הנשף.

עכשיו את מוכנה ויכולה לצאת לחגוג עם איפור מקצועי שאפרת בעצמך !

שיהיה נשף סיום מהנה !!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלי אגמי, מאפרת מקצועית בעלת נסיון של שנים בתחום האיפור והטיפוח.

עוסקת ב: איפור כלות , איפור לפורים , מסיבת רווקות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלי אגמי

מאת: שלי אגמיאיפור01/12/091064 צפיות
ההכנות לחתונה בעיצומן והגיע הרגע לבחור מאפר\ת. חיפוש קליל באינטרנט יעלה מאות שמות של מאפרות העוסקות בתחום. אז...איך לעשות את הבחירה הנכונה? קיבצנו במיוחד עבורכן מס טיפים שיקלו על תהליך ההחלטה.

מאת: שלי אגמיאיפור01/12/091159 צפיות
איפור מקצועי - לא לצעירות בלבד !! מדריך מפורט שלב אחר שלב, לאיפור עור מבוגר על מנת להפיג חששות ולהרגיע את הרוחות. הכנה מוקדמת ותרגול יעזרו לשיפור רמת הבטחון שלך בעניין ויתרמו משמעותית לשיפור התוצאות.

מאת: שלי אגמיאיפור01/12/091307 צפיות
הכל על איפור לפורים. באילו צבעים ניתן להתשמש? טכניקות עבודה מקצועיות לציורי פנים וטיפים לאיפור פורים מקצועי ומרשים במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195900 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162263 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162043 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161878 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161854 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152189 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152373 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica