חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור מאפרת לחתונה ?

מאת: שלי אגמיאיפור01/12/20091064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההכנות לחתונה בעיצומן והגיע הרגע לבחור מאפרת.
חיפוש קליל באינטרנט יעלה מאות שמות של מאפרות העוסקות בתחום. אז...איך לעשות את הבחירה הנכונה? קיבצנו במיוחד עבורכן מס טיפים שיקלו על תהליך ההחלטה.


התרשמות ראשונית
לכל מאפרת בעלת נסיון יש אתר באינטרנט בו מוצגות עבודותיה. נסי לבחור מאפרת כזו שהכי התחברת לסגנון האיפור אותו היא מציגה או לחילופין בחרי מאפרת בעל מגוון רחב של סגנונות איפור. כך תדעי שמדובר במאפרת שיכולה להתאים עבורך בדיוק את סגנון האיפור המחמיא לך ביותר וכל בקשה שלך תהיה אפשרית.

המלצות
כל מאפרת בעלת נסיון בתחום איפור כלות , תדאג שיהיו לה המלצות מכלות שאיפרה. מאפרת ללא המלצות , משמע לא איפרה כלות. יכול להיות שיש להן נסיון עשיר בתחום הטלויזיה לדוגמא אך אין זה אומר שהיא מתאימה לביצוע המלאכה הדרושה.
קראי את ההמלצות, קבלי המלצות מחברות שהתחתנו. אין כמו חוות דעת של כלות שהתנסו

מדד הכימיה
זכרי שביום החתונה, את רוצה להיות הכי רגועה שיש. המעמד מרגש מאד וכלות נוטות להכנס למצבי לחץ. לכן את רוצה לידך אדם שיהיה לך נעים במחיצתו. חשוב מאד שתהיה כימיה בינך לבין המאפרת שבחרת ליום החשוב בחייך. כזו שתוכל להרגיע אותך אם צריך. אל תוותרי על כימיה.

נגישות
גורם לא פעוט בקבלת ההחלטה - נגישות. האם את מעוניינת להתאפר בביתך? האם תצטרכי להגיע עד לסטודיו כדי להתאפר. עשי בדיקה לפני קבלת ההחלטה. לא כולם יגיעו עד אליך. ייתכן ותצטרכי להגיע בכוחות עצמך לסטודיו.

איפור נסיון
חשוב חשוב!! ביום זה תוכלי לתאם ציפיות בין רצונותיך לבין יכולותיה של המאפרת. זהו מבחן המציאות. חשוב מאד לציין מה את אוהבת ואם לא תוכלי להגדיר, אמרי מה את לא אוהבת. אם נתקלת במראה מסיום שאותו אהבת - הביאי עמך והראי למאפרת.
רצוי להצטייד בדוגמת בד מהשמלה כדי לבצע התאמה מירבית וגם בחברה\אחות\אמא שתוכל לתת חוות דעת במעמד איפור הנסיון.
אם האיפור ביום הנסיון לא תאם את רצונותיך, אם לא הרגשת שיש כימיה בינכן , אם משהו לא הסתדר לך בהרגשה - אל תתעקשי. נסי מאפרת אחרת על אף העלות לאיפור הנסיון.

מחיר
הסוגיה הכי מורכבת ולכן נשארה לסוף...
טווח המחירים נע בין 400 ש"ח לבין 3500 ש"ח . מה שלא עושה את ההחלטה פשוטה יותר.
כמה נקודות למחשב בעניין הזה:
1. מאפרים בטווח העליון מקבלים את הסכום על השם והמקצועיות שצברו במשך שנים
2. מאפרים בטווח התחתון , יהיו בדר"כ כאלו בתחילת דרכם.
3. "עסקאות חבילה" - כיום ברוב סלוני הכלות, מציעים עסקת חבילה של שיער ואיפור. ברוב המקרים, כיוון שאיפור היא לא ההתמחות העיקרית של המקום, ההשקעה היא בהתאם למרות שהמחיר נראה מאד אטרקטיבי אל תשכחי שאינך חייבת לרכוש את החבילה במלואה.
4. יום החתונה הוא היום החשוב בחייך. חשוב שתראי טוב. עשי החלטה שקולה גם בכל הנוגע לעלות האיפור. מאפר בעל נסיון לא ימכור את שרותיו בזול..
5. איפור מלוות - רוב המאפרות מציעות איפור לאירוע ורובן גם יציעו הוזלה במחיר אם תצרפו מס מלוות לעסקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלי אגמי, מאפרת מקצועית בעלת נסיון של שנים בתחום האיפור והטיפוח.

עוסקת ב: איפור כלות , איפור לפורים , מסיבת רווקות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלי אגמי

מאת: שלי אגמיאיפור01/12/091159 צפיות
איפור מקצועי - לא לצעירות בלבד !! מדריך מפורט שלב אחר שלב, לאיפור עור מבוגר על מנת להפיג חששות ולהרגיע את הרוחות. הכנה מוקדמת ותרגול יעזרו לשיפור רמת הבטחון שלך בעניין ויתרמו משמעותית לשיפור התוצאות.

מאת: שלי אגמיאיפור01/12/091238 צפיות
לקראת מסיבת סיום שיתקיימו בקרוב, קיבצנו עבורכם טיפים למראה איפור נוצץ במיוחד. האם את מוכנה להיות מלכת הנשף ?

מאת: שלי אגמיאיפור01/12/091307 צפיות
הכל על איפור לפורים. באילו צבעים ניתן להתשמש? טכניקות עבודה מקצועיות לציורי פנים וטיפים לאיפור פורים מקצועי ומרשים במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195913 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162265 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162046 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161882 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161856 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152193 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152376 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica