חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים באמירים

מאת: שמואל עטיהצימרים30/11/2013821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמירים, כפר הנופש הצמחוני-טבעוני, הממוקם בלב הגליל, מאפשר לכם ליהנות מהיצע של למעלה מ-150 צימרים וחדרי אירוח הפועלים במקום. ההיצע העשיר והמגוון של הצימרים באמירים, מאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מסגנונות אירוח שונים ומגוונים, המותאמים לכל שכבות האוכלוסייה ולכל כיס.

צימרים מומלצים באמירים

ברשימת הצימרים המומלצים ביותר באמירים תמצאו צימרים רומנטיים הממוקמים בתוך בקתות עץ, צימרים למשפחות באמירים הממוקמים בתוך סוויטות או וילות עת מאובזרות עם חצרות וגינות, המתאימות לאירוח משפחות, צימרים מעוצבים, צימרים יוקרתיים, צימרים עם בריכה, צימרים עם מתקני ספא, צימרים עם נוף ועוד.

בכל אחד ממתקני האירוח המיוחדים ביישוב אמירים, ממתינה לכם חוויית אירוח ופינוק, המבוססת על ניסיון רב שנים בענף האירוח של מרבית תושבי המקום. הצימרים הראשונים ביישוב אמירים הוקמו עוד באמצע שנות ה-60 של המאה החולפת, ומאז ועד היום, היישוב מהווה את אחד מאתרי התיירות האהובים והפופולאריים ביותר במדינה.

צימרים למשפחות באמירים

היצע הצימרים המרשים הממתין לכם ביישוב אמירים, כולל גם מגוון רחב של צימרים שנבנו ותוכננו במיוחד בכדי לארח משפחות המבקשות להעביר חופשה בגליל. צימרים אלה, צימרים למשפחות באמירים, כוללים בין היתר בקתות מרווחות אשר כוללות יותר מחדר שינה אחד, לרוב שני חדרי שינה ואך למעלה מכך, סלון גדול ומרווח, מטבח מצויד היטב שם יוכלו בני המשפחה להכין לעצמם ארוחות, ולרוב גם מרפסות, גינות פרטיות, ואזורים בהם יוכלו המשפחות להנות מהנוף ומהאוויר הטוב המאפיינים את אמירים. כמו כן, אפשר למצוא באמירים גם  מתחמי אירוח המורכבים ממספר צימרים הממוקמים מסביב לחצר משותפת ועוד מגוון נרחב של סוויטות משפחתיות, או וילה למשפחה. מבין כל הצימרים באמירים ישנם גם מבחר צימרים מיוחדים ומובחרים, צימרים מומלצים באמירים. כמובן, שמתוך היצע כה רחב, תוכלו לבחור לעצמכם את הצימר שלכם, זאת בהתאם לסגנון החופשה אותה אתם מבקשים לעצמכם, ובהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

משפחות שייבחרו לבלות חופשה באמירים, יוכלו להנות משלל אפשרויות בילוי הקיימות באמירים או בסביבותיה. מעבר לשהות  בצימרים למשפחות באמירים, ממתינה לכם ולבני משפחתכם חוויה קסומה, מפנקת ומאתגרת, וכל זאת באמצעות גלריות האומנות הממוקמות ביישוב, טיפולים ועיסויים באחד ממתחמי  הספא במקום, בתי הקפה והמסעדות המפנקות, וכמובן, היצע מסלולי ההליכה בשטח, המיועדים לחובבי ההליכה בטבע וגם לטיולי ג'יפים למשפחות, טיולי רכיבה על סוסים, תצפיות נוף עוצרות נשימה ומרחבי טבע מעוררי השראה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמואל עטיה

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמואל עטיה

מאת: שמואל עטיהעסקי מזון03/02/141237 צפיות
ענף הזית בגליל, מעבר להיותו אחד מענפי התעשייה והמסחר הגדולים ביותר של האזור, הוא גם ענף תיירות בפני עצמו, המושך אליו אלפי מבקרים המגיעים במיוחד אל הגליל על מנת להכיר מקרוב את תהליך הפקתו של שמן הזית הגלילי.

מאת: שמואל עטיהקידום אתרים22/12/13908 צפיות
קידום אתרים הינה פעולה המיושמת על ידי מומחה לקידום אתרים, והיא נועדה להוביל את האתר המקודם אל ראש רשימת תוצאות החיפוש האורגניות (טבעיות) במנועי החיפוש הגדולים והחשובים ביותר ברשת. פעולת הקידום מתבססת על מספר רב של טכניקות ושיטות קידום המנסות "לפצח" את סוד הופעת סדר האתרים בתוצאות החיפוש.

מאת: שמואל עטיהתיירות ונופש - כללי01/12/13930 צפיות
מושב אמירים, הממוקם על הכביש העולה מכרמיאל לצפת, הוקם בשנת 1958 על ידי תנועת המושבים, ומראשית דרכו הוא נחשב ליישוב הצמחוני- טבעוני הראשון מסוגו בארץ, בו כלל תושביו דוגלים בקידום נושאים כגון: חקלאות אורגנית, תזונה בריאה, הימנעות מעישון ומריסוסים כימיים לצרכי חקלאות.

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: שמואל עטיהאטרקציות01/12/13824 צפיות
הגליל, חבל הארץ ההררי של ארצנו הקטנה והיפה, הוא ללא ספק אחד האזורים הפופולאריים והאהובים ביותר על מרבית הישראלים. הגליל, שגבולותיו הדרומיים הם עמק בית שאן ועמק יזרעאל, וגבולותיו הצפוניים הם פאתי לבנון, נחלק לשני אזורים גיאוגרפיים המכונים: הגליל העליון והגליל התחתון.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica