חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פן לשיער – כללי בטיחות

מאת: איציקשיער02/12/2013977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פן לשיער נמצא היום בשימוש בכל מקום. אם בעבר ניתן היה לראות אותו רק במכוני יופי ובמספרות נחשבות מכיוון שהוא היה עדיין חדש יחסית בשוק ולכן היה נחלת חיקם של בעלי הממון, הרי שהיום אין כמעט בית שיש בו אישה עם שיער ארוך שאין בו פן לשיער. מכשיר הפן הוא מכשיר חשמלי ולא גדול ומחייב כמו כל מכשיר חשמלי תו תקן אך ישנן מספר כללי זהירות שכדאי שניקח בחשבון בכדי שההתארגנות תעבור בשלום וללא תקלות:

· תו תקן – כפי שציינו פן לשיער כמו כל מכשיר חשמלי אחר מחייב את כל האישורים הבטיחותיים, ועלינו החובה לוודא את זה ולבדוק את זה ולא לסמוך על כך ש"בכולם יש"

· סכנת התחשמלות – זוהי אולי הסכנה הגדולה ביותר בשימוש בכל מכשיר חשמלי אך בפרט כשמדברים על פן לשיער. מים וחשמל כידוע לא הולכים ביחד, ואם מעורב בהם גם גוף אדם הדבר מסוכן שבעתיים, כך שבעת שימוש בפן עלינו להיזהר עוד יותר ולדאוג שבשום פנים ואופן לא ייכנסו מים למכשיר או לכל רכיב חשמלי אחר.

· סכנת כוויה – מכיוון שהשיער רטוב מה שגורם לפעמים לאשליה של "קור בראש" ישנן בנות שמקרבות ייתר על המידה את המכשיר לקרקפת מה שעלול לגרום לעיתים לכוויות לא נעימות.

· הרחקה מחפצים שעלולים להתלקח – נכון שהסיכוי לכך נמוך ביותר, אך מכיוון שמדובר על אויר חם מאוד שמוזרם עלינו לתת את הדעת גם למה שנמצא מסביב. אסור בשום אופן להשאיר את המכשיר דלוק כשלא משתמשים בו, ובעיקר ליד בגדים, ניירות וכדו ה בכדי שלא יתחממו מידי ויידלקו.

פן לשיער אם כן הינו מכשיר טוב שעושה את העבודה אך חשוב לשמור על כללי הזהירות גם איתו.

 



תגיות המאמר: פן לשיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153040 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152826 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151191 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151069 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157289 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153118 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141249 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197680 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172148 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172057 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163493 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161958 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161885 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162145 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica