חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סודות הרימרקטינג – רימרקטינג להגברת החשיפה לעסק

רימרקטינג הינה אחת מפעולות השיווק באינטרנט האפקטיביות ביותר ומאפשרת לכל עסק להפיץ מסרים לגולשים שהתעניינו בעבר במוצר או בשירות או באתר שלך ולהזכיר להם את קיומך, שוב ושוב עד להפיכתם ללקוחות בפועל.


מה זה רימרקטינג?

שיטת פרסום בגוגל המציעה "שיווק מחדש" לגולשים שביקרו בעבר באתר שלך, כשהחשיפה היא באתרים אחרים ברשת שותפי החיפוש של גוגל. חלקם דומים לתחום הפעילות או תחומי העניין הרלוונטיים לאופי העסק (נתון לבחירה).


ממחקרים שיווקיים עולה כי נדרשות 7 חשיפות בממוצע של אדם אחד לעסק אחד עד שהוא ירגיש בטוח לרכוש מאותו עסק.
הבעיה היא שבפועל, קשה מאוד לאתר את אותם גולשים שנכנסו לאתר ו"לפגוש" אותם שוב באתרים אחרים היות ואין לאתר את הנתונים הנדרשים למצוא אותם.
גוגל, כדרכם להמציא פתרונות יצירתיים, מעניקים לך אפשרות איתור אפקטיביות במיוחד כולל שיווק מחדש של מוצריך לאותו קהל שנחשף אליהם בעבר.


סוד ההצלחה כאן של רימרקטינג (שיווק מחדש) הוא התמדה ללא חשיפה רבה מדיי. ככל שאותו אדם ייחשף למסרים של העסק יותר ויותר פעמים, תעלה אצלו המודעות לקיום העסק, יתחדד גורם האמינות והתחושה שלו שהעסק איכותי, מקצועי ואמין (הרי הוא מופיע בכל מקום אז כנראה שהוא "שווה התייחסות").

בנוסף, רימרקטינג הוא קמפיין חכם המאפשר פילוח נכון של קהל היעד, הגברת החשיפה וחיזוק התדמית של העסק באתרי השותפים של גוגל, (בנוסף או במקום קמפיין רגיל של פרסום בגוגל) שמוביל לאתר שלך ממנוע החיפוש, בקרה ושליטה על ניהול הקמפיין ועל ההמרות בהתאם ליעדים ותקציב נתון מראש.

רימרקטינג (שיווק מחדש) – הוראות הפעלה

כדי ליהנות מיתרונות של תהליך רימרקטינג, יש להוסיף קוד לדפי האתר היוצר עוגייה, המאפשרת "לזכור" ו"לזהות" כל גולש חדש שנכנס לאתר ולצרף אותו אוטומאטית לרשימת שיווק רימרקטינג.
רשימת השיווק הזו היא נכס חשוב ביותר וניתן להשוות אותה לרשימת תפוצה לניוזלטר (אבל ללא שם ופנים...). אותם רשומים יקבלו ממך בהמשך מסרים שיווקיים באתרי השותפים של גוגל וכך יזכו לראות אותך בפלטפורמות נוספות מספר רב של פעמים.

במסגרת קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש), גוגל יזהה את אותם רשומים ויפיץ עבורם מסרים במידה ויגלשו באתרי שותפים של גוגל. כמובן שבבואך לנהל קמפיין כזה, השליטה בידיים שלך: ההחלטה כמה פעמים ייחשפו הגולשים למסרים, למשך כמה ימים ולאיזה מסרים.

יש לנהל במקביל מודעות אפקטיביות שיניעו לפעולה את אותם גולשים שנחשפו אליך בעבר והפעם ישהו באתרך למשך זמן רב יותר כשהמטרה הסופית היא כמובן שירכשו מוצרים או יזמינו שירותים.
מנהלי קמפיינים של רימרקטינג צריכים לדעת כיצד לנסח את המודעות בשיווק מחדש כך שיניעו לפעולה: בין אם להציע מבצע אטרקטיבי או להשתמש במילים שיגרמו לאותם גולשים חוזרים להקליק על המודעה ולעבור משם לאתר, לדף נחיתה ייעודי או לדף נבחר באתר שרלוונטי לצורך שלהם.

ניתן לשלב את המודעות לפי תחומי העניין הרלוונטיים: כך למשל, אם האתר שלך עוסק בשמלות כלה, אותה גולשת שביקרה באתר תיחשף למודעות שלך באתרים דומים שעוסקים בחתונות, אולמות אירועים ושמלות כלה של מעצבים אחרים.
ככל שהגולשת תחזור לאתר שלך יותר פעמים, כך עולים הסיכויים שהיא אכן תרכוש באמצעות האתר או תבצע הזמנה.

רימרקטינג מתאים מאוד לאתרי סחר, אתרי שירותים וגם לאתרים תדמיתיים, כל אתר ועסק שמעוניינים להעלות את המודעות לעסק שלהם ואת החשיפה ברשת. כמו כן, ניתן לבצע רימרקטינג ייעודי לסרטוני יוטיוב שמאפשר להציף את הסרטון של העסק שלך אצל צופים שצפו בו בעבר והפסיקו לצפות בו בשלב מוקדם יחסית או נחשפו לסרטונים דומים לאותו סרטון. גם כאן, היכולות של קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) הן מגוונות מהוספת שכבה המניעה לפעולה ותשלום לפי הקלקה, תוך ניהול ובקרת הקמפיין עד להשגת החשיפה המבוקשת.


לסיכום,

רימרקטינג הוא קמפיין יעיל מאוד המאפשר לכל עסק לחזר אחרי הגולשים שהינם לקוחות פוטנציאליים ולהשיב אותם לאתר ובכך להגביר את הסיכויים להפוך אותם מפוטנציאליים ללקוחות העסק.

 



תגיות המאמר: רימרקטינג, שיווק מחדש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלמה ווב גרופ מתמחה בפרסום ושיווק אפקטיבי לקבלת תוצאות אופטימאליות עבור: פרסום בגוגל, פרסום ביוטיוב, רימרקטינג (שיווק מחדש), קידום במנועי חיפוש ועוד. אלמה ווב גרופ  - הדרך החכמה לשווק בגוגל www.almawebgroup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלמה ווב גרופ

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213456 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162738 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica